Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt off topic her, men er det noen som har en liten ide om hvordan man skal få noen "stabukker" i IT-support" til å tro hva en en stakkars fyr sier? Nå har jeg "bablet" med dem i over 3 timer total via telefon, og ikke helv... om de vil tro meg når jeg ymter frampå om problemet?

 

Og det verste er at jeg fikset problemet med Internett forbindelsen som vi hadde. IT folk, dæven, de er stein stokk døve av og til.

 

Back to topic, noen ymtet frampå her at jeg kunne kjøpe 2 x 970 og sette i serveren for å folde. Greit det, men den serveren kjører Ubuntu server 14.04, og uten tastatur, mus og monitor, altså så kalt "headless" server. Jeg bruker Webmin for å fikse saker og ting på den. Så kan Webmin brukes for å holde styr på foldingen?

Lenke til kommentar

På linux aner jeg ikke om det, men du slipper core 15 og 18 på linux, men vil nok komme core 18 der og. Og det er tregt på win. Mere enn 5 og jeg sletter dem.

Er irritert på dem hos standford, de skylder alt på nvidia.

 

980 msi gameing g4 kjører på 1452 boost og har ca 900rpm på viftene og temp 62c.

Endret av Kjetil Lura
Lenke til kommentar

Jeg kjører folding på GPU under Linux uten tilkoblet skjerm. Jeg bruker SSH for å administrere denne. Kan være litt pes å få installert drivere hvis du ikke er kjennt med det fra før. Funderte en stund før jeg fikk til å overklokke før jeg fant ut at dette ikke var supportert før i en ganske ny driverversjon til Nvidia. Gjør ca 280 000 PPD (PRCG: 13000 (1702, 3, 28)) på ett 780 Ti på 1217MHz nå, og jeg klokker fortsatt opp 10MHz i døgnet :)

Endret av oyoygard
Lenke til kommentar

 

 

Syk dyr pris på det egentlig. Betalte tilsammen 6180,- kr (+ frakt) for mine 970 kort. Altså bare 585,- kr mer enn for det single 980 kortet...

 

Jeg betalte 5x3095 for mine 970 kort. Men 980 gir meg nå ca 350, men når de tunge jobbene kommer da vil du se forskjellen mellom 980 og 970.

 

War, 970 ca 145w, 980 ca 178W. Kjøper ikke ditt argument på strøm, men det andre kan jeg være enig i.

Lenke til kommentar

Mpx er samme ulla, sjansen er stor for at den samme bgjengen som tar rmaen uansett og gir samme service.

De deler på kreditter og finans også, så er så si samme sjappa.

 

søkte ny rma mot dustin i dag, det blir spennende.

 

 

Hva tok kveld denne gangen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...