Gå til innhold

Tråden du kan poste bilder tatt med mobilkamera!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM

alle bildene er tatt med sx1 - normal (glemte å sette på high) og 480*640

 

rimi ansatt har glemt kalkulatoren inne på butikken

 

Bilde(40).jpg

 

1 stk maserati trillet forbi

 

Bilde(51).jpg

 

vip loungen på flyplassen i wien

 

Bilde(57).jpg

Endret av Slettet-80wCWpIM
Lenke til kommentar

Dette bildet er tatt med T68 med MCA-20 klikka på. i 2002!!!

 

Synes mobilprodusentene må begynne å lage litt bedre linser på kameraene sine. For dette bildet knuser hva min N6600 klarer å ta nå 2 år senere....

 

m.JPG

 

 

jepp hun bruker linser

Endret av bzzlink
Lenke til kommentar

bzzlink: Det er jo helt uvesentlig. T68 har ikke kamera. Det bildet er tatt med en dedikert kamera enhet, som er montert på T68. Eneste forskjellen på den kameradingsen og et vanlig digitalt kamera er jo at bildene overføres direkte til mobilen. Kan jo på ingen måte sammenlignes med en kameramobil.

 

Det som bekymrer meg er at den første kameramobilen, Nokia 7650 som er to år gammel, fremdeles leverer bilder som er blant de beste på markedet. Telefonen er jo forøvrig blant de aller beste rent teknisk også.

Endret av GeeZuZz
Lenke til kommentar
Dette bildet er tatt med T68 med MCA-20 klikka på. i 2002!!!

 

Synes mobilprodusentene må begynne å lage litt bedre linser på kameraene sine. For dette bildet knuser hva min N6600 klarer å ta nå 2 år senere....

 

m.JPG

Når en snakker om linser, bruker hun jenta/damen på bildet linser?? Ser sånn ut..

Lenke til kommentar
Dette bildet er tatt med T68 med MCA-20 klikka på.  i 2002!!!

 

Synes mobilprodusentene må begynne å lage litt bedre linser på kameraene sine. For dette bildet knuser hva min N6600 klarer å ta nå 2 år senere....

 

m.JPG

Når en snakker om linser, bruker hun jenta/damen på bildet linser?? Ser sånn ut..

tror ikke det.. da hadde du nok sett en svak ring rundt. det er nok hennes normale øye farge! ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...