Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjetil, jeg aner ikke hvordan hjemmet ditt ser ut, men har du vurdert å ha et slags avlukke for foldingmaskiner? Tenker slik at du kan ha det åpent inn mot f.eks. stuen om vinteren, og eventuelt lukket mot stuen, men åpent ut mot omgivelsene på sommeren? Må jo være uøkonomisk å kjøpe dyr hardware for å la mye av det stå av i mange måneder.

Lenke til kommentar

Jeg er nok av dem som husker det godt! 900 kortene var noe realt shit i starten, jeg solgte de igjen og kjøpte AMD, før jeg kjøpte de tilbake året etter. Aner at det samme er tilfellet nå, vi gleder oss til å høre fra deg War.  :)

 

Tror tolmodighet ikke er så dumt :)

Lenke til kommentar

 

Er vel på tide de oppdaterer folde klienten også snart. Er vel leeenge siden sist den ble oppdatert.

Det er 2 år siden 7.4.4 ble lansert.

https://foldingforum.org/viewtopic.php?f=96&t=26025

 

Trenger vi en ny versjon? Den fungerer vel greit den vi har.

Har dem noe slags roadmap for neste versjon?

 

 

Tja vi kunne fått en verson som koblet seg til en server og automatisk lastet ned fila for støtta nye skjermkort f.eks. Vet ikke jeg hva dem har planlagt videre.

Lenke til kommentar

 

Jeg er nok av dem som husker det godt! 900 kortene var noe realt shit i starten, jeg solgte de igjen og kjøpte AMD, før jeg kjøpte de tilbake året etter. Aner at det samme er tilfellet nå, vi gleder oss til å høre fra deg War.  :)

 

Tror tolmodighet ikke er så dumt :)

 

For de utålmodige er det noe som heter returrett :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...