Gå til innhold

Hva syns dere om bil-rånere, sånn generelt?


Luv

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Takk for meg.

Tidligere Volvo 245, Ford Granada V6 og Mazda 626 råner.

det er sikker forskjelige rånere da...

man har dumme rånere og smarte råner... du er sikkert en av de smarte ;)

Tusen takk for den =) Men posten min gjladt som sagt for flesteparten her i distriktet, ikke slå alle over en kam.

Lenke til kommentar

Der jeg bor er det mange greie rånere. Eller alle er greie.

De kjører rundt på råner treff og cruiser i gaten. Jeg er heller ingen råner selv men det hender ofte at jeg kjører rundt i mysen med folk!

 

Det er jo det de synes er artig, om du/dere3 synes det ser dumt ut hva tror du de synes om LAN da... ?

Lenke til kommentar

ALT for mange rånere her jeg bor!!!

 

Mer det som er værst her jeg bor er mopedrånere, fæle greier det ass.. De spiller ikke musikk men det bråker ihvertfall nok :p Og du VET at de som er værst til å råne med moped kommer til å bli de værste rånerene om et års tid..

 

Skal ikke bli noen råner men hvis jeg får kjøpt bil når jeg får lappen skal nok jeg og ei vennine kødde litt med sangen Råne, altså ha den på full guffe og kjøre rundt :p Bare på kødd liksom.. :D

 

Edit: Kom på at typen til ei venninde av meg er skikkelig råner, kjører rundt i A3'en sin ( som var helt fin frem til han styla den alt for mye!! ) Satt på med de hjem fra noe greier en gang og han skule liksom tre ganger frem og tilbake gjennom sentrum med musikken på full guffe og neonlysa på.. :p

Endret av Anette_87
Lenke til kommentar

Syntes råning er tåpelig. Sitte på essoen og vente på 14 år jentene skal komme fordi for å kjøpe øl og sigaretter til dem. (det er jo sånn - de sitter på bensinstasjonen og kjører ikke). Skal innrømme jeg har kanskje det dere kaller "råning" Dog vi kjørte, vi kjørte langt. Ble fort en 200km på en kveld. Høy musikk (alt etter forebeholdet til annlegget :p) og syntes det var sosialt og gøy, men jeg har aldri, aldri, aldri parkert bilen vindu til vindu for å "henge" på en plass. Kunne aldri falt meg inn.

 

Nå om dagen kjører jeg fra A-B med bilene, og kanskje en tur rundt i helga for å se på livet. Jeg har ikke høy musikk, jeg ruser ikke motoren, jeg spinner ikke, sladder ikke og sist med ikke minst har jeg ingen 14 åringer i baksetet, framsetet, bagasjerommet, på taket eller noen andre plasser i bilen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...