Gå til innhold

Hva syns dere om bil-rånere, sånn generelt?


Luv

Anbefalte innlegg

7_2_115.gif RÅNERE!

 

Jeg mener det er ekstremt daft å se gutter i 18-19 års alderen, menge seg med jenter på 12-14 år. Jenter som lar seg utnytte, og som utnytter de eldre guttene til å få dem til å kjøpe røyk/alkohol ol. til dem. Her borte hvor jeg bor, står rånerene på rekke og rad, og ruser motorene uttafor den lokale Shell stasjonen. Ser så dumt ut, der de sitter i hver sin Opel Manta, med hver sin 13'årige jente ved sin side. :no: Det er bare så EKSTREMT TRAGISK...

 

 

:thumbdown:

Endret av dD.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg bor i Åsane, en bydel i Bergen. Her er det langt fra bondelandet, bydelen er faktisk Norges 8. største by om den hadde vært "selvstyrt." Alt her er som det skal være, bortsett fra en ting:

 

Essokickers.

 

Disse rånerene som kjører rundt i sine gamle vrak av noen biler, og innbiller seg at de får måpende blikk når de drar stripa på utenfor Music'en på Torget en sen fredagskveld eller lørdagskveld, bare fordi at de har en Essokickers-etikett limt på frontruta.

 

Jeg har en nyhet til dem som er med i Essokickers:

 

Dere er ikke kule. Tvert imot. Folk ser ned på dere, og synes at det dere driver med er patetisk. Selg stereoen til alt for mange tusen og kjøp dere en bil som ser litt bedre ut, det skal ikke mer til enn at dere fjerner Essokickers-etiketten.

 

Takk for meg.

Endret av tor_erik
Lenke til kommentar

Fant på en Asker-Rånebil side:

En råner er en person som først og fremst er veldig glad i bilen sin.  Råneren bruker mye penger på bilen, og går gjerne til innkjøp av ting som: stort og kraftig stereoanlegg,fete felger, tøffe støtfangere og side skjørter,sotede vinduer og neonlys både inne og under bilen. Råneren bruker også endel penger på pyntegjenstander som wonderbaum og terninger for å få det hjemmekoselig inne i bilen. Hvis noe går istykker på bilen til en råner, noe som er et ganske vanlig problem, er det ikke snakk om å betale dyre dommer for å få et verksted til å fikse det.  Neida, råneren er nevedyktig og kan bilen sin ut og inn teknisk, desuten er råneren skjelden så økonomisk anlagt, så det lønner seg å skru selv.  Råneren kjører ofte rundt om kvelden for å vise fra bilen, og for å treffe andre rånere, som står parkert på et avtalt sted. Bensinstasjoner er et eksempel på disse stedene.  En råner holder seg som oftest til lovverket.  Det er aldri noen som kjører i fylla, gjør innbrudd eller andre straffbare handlinger.  Med unntak av noen trafikkregler, og måter å skaffe drivstoff og junkfood på er rånere stort sett lovlydige personer.  Mange vil nok tro at poitiet er rånerens værste fiende.  Dette stemmer ikke helt i alle sammenhenger.  Desverre finnes det noe som heter Statens Vegvesen (også kalt biltilsynet), som innimellom finner det for godt å avholde tekniske kjøretøy kontroller langs veiene.  Det passer somregel en hver råner dårlig og havne i en slik kontroll, da fjærene som regel er kappet, og det er borret hull i eksosanlegget(hvis det eksisterer et eksosanlegg i det heletatt).  Politiet ugjør selvfølgelig en trussel de og, ved at de stadig plager råneren ved å stoppe han langs veiene, uten å se ut til å ha noen spesiell grunn til det.

Politiet ser ut til å tilfredstille seg selv ved å jage vekk råneren fra der han har parkert, uansett hvor det måtte være.

Lenke til kommentar

Rånere har en hobby som de er veldige glade i....dette har også data nerder...rånere bruker mye penger på bilen sin....dette gjør også data nerder.....rånere får bilen til å se kulere enn original utgaven ved å modifisere bilen sin....dette gjør også data nerder.....rånere er også veldig opptatt av musikk.....dette gjør også data nerder......rånere har hvertfall dame i baksettet....data nerder..... :no:

 

 

:green:

Lenke til kommentar

tror det skulle stemme nokså bra ;)

 

 

Selv så er jeg heldigvis ikke utsatt for så mye rånere her jeg bor eller når jeg er ute (styrer unna) er enig i at det er tåpelig med folk som kjører rundt i skraphauger for og virke kule, imponere andre osv.

Noen gjør det, og idiotene som spiller musikken så høyt at man kan høre det fra bleikmyr i Haugesund til andre siden av karmøy brua......fysj.....måtte de miste hørselen før neste "møte"

Endret av Eurofighter
Lenke til kommentar

Det værste er at at "ynglene" begynner å trene på sitt idiotiskt gode selvbilde allerede i 12 års alderen, det er griselett å se hvem som blir en råner...

 

EDIT: Ja, en del rånere her er sånne "kule" personer som ypper på alle og ikke fortjener en dritt i mine øyne.

Endret av ZkedaR
Lenke til kommentar

Dette med å plukke opp fjortisser....dette har eg faktisk ikke sett. Kompis av meg er råner men han har ikke en skraphaug, ikke unge jenter med damen på 24år, driver ikke å burner rubber, ruser motoren bare for at folk skal se mot retningen hans men han spiller høyt musikk og kjører ofte. Eg sitter ofte med han. :green:

 

 

Edit: Ruser IKKE motoren skulle det ha stått der og MED damen på 24. Porsche eller bmw det går i.

Endret av SnowDOG_
Lenke til kommentar
Jeg bor i Åsane, en bydel i Bergen. Her er det langt fra bondelandet, bydelen er faktisk Norges 8. største by om den hadde vært "selvstyrt." Alt her er som det skal være, bortsett fra en ting:

 

Essokickers.

 

Disse rånerene som kjører rundt i sine gamle vrak av noen biler, og innbiller seg at de får måpende blikk når de drar stripa på utenfor Music'en på Torget en sen fredagskveld eller lørdagskveld, bare fordi at de har en Essokickers-etikett limt på frontruta.

 

Jeg har en nyhet til dem som er med i Essokickers:

 

Dere er ikke kule. Tvert imot. Folk ser ned på dere, og synes at det dere driver med er patetisk. Selg stereoen til alt for mange tusen og kjøp dere en bil som ser litt bedre ut, det skal ikke mer til enn at dere fjerner Essokickers-etiketten.

 

Takk for meg.

For mer informasjon se på essokickers ofisielle hjemmeside

 

:no::thumbdown::laugh:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...