Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De av dere som er lei å ikke ha kontroll på win update. Skru det av?

Så nå kan jeg oppdatere mine 6 win7 maskiner, for nå har jeg kontroll. Er lei av å komme til log inn skjerm.

Kanskje bedre å sette den til å laste ned oppdateringer automatisk, men at du selv velger når de skal installeres? For når du da velger å installere oppdateringene vil den ikke reboote automatisk etterpå, men i stedet jevnlig "mase" om at reboot er nødvendig.

Lenke til kommentar

Gratulerer så mye Betroz, og takk så mye for ditt bidrag  :love:

 

Lag en post i milepæl tråden, da det blir enklere å "spore" i ettertiden. Denne tråden vokser seg større for hver dag som går (det er jo meget bra, men det blir jo alt annet enn enkelt å finne tilbake til noe i denne tråden på sikt).

Lenke til kommentar

Gratulerer så mye Betroz, og takk så mye for ditt bidrag  :love:

 

Lag en post i milepæl tråden, da det blir enklere å "spore" i ettertiden. Denne tråden vokser seg større for hver dag som går (det er jo meget bra, men det blir jo alt annet enn enkelt å finne tilbake til noe i denne tråden på sikt).

 

Takk :)  Glemmer den andre tråden jeg.

Lenke til kommentar

Synd jeg ikke begynte med dette tidligere! Nylig vannkjølt 3570k sitter og lider i PC'en min nå, og skal gjøre det masse fremover. Sammen med godt overklokket 980ti håper jeg å pøse ut data! 

Martin_H folder for team hardware  :w00t:

Veldig bra! Husk å legge passkey inn i klienten slik at du får de bonuspoengene du skal ha!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...