Gå til innhold

Hva syns dere om bil-rånere, sånn generelt?


Luv

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
@ DrX - Den streetglow-bilen var jo blodharry da!

 

Tror mange her ikke helt har skjønt tegninga, rånere flest er veldig selvironisk. De VET at folk flest mest sannsynlig vil le av bilene. Dette gjelder iallefall de rånerne med gamle biler. De rånerne som er ekkel, er de pappaguttene som flyr rundt i dyre BMW og lingnede med full styling. Det er som er teit med de er de tror de er kule fordi de har dyr styla bil. Det er pappa-rånerne som er de virkelige harrytassene...

Nå får du gi deg! Er den bilen harry ?! jeg ELSKER fast and the furious stilen :)

Den bilen er like harry som Granada med laksetrapp. Er bare harry på en mer moderne måte.

Tenk deg tilbake til 1975 når styla 240 var status, gi den streetglow bilen 10 år på røvva så er den like harry som 240 er i dag.

 

Man har gammel-harry, som er så gammelt at det neste er kult, og moderne-harry som egentlig bare er ett tafatt forsøk på være kul :p

Lenke til kommentar
Hmm... Jeg bor da faktisk i Bryne. Nja, det er vel ikke folka fra bryne som råner i traktor. Det er mer de fra Hå kommune, som kjører inn til "byen", og okkuperer Shell statsjonen. Har ikke sett en eneste "traktor-råner" fra Bryne. Så ikke heng ut feil folk! :thumbup:

som di sandnes sier :

 

di i bryne sier at det er Hå som er ille og di i Hå sier at det er Bryne som er ille :p

 

bare så de så .. like ille begge plassene sier no eg da ..

var i bryne en lørdagskveld og kjeik ... telte 4-5 traktorer .. og det verste var at alle hadde ei dama i traktoren :scared:

Lenke til kommentar

Hehe.. Jeg sitter her å småler litt for meg selv. Rånere er kanskje noe av det mest harrye menneskene jeg vet om. Men de er kjekke å ha. Hvis ikke Ali i Drammen kjører deg hjem for en billig penge, kan du altid stole på at det er en råner som svipper deg hjemom.

 

Men en annen ting. Mannen som sitter å sier det at han er et par å 20, kone og barn. Er det ikke mer aktuelt for deg å være sammen med dem, istenden for å henge på "stripa" med ripsa? Ærlig talt mann.. voks opp..

Lenke til kommentar

Det er bare folk som selv ikke har bil som er imot rånere. De er bare misunnelige fordi de selv ikke har råd til bil.

Her forrige dagen var jeg ute med 240'n min og nappa litt i brekket og diverse foran en gjeng med folk fra bærum. de hadde tydeligvis aldri sett en bil med bakhjulstrekk før. de sto å glante :wow:

ser på meg selv som halvveis råner. liker å cruise rundt i bilen min, men jeg har ikke gjort noen modifiseringer(enda). Har lyst på stylig og bedre lyd og motor, men alt er originalt foreløpig. derfor. halvveis råner. alle som har noe imot rånere kan gå å legge seg. bedre å råne rundt enn å gå på fjortisfylla hver jævla helg :thumbup:

Lenke til kommentar

vell det er vell dagens dummeste kommentar. AT vi er missunelige. Jeg skal ikke ta opp temaet bil, her under søppel, men hvem i helvete er missunelig på en VOLVO 240? det får da være grenser. HAHAHA

 

Om vi havner på fylla hver helg? Stemmer det ja... Men ikke fjortis greier.. en tur på byen skader aldri.

 

Det finnes ikke noe mer morsomt å patetisk å se på rånere, ofte et par å 20 år, henger på Hydro med jenter fra 8 - 9 klasse.. Glem det volvo244, det er å blir PATESISK å sitte utenfor en bensinstasjon å røyke rullings drikke kaffe (kaffe avtalen er rånernes venn), å sjekke opp mindreårige jenter..

 

Greit at man er bil interessert, men HALLO ??..?

Endret av tøs
Lenke til kommentar
Det er bare folk som selv ikke har bil som er imot rånere. De er bare misunnelige fordi de selv ikke har råd til bil.

