Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En annen opplysning for de som er interessert er meget lavt støynivå for FE kortet. Selv med åpent kabinett og vifte på 100% så var det meget lite støy. Så dette er noe helt annet enn tidligere referanse kjølere. I en vanlig kasse vil det neppe være noe merkbart støy fra disse kortene.

Lenke til kommentar

DI i Oslo har også vært veldig hjelpsomme når jeg trenger det. Det er definitivt en fordel å kunne se en del ting før man kjøper det syns nå jeg.

 

Blir vel et nytt kabinett fra dem innen et års tid eller noe sånt. Mulig litt mere hardware også.

Har ikke noe i mot DI, så håper dere ikke ser det slik :tease:

Lenke til kommentar

Ok takker, men jeg er fornøyd med komplett så der kjøper jeg alt :tease:

Jeg har også kjøpt det meste fra Komplett og MPX opp over årene. De har dessverre ikke hovedkort fra ASRock så da blir det Proshop jeg gjør min neste handel hos. Ville vurdert Digitalimpuls, men de hadde kun 5 av 8 komponenter i min handleliste og manglet det viktigste fra ASRock samt de var litt dyrere.

Proshop har fått gode karakterer de siste 12 måneder, mens digitalimpuls har svært få.

 

https://prisguiden.no/butikker/proshopno

Totalt 4.5 av 5 Basert på 274 erfaringer, siste 12 måneder

 

https://prisguiden.no/butikker/digitalimpulsno

Totalt 4.5 av 5 Basert på 2 erfaringer, siste 12 måneder

Lenke til kommentar

Legger med at med 2000mhz i full folding er ikke kortet varmere en man kan holde på det uten å synes det er varmt. 

Prøv det på en msi 980ti  :rofl:

Hva er varmt :rofl:  Mitt msi er nå 72c/1400?

Joda, kan holde på kortet uten problemer.

Men war har du endelig skjønt meg nå, 32st 1080 er mindre watt og jo, mere ppd/wu :w00t:

Endret av Kjetil Lura
Lenke til kommentar

Da vil vi nok se over 1 mill ppd med 1080Ti når det kommer.

 

Tror faktisk 1080 kan levere over 1 million når prosjektene til F@H blir ende litt mer spisset mot de nye kortene (det er jo supert at de folder fra dag 1, men har nesten alltid vært mer potensiale på sikt), samt at annen hardware blir enda litt bedre (vi kjører 1150 og i5 CPU som kan være flaskehals for alt jeg vet).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...