Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Har Telenor oppgradert din linje?


Anbefalte innlegg

Jeg har hatt telenor adsl 384/128 helt siden Telenor begynte å levere adsl.

Siden februar i år , har jeg mailet telenor en rekke ganger , da med spørsmål om de synes at 450 kr måneden for en 384/128 linje er et godt tilbud. :roll:

 

Ble positivt overrasket da de i midten av mars kom med en pressemelding om at linjene skulle oppgraderes , dette skulle da gjelde alle abbonnementer både nye og eksisterende.Oppgradering av linjer skulle begynne 19 mars , og ville være avsluttet senest i løpet av mai. :yes:

 

Jeg valgte å bli. :roll:

 

Telenor mailet meg igjen og forklarte at oppgradering av linjer var startet og jeg ville få beskjed når min nye linje var klar.

 

Mars :) , april :nei: og mai :mad: er nå over kjære telenor og fremdeles har jeg 384/128 til kr 450 i måneden. :scared:

 

Jeg purrer nok en gang , og får nå opplyst at linjen er klar innen utgangen av juni.

 

Hva skjedde med lovnaden, " senest i løpet av mai"?

 

Null informasjon, null oppgradering , null kompensering , kort sagt ikke annet enn svindel lureri løftebrudd juks fanteri og humbug.

 

 

SKAL VI FINNE OSS I SLIKT MINE RØDE KAMERATER ???????

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ta å gå på chatten til Telenor, spør om de orker å sette opp linja.

 

Tok 2 timer etter at jeg hadde spurt til jeg hadde fått oppgradert, eventuelt kan dere legge inn en bestilling på den linja dere vil ha, da vil det nok gå fortere siden de prioriterer "nye" kunder først.

Lenke til kommentar

Du har vel notert deg hvem du har snakket med, når, om hva og hva de fremtidige lovnadene fra respektive Telenor-ansatte var? Send inn en skriftlig klage med den informasjonen.

 

Ellers anbefaler jeg at du henvender deg til Kundesupport-direkte (irc-måten), det er den henvendelsesmåten jeg har hatt størst suksess med.

 

Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke)

Lenke til kommentar

Jeg fikk skriftlig beskjed i april om at min 1024/256 linje ville bli oppgradert innen utgangen av JUNI.

 

Gleden var derfor stor da jeg den 24 mai oppdaget at linjen min var oppgradert.

:D

 

Jeg ringte også tidlig og lurte på om det var mulig å snike i køen men fikk beskjed om at dette ikke var mulig pga at jeg var en del av en "bulk avtale" (har ADSL gjennom jobben på såkalt bruttolønnstrekk) De kunne videre informere om at ALLE i følge en plan skulle være over på ny hastighet i løpet av juni måned......

 

Du får med andre ord smøre deg med tolmodighet enda en liten stund....

Lenke til kommentar

pappa har hatt 384/128 eit halvt år etter at ADSL kom ut i noreg.

I haust fekk han mail med telenor der han kunne forlenge abonomanget med å få 704/128 for fortsatt samme pris som med 384/128. Som avtalt fekk vi etter 2 veker oppgradert linja.

Vi får no i juni sannsyneligvis oppgradert enda ein gong til 1mb linje.

 

men det tilbodet vi fekk her heime var vel spesiellt i forhold til kor lenge vi har hatt ADSLen.

Lenke til kommentar

Hmm... Har ikke vært oppmerksom på "nettsituasjonen" her hjemme på en stund.

 

Vi har Telenor ADSL 384/128. Via telefon fikk vi for en god stund siden tilbud fra Telenor om 768/128 med en begrensning på 1GB nedlasting per måned. Likte denne begrensningen dårlig, så vi sa nei.

 

Nå ser jeg imidlertid at de ikke lenger operer med "begrensning + betal mer", men med fri nedlastning uansett ADSL abonnement. Er dette reelt - også for eksisterende kunder? Likte ikke helt det jeg leste om "påfyll".

 

Skulle gjerne hatt mer enn 48K/s nedlasting når jeg først er hjemme, ja. :hmm:

Endret av Cyberfrog
Lenke til kommentar

Telenor Lover mye, men holder ikke løfter...

 

 

450kr/mnd for 300kbit linje var EKSTREMT mye..

 

anbefaler deg til å skifte til NGT ;)

 

bestiller du nå får du 1 hastighet høyere i mnd.. jeg har bestilt ngt 1100/384 ,å jeg får 1600/512 i 3mnd for bare 398,- kr pr mnd

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...