Gå til innhold

Hva syns dere om bil-rånere, sånn generelt?


Luv

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det finnes ingen SPREK/RÅ diselbil!!!

 

Har du sett en sportsbil med disel?!

 

Dere må slutte med dette "Tilsvarende bil i disel" bullshite!!

Hva er disel?

 

Det hjelper ikke med mange utropstegn.

 

Argumentasjon er en fin ting, det ekke' no nytt som har kommet.

 

Så kommer det ann på hva du definerer som en sportsbil da, er en sprek Golf en sportsbil?

Lenke til kommentar
Det finnes ingen SPREK/RÅ diselbil!!!

 

Har du sett en sportsbil med disel?!

 

Dere må slutte med dette "Tilsvarende bil i disel" bullshite!!

Jo det gjør det, hold kjeft.

Hva heter den? Jeg har aldrig hørt om en... så det er bare å pakkesammen trynet.

 

 

Og Bjaa: Ser ikke så mye annet en arogante komentarer i din post heller jeg så...

Eneste spreke golfen jeg kan tenke meg er den jeg ikke husker nøyaktig navnet på, men den har vertfall mange hundre hester og er bensin. Den er vell hakket over GTI.

Lenke til kommentar
Men bensin er jo sprekere uans. =)

Fra 0-100 ja, men det har lite å si.

Tilsvarende disel er raskere på forbikjøringer, noe som jeg vil si er viktigere enn å komme først ut av lyskryssene....

Det finnes ingen SPREK/RÅ diselbil!!!

 

Har du sett en sportsbil med disel?!

 

Dere må slutte med dette "Tilsvarende bil i disel" bullshite!!

Herrgud, dra hue ut av rævva å se deg litt rundt i verden. Hvorfor kan vi ikke sammenligne biler av lik type? Er jo ikke noe vits i å sammenligne en bobil og en Ferrari.

Og dessuten går det Suburban 6,5 Diesel som er trimmet til ca 700HK i Oslo. Den drar ifra Porsche på 0-100 spurten.

Og ta en kikk på denne.

 

Så ikke kom her å påstå at diesel ikke være raskt. Og en av grunnen til at man ikke ser mer satsing på kjappe dieselbiler er pga av at diesel ikke selger særlig godt i USA.

 

 

 

Fastest Diesel-Engined Car.

 

The prototype 3-litre Mercedes C111/3 attained 203.3 mph in tests on the Nardo Circuit Southern Italy,

on 5-15th oct 1978 the car maintained an average speed of 195.4 mph over a 12 hour period, covering a record distance of 2344 miles.

 

Edit: Den Golfen du tenker på, kan det være R32?

Endret av Gromle
Lenke til kommentar
Det finnes ingen SPREK/RÅ diselbil!!!

 

Har du sett en sportsbil med disel?!

 

Dere må slutte med dette "Tilsvarende bil i disel" bullshite!!

Jo det gjør det, hold kjeft.

Hva heter den? Jeg har aldrig hørt om en... så det er bare å pakkesammen trynet.

 

 

Og Bjaa: Ser ikke så mye annet en arogante komentarer i din post heller jeg så...

Eneste spreke golfen jeg kan tenke meg er den jeg ikke husker nøyaktig navnet på, men den har vertfall mange hundre hester og er bensin. Den er vell hakket over GTI.

Din første post er jo arrogant da :roll: Diesel er en kjempeting. Sett deg inn i saken før du uttaler deg. At diesel ikke er å finne i så mange sportsbiler er en ting. Men i "vanlige" biler parkerer de fleste nyere diesel bilene bensin. Dette har noe med dreiemoment, ny innsprøytningsteknologi og mange andre faktorer. Har selv en Audi A6 Allroad 2,5Tdi med 280hk i. De parkerer de fleste "sportsbiler" og da tenker jeg ikke på Ferrari/Porsche e.l. Men dette var vel en post som omhandlet "rånere", ikkemange av dem i Ferrari osv.

