Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Har Telenor oppgradert din linje?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja .. :hmm:

 

Takk for respons , alle.

 

Jeg har fått bedre overblikk på situasjonen.

 

Det ser ut til at kundegruppen som fortsatt ikke har fått oppgradert abbonement ikke er så stor eller er lite opptatt av/bevisst på forholdet.

 

Tror i tillegg at hovedsegmentet i kundegruppen med oppgradert linje. er kunder som grunnet gunstig nettstruktur eller geografisk plassering, ikke tidligere har fått et dårlig produkt grunnet begrensninger i nettet , nei heller fordi telenor har manglet nødvendig kompetanse/vilje/evne/konkurranse til å utnytte det potensiale som allerede forelå.

 

At denne gruppen er fornøyd , sier meg lite og ingenting.

 

 

Det faktum at noen har blitt oppgradert i sammenheng med nytegning/endring av abbonnement , gir heller ikke telenor noen kredit etter min mening , de burde jo først prioritert dem det allerede har blitt lovet en endring.

 

Jeg har hele tiden trodd at telenor gjør sitt beste for å innfri "senest i løpet av mai". Jeg håper enda på det, for mange har faktisk fått oppgradering innen denne fristen.

 

Jeg blir for hver dag som går nå mer overbevist om at telenor allerede i mars var forberedt på å bryte dette løftet til veldig mange.

 

Telenor tapte konkurransen på båndbredde.

 

Konsekvensen ble at de tok opp lån på sine kunder for å hente seg inn igjen.

Lenke til kommentar

Nå begynner det å ble veldig lenge siden jeg først ble kontaktet av Telenor med lovnad om oppgradering av linja til 2mbit. Noen oppgradering har ikke skjedd enda, og jeg begynner å bli litt lei av å vente.

 

Edit: Fikk nå svar fra "Espen" på direkte kundebehandling (irc). Linja skal være oppgradert innen 19.juni.

Endret av Magnus Kopstad
Lenke til kommentar

Har fremdeles ikke skjedd noe her ennå. Det rare er at en kamerat som bor et par hus unna (Altså samme sentral) har fått 2mbiten. Vi har begge hatt adsl siden det kom i dette området. Så det er veldig rart hvordan telenor holder på.

 

edit: Enda flere dager har gått. Ingen ny linje ennå. Takk telenor for en strålende kundeservice! :thumbdown:

Endret av DavidH
Lenke til kommentar

jeg har nå 1024/256 med 30GB limit fra Telenor, og ble dritt lei all ventinga på oppgradering... fikk ingen info eller noe, så jeg begynte å lure på om de hadde glemt meg, sendte mail og fikk beskjed om at linja ville oppgraderes senest den 25. juni.. håper de klarer å holde det..

Lenke til kommentar

Har venta irriterende lenge på oppgraderinga fra 728 til 2024 jeg og, men fikk det for ett par timer siden :D Måler bare 1910 på itavisen da... uansett merker forskjell ja.

 

(ikke ring å legg inn manuell bestilling visst du aldri har hatt forbruksmåler og piss, da må du nemlig bruke denne selv om det er fri nedlasting.... :hmm: )

Lenke til kommentar
Har venta irriterende lenge på oppgraderinga fra 728 til 2024 jeg og, men fikk det for ett par timer siden  :D  Måler bare 1910 på itavisen da... uansett merker forskjell ja.

 

(ikke ring å legg inn manuell bestilling visst du aldri har hatt forbruksmåler og piss, da må du nemlig bruke denne selv om det er fri nedlasting.... :hmm: )

Du kan nok ikke vente å få så mye mer på Itavisen heller.. det er ikke så nøyaktig på høyere hastigheter..

 

www.tptest.se

 

Også har telenor ingen 2024 linje, men en 2048 :thumbup:

 

 

Edit: 2024 - ikke 1024

Endret av dimdal
Lenke til kommentar
Jeg har akkurat fått oppgardert til 2048 som i og for seg er fine greier, men jeg ville heller hatt 1500 ned og 512 opp.

Ikke helt uenig. Jeg har også 2048/256 linjen. Ville gjerne hatt 1500/1500 istedet :p

Samme her. Jeg hadde også fått 2048/256 til 549,-/mnd fra TN hvis jg hadde venta "litt"(ca 4 mnd), men syntes 1500/512 498,-/mnd fra NGT hørtes mye bedre ut og bestilte derfor NGT 1500/512. Og siden jeg er student og bestilte før 15. feb eller no fikk jeg linja til 398,-/mnd. Og ikke nok med det, så blei linja oppgradert til 1600/512 ikke så lenge etterpå og i løpet av denne uka får jeg 1700/512 :D

Endret av Richie
Lenke til kommentar

Fikk oppgradert 384/128 til 1024/256 for en uke siden uten å mase. Tror nok at de tar kundene etter hvert som de rekker over det. Måtte imidlertid inn på Online Direkte for å bli kvitt påfyll. Siden dette blir fjernet for alle den 18. juni uansett, så var det ikke noe problem.

Lenke til kommentar
Nå tror jeg telenor har oppgradert linja våres. Forbuksmåleren er annerledes nå. Før stod det ADSL 384 og nå står det ADSL Pluss. Måtte også fylle opp. Men merker ikke noe hastighets forskjell.

Prøv å test linja di med Surfometeret på DinSide.no eller Speedometeret på ITavisen.no

 

Disse målerne pleier å være en god pekepinn på hvor stor hastighet du har på linja di.

Får alltid under 400 på de testene. Også på hastighetstesten på forbruksmåleren. Virker ikke som de har satt opp hastigheten, men rart at vi plutselig har fått kvote og påfyll muligheten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...