Gå til innhold

Anbefalte innlegg

I går overklokket jeg 980n min til 1500mhz (fra 1400mhz)

 

I dag sjekker jeg klienten og ser at PPD ligger på 425.000 (!), som er 100.000 mer enn den pleier å ligge på.

 

FahCore: 0x18

Project 9112

 

I alle dager skyldes dette?

 

Grunnen til at jeg vanligvis har lav ppd i forhold til GPU er nok at jeg har gammelt mobo og CPU.

Endret av Strato
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal prøve når jeg kommer til routeren.

 

Hvorfor ville de hatt liten i skrevet sånn, når de bruker prikk over i liten i på ordet "internett" undrer meg ( ikke at det kom med på bildet"

 

Og siden de skriver Q slik og ikke slik q , betyr det at den skal være stor^?

 

Har prøvd ca 50 kombinasjoner.

Lenke til kommentar

Leier bolig et lite år, eierene slipper nok ikke meg inn for å knote med hardwaren.

Ikke er de hjemme heller og ikke vet de hva passordet er uten å se på sin egen pc / lese av.

 

Jeg er på rett spor igjen ppd-messig, imorgen 0700ish vil det vise rett status , + ett 290x rog som er på  pick up point

Lenke til kommentar

Treg opp er galt lokalt, 670kbs hehe

Det har fungert utmerket i ett år da.

Sentralen er dessverre 5-6 km unna og av typen kopperkabel fra 1999.

Føler med deg!!! Kjenner godt til ADSL og langt fra sentral :( Nå fikk vi endelig tilbud om fiber så nå har jeg 500/500mbit :)

Lenke til kommentar

så tilbyr de xdsl i kvasseste klasse til 3-4x prisen så man med litt flaks klarer å få 0.5mb til på hastigheten^^

 

 

https://www.komplett.no/samsung-105-led-public-display-qm105d/841966

Med denne ville jeg ha fått opp hele HFM.net uten å måtte scrolle nedover.

Burde kanskje vente til den kommer på superweekend.

 

 

 

Jobbet dagesvis med å få opp alle pcene igjen, så svikter stats så jeg ikke får sett nivåene de leverer på hehe

Endret av War
Lenke til kommentar

Med andre ord så er stats bevart, men det vises ikke da det er noe feil mellom grensesnittet som formidler fra stats server til stats update (eller noe i den duren).

 

Re: Stats server is down, again

icon_post_target.gifby VijayPande » Sun Jun 07, 2015 2:46 pm

Yes, the db is on a separate server and is isolated from these issues. This is related to the NaCl issue I posted about yesterday. 

Short term, this should be fixed on Monday. Longer term, as mentioned in that post, we need to migrate out some services onto a new server to take care of this. We have those servers ready so it’s about migrating now.
Endret av Sn1ken
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...