Gå til innhold

Hva syns dere om bil-rånere, sånn generelt?


Luv

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det værste er at at "ynglene" begynner å trene på sitt idiotiskt gode selvbilde allerede i 12 års alderen, det er griselett å se hvem som blir en råner...

 

EDIT: Ja, en del rånere her er sånne "kule" personer som ypper på alle og ikke fortjener en dritt i mine øyne.

Det som er dumt er at de som virkelig har peiling også blir kalt rånere.

Bilentusiaster som har egne møteplasser og ikke henger rundt på bensinstasjonene....

 

Amcarklubbene er et godt eksempel på dette....

 

Tilbake til topic: Rånere skulle hatt aldersgrense på 19 år, siden det er da du nettopp har fått bil og trenger å vise deg fram... rånere på 24-30 år fremstår som tapere :nei:

Lenke til kommentar

jeg er _himla_ glad for at jeg ikke vokste opp på hedmarken eller et annet rånefylke(møre)...

Her(på Oslos harde østkant - Hellerud) er det bare noen rånere, og de klarer ikke å imponere jenter på 10 år engang - ergo - de er tapere.

 

Det som er et større problem, er pakkisrånerne, som kjører rundt i BMW-er(ofte uten skilter, av en eller annen grunn) og sprer om seg med yallamusikk, sånne er det mange av på Hellerud vgs, som jeg desverre bor nokså nære...

Lenke til kommentar
jeg er _himla_ glad for at jeg ikke vokste opp på hedmarken eller et annet rånefylke(møre)...

Her(på Oslos harde østkant - Hellerud) er det bare noen rånere, og de klarer ikke å imponere jenter på 10 år engang - ergo - de er tapere.

 

Det som er et større problem, er pakkisrånerne, som kjører rundt i BMW-er(ofte uten skilter, av en eller annen grunn) og sprer om seg med yallamusikk, sånne er det mange av på Hellerud vgs, som jeg desverre bor nokså nære...

Haha, du tar det rett på kornet her :) Du har SÅ rett... Var ved Tveita/Hellerud i går, og det var nok av jallabiler... :no: Og ja, ingen normale jenter spriker med beina for dem frivillig .. De er Tapere :yes:

Lenke til kommentar
jeg er _himla_ glad for at jeg ikke vokste opp på hedmarken eller et annet rånefylke(møre)...

<---Rett fra Hedmarken :S

 

Men til informasjon er ikke hedmarken ett fylke men en del av Hedmark, som inneholder blandt anna Hamar, Stange, Løten, Vang osv...

 

Men jeg er glad jeg ikke vokst opp der jeg ble født, i Oslo. Mindre å finne på her, men det er omtrent umulig og havne i trøbbel.

Hvis du ikke vil selv da :D

Lenke til kommentar

Det som er så stygt er at de tror de er så himla kule med den Volo'n vett.. Har man en bil som faktisk er litt pen å se på går det greit, men de derre gamle drittbilene tar jo heeeelt kaka.. Joda, er "jævlig tøft" med en 20 år gammal rusten bil med turbo og pop-off.. NOT!

Lenke til kommentar

Å henge ut noen fordi de liker annen musikk enn deg Jonki, det er teit.

Dette er min forklaring på rånere (mulig denne kun gjelder her i distriktet, men så er det):

En gjeng bilglade personer (både gutter og jenter) som liker å treffe likesinnede for å sosialisere.

Dette fenomenet med iq-sperra småjenter kjenner jeg ikke igjen her i distriktet. Så klart, noen har ikke de peneste bilene, men langt i fra alle legger masse masse penger i latterlig styling. Noen bruker kanskje for mye penger på basskasser og for lite på andre komponenter i systemet, men det er ikke rånere alene om. Jeg er en tidliigere råner, og kjenenr meg ikke igjen blant alt det som blir fortalt her. Det er forskjell fra sted til sted, og råner til råner, akkurat som med alt annet. Mye av de "fete" bilene og alt ekstrautstyret blomstret først etter The Fast and The Furious.

Men jeg gjentar, dette gjelder for distriktet her (Hønefoss og omegn).

Oppsummering: En råner for meg er en person som liker å kjøre bil og være sosial. Det sosiale er veldig viktig hos en råner her.

 

Takk for meg.

Tidligere Volvo 245, Ford Granada V6 og Mazda 626 råner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...