Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, jeg er en av de sprø her inne som kjøpte ørten gpu kun for å folde. Min gode grunn er at det går til en god sak og at det er min hobby. Dyre hobby ja, hvilken hobby er ikke kostbar :hmm:

 

Skal sies at jeg hadde en god del andre hobbyer før foldingen kom. God sak eller ei, det må litt til for å prioritere noe nytt fremfor noe man har satset mye på i noen år :) Poengene ble da tungen på vektskålen. Forsvinner poengene går nok kronene mine inn i boligsparing/nedbetaling, så får jeg nøye meg med de to maskinene jeg som oftest uansett vil ha gående 24/7.

Lenke til kommentar

For første gang siden jeg startet tar jeg pause fra foldingen fram til starten på oktober, og gjør det samme med WCG. Sparer meg en 1000-lapp i måneden. Skal kjøpe ny (brukt) bil om en ukes tid så kronene sitter ikke så løst lenger. Vi høres igjen til høsten!

Lenke til kommentar

Takker for innsatsen -alias-. Da sees vi i oktober (på stats om ikke annet).

 

Har jo sagt det før, men det var du og War som motiverte meg til å folde i større skala enn bare en GPU tilbake i sin tid. Så du skal ha takk igjen for din fantastiske innsats igjennom tidene (et ikon på Team Hardware.no).

Lenke til kommentar

For første gang siden jeg startet tar jeg pause fra foldingen fram til starten på oktober, og gjør det samme med WCG. Sparer meg en 1000-lapp i måneden. Skal kjøpe ny (brukt) bil om en ukes tid så kronene sitter ikke så løst lenger. Vi høres igjen til høsten!

Hva med å kjøre en naci på en sløve cpu?

PS: Hvilken bil kjøper du, merce igjen?

Lenke til kommentar

 

For første gang siden jeg startet tar jeg pause fra foldingen fram til starten på oktober, og gjør det samme med WCG. Sparer meg en 1000-lapp i måneden. Skal kjøpe ny (brukt) bil om en ukes tid så kronene sitter ikke så løst lenger. Vi høres igjen til høsten!

 

PS: Hvilken bil kjøper du, merce igjen?

Ja selvsagt, og det blir en ML 270 CDI denne gangen, litt eldre modell men den er helt totaloverhalt og skal framstå som ny. Har tilhørt en svigerbor av meg som har byttet til hybrid! Vi er mye på hytta og på vegen dit passerer vi en fjellovergang som krever trekk på alle hjul hvis det er glatt og vi har henger med.

Endret av -alias-
Lenke til kommentar

Maser igjen. Men på p9622 i7 3770K@4200 gir meg 264k, på i3 3250@3500 gir meg 199k. Så jo cpu har mye å si for ppd. Men for meg koster det for mye å oppgrader 6 maskiner, men men for håpe på lotto, hehehe.

PS, ja er i gang igjen, varmen kommer til helgen så derfor på igjen. 90% sikker på at naci er på igjen når varmen kommer. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...