Gå til innhold

Hva syns dere om bil-rånere, sånn generelt?


Luv

Anbefalte innlegg

HAh!

 

De er kansje brukbare på familietur med campingvogn, men når det gjelder fart er de ubruklige!!  :devil:  :evil:

Har du sett på BMW 530i og 530d?

 

og dieselen er raskere på alle områder utennom 0-100 og toppfart.

Så da er bensiner raskere på aks og toppfart... (Jeg vet ikke om noe annet det går an å være rask på jeg)

 

Mellomakselrasjon? er det bunndrag du mener eller? (Kjekt å ha når du drar campingvogn ;) )

 

Men jeg skal være enig i at den diselmotoren er en god motor.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
7_2_115.gif RÅNERE!

 

Jeg mener det er ekstremt daft å se gutter i 18-19 års alderen, menge seg med jenter på 12-14 år. Jenter som lar seg utnytte, og som utnytter de eldre guttene til å få dem til å kjøpe røyk/alkohol ol. til dem. Her borte hvor jeg bor, står rånerene på rekke og rad, og ruser motorene uttafor den lokale Shell stasjonen. Ser så dumt ut, der de sitter i hver sin Opel Manta, med hver sin 13'årige jente ved sin side. :no: Det er bare så EKSTREMT TRAGISK...

 

 

:thumbdown:

Herrigud. Er så enig!

 

*Stor fiende av råne jengen i molde * Muhahaha

Lenke til kommentar
Så da er bensiner raskere på aks og toppfart... (Jeg vet ikke om noe annet det går an å være rask på jeg)

 

Mellomakselrasjon? er det bunndrag du mener eller? (Kjekt å ha når du drar campingvogn ;) )

 

Men jeg skal være enig i at den diselmotoren er en god motor.

Med mellom akselrasjon mener jeg 80-120 , 50-80 osv.

Der er diesel motoren mye raskere, ikke snakk om tideler, men opptil flere sekunderr forskjell :green:

Også har jo dieselen det genialet bunndraget da ;)

Lenke til kommentar

Missforstått litt vell,

 

Bensin, raks akslerasjon

Disle, Sterk drift, lavere akslerasjon.

 

Bjaa, kom ikke her og si at en 530i og en 530d, koster det samme.

Dette er helt feil, selv om du regner med og uten avgiftene.

 

Men dette omhandler vell mildt sagt amotors forum?

Endret av tøs
Lenke til kommentar
Bjaa, kom ikke her og si at en 530i og en 530d, koster det samme.

Dette er helt feil, selv om du regner med og uten avgiftene.

Sorry, men det var det jeg hørte da jeg så på Autofeil, de sa at den bilen kostet nøyaktig det samme.

 

530i: Veiledende pris manuell 664 000 kr

530d: Veiledende pris manuell 669 000 kr

 

5000 kroner forskjell, altså.

Lenke til kommentar

Hehe.. Sorry, vakke meningen å være så pirkete.

Helt riktig som du sier. disel har bedre mellom akslerasjon enn bensin 80kmt - 100kmt), mens bensin har bedre akslerasjon fra 0 -100 osv.

 

I denne sammenhengen ville jeg ha sagt at diselen er den beste bilen. det er ikke store forskjeller på 0 - 100 og diselutgaven er mye sterkere..

 

Ps.. nydelig bil :)

Lenke til kommentar

Da er vi enig da :)

 

Har fått sansen for diesel nå i det siste. Før var jeg så skeptisk mot diesel, "daut og bråkete" tenkte jeg... Så kjøpte vi en Toyota Hilux 2.4 Tdi, og en Audi a4 1.9 tdi, og jeg må si at diesel er midt i blinken for vanlige folk, som bryr seg mer om forbruk og sånt .. Og en diesel med få hester virker oftes mye sprekere enn en bensinmotor med like mange hester..

 

Men ville ikke hatt diesel på en sportsbil, eller ungdomsbil .. er noe med den lyden som skurrer (selv om BMW's 6'er dieselmotorer har rå lyd egentlig, hehe )

Lenke til kommentar

Jeg kjørte en VW Golf med 2.0 TDI og chip til 190 hk med 6-trinns girkasse og 4motion på torsdag, den var det aks i som bare faen! Tok 50km/t på første giret, tok vel en 8-9 sek fra 0-100, kanskje litt fortere, kanskje litt seinere. Målte ikke. Bare kjørte og koste meg på glattkjøringsbane sammen med verdens tøffeste kjørelærer! Sitat:

Det er myyyye bedre å ligge 5 km/t over fartsgrensen enn under. Best er det nok med 10 km/t over.

Og han skal lære meg gode holdninger? Jadda... :thumbup:

Lenke til kommentar
Men bensin er jo sprekere uans. =)

Fra 0-100 ja, men det har lite å si.

Tilsvarende disel er raskere på forbikjøringer, noe som jeg vil si er viktigere enn å komme først ut av lyskryssene....

Det finnes ingen SPREK/RÅ diselbil!!!

 

Har du sett en sportsbil med disel?!

 

Dere må slutte med dette "Tilsvarende bil i disel" bullshite!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...