Her forrige dagen var jeg ute med 240'n min og nappa litt i brekket og diverse foran en gjeng med folk fra bærum. de hadde tydeligvis aldri sett en bil med bakhjulstrekk før. de sto å glante :wow:

ser på meg selv som halvveis råner. liker å cruise rundt i bilen min, men jeg har ikke gjort noen modifiseringer(enda). Har lyst på stylig og bedre lyd og motor, men alt er originalt foreløpig. derfor. halvveis råner. alle som har noe imot rånere kan gå å legge seg. bedre å råne rundt enn å gå på fjortisfylla hver jævla helg :thumbup:

:laugh:

 

Yeeeeah suuuuuuuure

Lenke til kommentar
Her forrige dagen var jeg ute med 240'n min og nappa litt i brekket og diverse foran en gjeng med folk fra bærum. de hadde tydeligvis aldri sett en bil med bakhjulstrekk før. de sto å glante :wow:

Hvorfor tror du de glante? Jeg er brukbart sikker på at de sa noe som "Sjekk den fyr'n a, skikkli idiott som flyr rundt her og ødelegger den dyre asfalten som vi fikk resten av befolkninga til å betale for gjennom skatter!"

 

*Meg som prøver meg på Oslo-dialekt og slår to fluer i en smekk, både mot rånere og folk som ikke betaler skatt* :thumbup:

 

Men seriøst, jeg tror ikke de var videre imponerte. :nei:

Lenke til kommentar
hater rånere, ei i klassen min (8.kl) drikker, røyker og er med alle dei "kule" rånerene, jeg synest synd på dei!

Dette hørtes nå ut som et tilfelle av sjalusi :p

knis...

VAR bitte litte granne sjalu for ca 6-8måner siden, men nå, det er liksom berre veldig teit (egentli er det veldigt mangen men hun er verst! og nå hjelper det lite at broderen nettopp har fått lappen og får låne mersen, med et større annleg i)

Lenke til kommentar
Det er bare folk som selv ikke har bil som er imot rånere. De er bare misunnelige fordi de selv ikke har råd til bil.

Her forrige dagen var jeg ute med 240'n min og nappa litt i brekket og diverse foran en gjeng med folk fra bærum. de hadde tydeligvis aldri sett en bil med bakhjulstrekk før. de sto å glante :wow:

Hahahhahahhahahha!

 

Oh wait, you're serious, let me laugh even harder

 

Bwhahhahehaehheahee

 

Ellers, rånere syns jeg ikke noe om. Skaff dere en ordentlig bil istedet for den tamme opelen du plukka opp på skraphandleren.

Endret av HeavenHell
Lenke til kommentar
4.jpg

Den bilen vil jeg, etter min personlige mening, faktisk kalle harry. For meg så gjør forskjellen på harry og mindre harry er -hvorfor- de styler bilene sine på den måten. Noen styler bilene sine fordi det rett og slett skal gå fortere, altså ikke unødvendige styling deler, slik at de kan ha det gøy på en bane en gang iblant, noe jeg synes er helt okey hvis man liker det. Andre igjen styler bilene sine med masse unødvendige spoilere, lepper og skjørt. Dette er ikke så utrolig optimalt når de kjører en bil med under 100hk, eller eventuelt en gammel bil med en del hester, men uten noe som helst kjøreegenskaper.

 

Så til poenget: Den bilen er desverre langt over grensen når det kommer til hensynsmessig styling. Hvis han hadde hatt en så rask bil som han vil ha den til å se ut som, ville han ikke hatt så utrolig mye unødvendig vekt. Bare se selv, så ser dere utrolig mange latterlige detaljer som ødelegger helhetsintrykket av en rask bil. Som et eksempel: Hvorfor i all verden bruke en dempefjær som panseråpner? De veier faktisk en god del. Det er en grunn til at alle ekte racerbiler er ribba for all unødvendig vekt. Hver eneste kilo teller.

 

Ok, nå som jeg har fått blåst ut litt, så kan jeg komme med et eksempel på "styling" jeg kunne tenke meg å kjøre med i en hverdagsbil: Et bedre ratt, hvis standardrattet ikke fungerer optimalt for meg, og nye seter med skikkelig god sidestøtte, hvis det heller ikke kommer bra nok ut fra fabrikken. Ved styling mener jeg kosmetiske forandringer. Å vinne 5-10 hester på nytt luftfiler er en helt kurant løsning for å lette forbikjøringer.

 

 

(Sorry for at jeg quoter bilde her, men er greiere å se det her, enn å måtte bla seg tilbake et par sider? =) )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...