Lenke til kommentar

Må bare si ate jeg simpelt HATER rånere, sitter her å grøsser når jeg tenker på dem. Ikke bare har de en extremt tullete hobby som ikke fører noe sted (annet en ut i grøfta fra tid til annen), men de er jo helt mos i huet. Man snakker om "blonde" jenter som er dumme, men rånere er faktisk ennå mer dumme. Orker simpelten ikke være rundt slike som ikke skjønner noen ting. Kommer fra Notodden og denne byen hadde vert utrolig vakker uten rånere. Når jeg ser en råner kikker jeg dem i øya og rister opgitt på huet. Dere vet vel hvordan en råner ser ut? enten er de tynne fliser med en stygg caps trøkt nedover hue, eller så er de feite som f*** med en caps trøkkt over det stygge tryne dems. Heldig vis er det bare de stygge bimbo kjerringene som rånere har teken på. De vakre og smarte har mer bein i nesa. Og til slutt vil jeg si: VOLVO ER DE STYGGESTE BILENE SOM NOEN SINNE ER LAGET!!!

Lenke til kommentar
Og Bjaa: Ser ikke så mye annet en arogante komentarer i din post heller jeg så...

Det jeg lurte på hva er det som var sportsbil for han...F.eks er spreke "Golfklasse" biler (med diesel) sportsbil? Se f.eks på Seat Leon TDI, det er en "ekte GTI" bil, med 150 hesters diesel...Den går vist styggfort...

Men det er sant at det er ikke mange sportsbiler som bruker diesel, sportsbiler som Corvette osv ..

Endret av bjaa
Lenke til kommentar
Rånere har en hobby som de er veldige glade i....dette har også data nerder...rånere bruker mye penger på bilen sin....dette gjør også data nerder.....rånere får bilen til å se kulere enn original utgaven ved å modifisere bilen sin....dette gjør også data nerder.....rånere er også veldig opptatt av musikk.....dette gjør også data nerder......rånere har hvertfall dame i baksettet....data nerder..... :no:

 

 

:green:

:thumbup: sant så sant :laugh:

Lenke til kommentar
Men bensin er jo sprekere uans. =)

Fra 0-100 ja, men det har lite å si.

Tilsvarende disel er raskere på forbikjøringer, noe som jeg vil si er viktigere enn å komme først ut av lyskryssene....

Det finnes ingen SPREK/RÅ diselbil!!!

 

Har du sett en sportsbil med disel?!

 

Dere må slutte med dette "Tilsvarende bil i disel" bullshite!!

Herrgud, dra hue ut av rævva å se deg litt rundt i verden. Hvorfor kan vi ikke sammenligne biler av lik type? Er jo ikke noe vits i å sammenligne en bobil og en Ferrari.

Og dessuten går det Suburban 6,5 Diesel som er trimmet til ca 700HK i Oslo. Den drar ifra Porsche på 0-100 spurten.

Og ta en kikk på denne.

 

Så ikke kom her å påstå at diesel ikke være raskt. Og en av grunnen til at man ikke ser mer satsing på kjappe dieselbiler er pga av at diesel ikke selger særlig godt i USA.

 

 

 

Fastest Diesel-Engined Car.

 

The prototype 3-litre Mercedes C111/3 attained 203.3 mph in tests on the Nardo Circuit Southern Italy,

on 5-15th oct 1978 the car maintained an average speed of 195.4 mph over a 12 hour period, covering a record distance of 2344 miles.

 

Edit: Den Golfen du tenker på, kan det være R32?

Ja, det finnes vel noen KRAFTIG ommbygde disler som er sprek...men det finnes MYE spreke bensinbiler, som ikke er noe serlig ommbygde...

 

Finner ikke mange diselbiler her: http://www.2sportscars.com/fastest-cars.shtml

 

Men nå begynner det å bikke ganske offtopic dette, så vi burde kansje hente oss inn?

Lenke til kommentar

 

 

Anette_87: Jenter fra Horten er snille...

Enig :yes:

Det er bare Horten Street Racers som setter dem i dårlig (hore) lys...
Forrsten det er jo ikke akkurat de smarteste jentene som er med der heller da!

Oki. Regna egentlig med det, bare at de bruker litt mye sminke i forhold til det de fra svelvik gjør tongue.gif

Noen fra Horten som kjenner ei som heter ..... forresten? Endret av Uderzo
fjernet fullt navn
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...