Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi passerer russerne om 5 døgn, og siste døgn hadde vi også høyere døgnproduksjon enn curecoin, noe som er første gang såvidt jeg kan se. Ser også at vi har fått en rekke nye foldere den siste uka, så dette går rette vegen.

 

Og glad for at alle Maxwell-folderne er i full produksjon igjen. :green:

Endret av -alias-
Lenke til kommentar

Snakker med komplett nu, blir og avlyse bytte hos Di og få penger tilbake, de kunne gi med 500Kr av på neste gpu salg. Så 7.1K for Gpu`ene. Men tilbudet er ut måneden så får håpe Di sender pengene ut fort :p

 

Digital impuls har ikke hentet pakken fra postkontoret enda, har ligget der siden tirsdag kveld/Onsdag morgen, kunder service sa den senest skulle blitt hentet igår...

 

Så bytter jeg maskin på 7970 kortet, evt lar det folde på rommet til jeg kan finne ut problemet.

Lenke til kommentar

Snakker du om mer en par min eller timer?

Backupstrøm fikser biffen om det er korte brudd.

 

Det kjipeste er jo timesvis med nedetid pga 1 sek brudd ol.

 

En drøy time i natt. Heldigvis våknet jeg rett etterpå, så fikk opp alt igjen. Hovedmaskinen har jeg UPS på, så den takler fint strømbrudd på 15-20 min selv om den folder, men har ikke UPS til den andre. Lurer på om jeg skal dra på tiggerferd til bedrifter og skaffe en 3-5 kVA med døde batterier, og fylle opp med Biltema-power eller noe sånt.

 

Normalt er det imidlertid ikke mye problemer med strømmen her, så vi skylder på Nina foreløpig.

Lenke til kommentar

Jeg har UPS til to av riggene, men den holder nok ikke mer enn 15 minutter ved folding på begge. Og når er det et helv... vær her, hagl, lyn og torden etc, så lurer på om jeg skal ta en liten pause i folding selv om jeg nettopp har fyrt opp alle riggene igjen etter å ha vært vekke fra heimen i snart tre dager.

Lenke til kommentar

 

Snakker du om mer en par min eller timer?

Backupstrøm fikser biffen om det er korte brudd.

 

Det kjipeste er jo timesvis med nedetid pga 1 sek brudd ol.

 

En drøy time i natt. Heldigvis våknet jeg rett etterpå, så fikk opp alt igjen. Hovedmaskinen har jeg UPS på, så den takler fint strømbrudd på 15-20 min selv om den folder, men har ikke UPS til den andre. Lurer på om jeg skal dra på tiggerferd til bedrifter og skaffe en 3-5 kVA med døde batterier, og fylle opp med Biltema-power eller noe sånt.

 

Normalt er det imidlertid ikke mye problemer med strømmen her, så vi skylder på Nina foreløpig.

 

Ser de store ofte har 3fas-støpsel.

Sett en del av de på finn, 3 år gammel, men ubrukt, 95% rabatt osv.

Endret av War
Lenke til kommentar

 

Duger en gammel 775-CPU til å drive to 7970? Typ e8600 eller lignende. Har et par tregere quads som kan benyttes, også.

Du kan bruke dem men taper mye poeng. Har selv byttet ut 7 i7 3770K med 7 i3 3250. Taper nok 5-1mill i ppd på det.

 

 

Det er AMD vi snakker om. Vil tippe det kan gå ganske greit?

 

Har du det liggende, så er det bare å prøve.

Lenke til kommentar

Ja, jeg vet nvidia er mer CPU-krevende. Håper den bare virker med samme OS... skal få den opp nå.

Naboen forårsaket strømbrudd her, så tenkte jeg like gjerne kunne gjøre byttet med en gang :p Det som er litt festlig er at det virker som startup current er såpass stor at sikringen trigges når man skrur den på igjen, også. For meg virker det litt rart? Unormalt? Fire PCer i standby, liksom - samt tre skjermer og noen ladere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...