Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Riktig, men du og jeg betaler for det. Ingenting er gratis i denne verden vi lever i.

 

Det er nok riktigere at alle kunder betaler litt for det, også de som bare skal ha noe småplukk. Nå skal det sies at de sikkert ikke hadde tatt inn disse kortene om de ikke gikk i pluss totalt sett :) Zotac er ikke SÅ ettertraktet, selv om jeg ikke har noe negativt å melde fram om.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Men når en vifte dør får du reklamert, og oppgradert :)

Sent ett 780ti sc med vifte problemer. Er på vei tilbake med nye vifter, så ikke alltid så enkelt.

 

Nei, er ingen selvfølge med nye vare ved reklamasjon. Selger har retten til å velge å reparere, om det er 2 eller 3 ganger de kan forsøke det er jeg ikke sikker på.

Lenke til kommentar

Ja riktig, men tror det er ett demo kort de hadde. Har aldri opplevd at komplett bytter viftene.

De fikk kortet inn den 9, og allerede på på vei til meg. Jaha? Skal bli spennede å se om sn er det samme som det jeg sent inn.

PS: Uansett så gjør de ikke noe galt, men om sn ikke stemme burde de ikke sakt at de har byttet vifter, men nok om det.

Man/tir så vet jeg det.

Dere skal få vite det. :)

Lenke til kommentar

 

i7 3770K bruker ca 6min. På 4200 4-5min.

Hmm, om min bruker 1.5min så funker det kanskje bra, jeg kjører jeg på 4600mhz/4200 cache. 

 

 

Du må nesten starte stoppeklokken fra du ser klienten laster ned til den laster opp og ned igjen. Kan variere litt hva som faktisk viser seg på "skjermen" og hva som skjer i praksis etter mine erfaringer (fra det lille jeg foldet nacl).

 

Edit: En annen løsning er å lage en egen ID som du folder NaCi på slik at du får en reel oversikt på stats.

Endret av Sn1ken
Lenke til kommentar

Sliter med nvidia og v7. 

Har ikke en hfm oppe, men v7 viser 123.000 PPD på for eks 2x 970 

Flere maskiner er sånn. 

 

De henger seg heller ikke som amd, men de får ikke ny jobb og en av 2 slotter setter seg selv som ready ett døgn. 

 

Hver gang jeg ser på maskinene må jeg reboote v7 på 5-6 maskiner og vips folder alt igjen. 

Kanskje jeg må se på blokkingene, mener at core 18 ikke er blokket. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...