Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nå har jeg støtt på et problem her. Oppgraderte med 16 gb ekstra ram, nytt kabinett, wifi og litt stasj. På grunn av både wifi kort og lydkort, måtte jeg flytte grafikkortet ned fra den øverste plassen til den andre plassen for gpu.

Alt funker stort sett, men jeg får ikke gpuen til å folde nå. Står bare running, men ingen fremgang eller load på kortet.

What have I done wrong? :hm::hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gratulerer med ny bil (i mars) Kjetil! Har også planer om ny bil, men ikke før i 2016 eller 2017. Hva det blir vet jeg ikke, men det blir en diesel av noe slag og den må ha 4-trekk og slepekrok. Vet ikke om det finnes noen hybrid med slike egenskaper.

 

Ellers så har jeg byttet om på kortene og riggen er tilbake som før med hensyn til PPD, men det skjedde noe med temperaturene. Kortet i slot 04 som tidligere bare ga ca. 60% PPD i forhold til de andre og hadde en temperatur på omkring 50 grader, gir nå normal PPD, men nå med en temperatur som ligger 30 grader over de øvrige. Dette er altså et annet kort enn tidligere, men i samme slot som problemet oppsto. Merkelig bivirkning av å la 2 kort bytte plass må jeg si. For å holde ting under kontroll (under 80 grader) måtte jeg øke viftehastighet fra 63% til 78%. Da ligger 3 kort på omkring 50 grader, og det i slot 4 på 80!

Endret av -alias-
Lenke til kommentar

Men, tilbake til det tørre, teoretiske og kjedlige :). Lurer på hvor mye dere med 4P serverer produserer i snitt, eventuelt hvor mye return de gir på noen jobber. Videre hvor mye de trekker, i Watt, fra stikkontakten. Har flyttet og betaler strøm :(

 

Min 4xE5-4640 produserer 411K på P8104 og 323K på P8103. Den trekker 550-560W (basert på 10 observasjoner på P8101).

Lenke til kommentar

Ligger litt høyere på watten jeg, 600-800.

 

6380es 615.000 ppd p8103

6386es 770.000 ppd p8104

4650L 909.000 ppd p8102

6272es 444.444 ppd p8104

Men, hvor mye på en return på en gitt jobb? FAHClient estimerer PPD på en usansynlig dårlig måte, hvilket program bruker du?

Endret av JadaNei
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...