Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Leste dette:

Windows 10 Home-brukere vil få oppdateringer fra WIndows Update automatisk (kan ikke overstyres)

 

Ugh - dette er ikke kult på betaversjonen, rett som det er stoppes FAHclient etter automatsik resetting etc.

Blir det sånn i ferdig versjon og??

Lenke til kommentar

Leste dette:

Windows 10 Home-brukere vil få oppdateringer fra WIndows Update automatisk (kan ikke overstyres)

 

Ugh - dette er ikke kult på betaversjonen, rett som det er stoppes FAHclient etter automatsik resetting etc.

Blir det sånn i ferdig versjon og??

 

Ja etter det jeg har lest. Jeg har en følelse av at mange vil rømme til Linux når folk finner ut at Microsoft vil bli tvunget til å gi fra seg brukerdata til myndighetene... Heldigvis for oss foldere, så finnes det en løsning : Linux :wee:

Lenke til kommentar

Det dere sier er aleng linux på alle pcene og få win64.

 

Bakdelen hos meg er at da får jeg de ikke opp i hfm, og skulle noe skje med de mermer jeg det ikke.

Kan ikke ha pcskjerm på 30 pcer.

Så nedetid vil da være større tap ?

 

-----------------------

Kjøpte hk (2011-3) og 980 av cdon pga 50kr rabatt ( hehe )

Begge var doa... CW på 980 og pin-feil på HK.

 

Angret kjøpet og ventet 4 uker på returseddel..

Fikk seddel og sendte i retur, ventet 2 mnd og fikk nytt hk i posten.

Lager hadde behandlet angringen som en rma.

 

Hva med gpuen tru.. ble den bare borte?

 

Makan til jallaselskap må man holde seg unna.

Endret av War
Lenke til kommentar

War: Er og derfor jeg ikke kjører linux på mine maskiner, jo har en. Men core 21 er nå på beta til Dere som kjører beta og 64bit win. Kommer snart til 32bit win.

Men når jeg så 2xP9704 i dag, brukte denne maskinen normalt 370w, med p9704 50w opp og 67% av 8GiB ram.

Får jeg det på de ned må jeg gjøre noe, kjøre naci, av med beta eller av med alle 12 kort, eller blokkere core 21.

Endret av Kjetil Lura
Lenke til kommentar

Because i can! :cool:  :cool:  :green:

 

Varte bare i 3 timer før det kræsket, når tempen er 60¤c på kortene selv under vann så er det for varmt, helst 30-40¤c hadde vært digg^^

Tror ikke det er temperaturen som gjør det ustabilt.

 

For å klare ekstreme overklokker må du ned under 10 grader før temperatur har noe å si og det klarer du ikke på vann :)

Lenke til kommentar

Nei, vann hjelper med å klokke litt mere. Men på ppd og noen mere frp er det bare bort kastet penger, men hei det er min mening og er min faring på den tid jeg silte. Nyest kort ga meg ikke mye.

Men nå det er sakt, har 34" og likte starcraft. Hva med st 2.

Bortkastet for deg kanskje. Jeg får mye glede ut av hobbyen min... Har aldri sagt at vannkjøling gir mye ytelse for pengene.

Endret av Strato
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...