Gå til innhold

hardware.no t-skjorte?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
hw.no undertøy, badetøy, kondomer, håndkleer, antistatiske matter, sko, jakke, bil! WOOOOOOOOOAAAAAAAAAAH! DETTE KAN BLI STORT! :thumbs::thumbs:

hw.no kondomer.. beste skjekketriks ever.. eller? :p hehehe

Skrevet

Er egentlig bare for HW folka, og kjøpe inn en haug med Jack & Jones t-skjorter. Kommer i svart eller hvit og s,m,l og sikkert XL. Slimfit om du vil. Koster vel 99,-for parret eller no. Deretter levere dem til et trykkeri å få dem trykket og klare.

Så heve prisen med noen hundre prosent. (Trykking koster faktisk litt)

Og selge dem ut.

(Nei jeg jobber ikke for J&J, med de t-skjortene er faktisk ganske fine) :thumbup:

Skrevet

tar gjerne en tskjorte hvis den har god passform (altså størrelser fra S->XXXL) fra f.eks Tracker hvor en M faktisk sitter godt på meg pluss at den må være tøff, ikke KJEMPE stor hw logo. kanskje bare hardware.no over brystet eller noe i grått på en svart skjorte?

gjør det enkelt og stilig så kjøper fler "mindre nerde" bevisste skjorten, men det er kanskje ikke hensikten heller :)

jeg vil ha noe jeg kan bruke daglig, og da må den være litt mer diskre enn overklokkings skjorta f.eks er (i mitt syn.)

• 7 måneder senere...
Skrevet

hei..

Hei lurer på hvasom skjer med dette jeg... Moderatorene burrde vel komme med litt respons på hva somskjer med dette.. eller om de ikke satser på det..

Skrevet (endret)

HW-tskjorte hadde vært genialt. :thumbup:

Fargen burde være mørkeblå. Blir så veldig bleik i svart, sitter jo bare foran pc'n og er aldri ute :p

Endret av [SM]Balalaika
Skrevet

Det trenger ikke være så dyrt å lage en t-skjorte med trykk. Trykkebedriften vår selger t-skjorter med selvvalgt trykk for 60,- pr stk. Selve trykkeprosessen koster ikke mer enn *avslører bedriftshemmelighet* 5-10 kroner *avslører bedriftshemmelighet*.

Skrevet

Men jeg regner med at det koster både tid og penger å få på pllass et skikkelig salgs- og distrubusjonssystem for noe slikt. Greit at kostnadene ved produksjon ikke er så store, men det er resten av organiseringen som er pes - spesielt når det ikke faller inn under en bedrifts vanlige arbeidsoppgaver.

Skrevet
Men jeg regner med at det koster både tid og penger å få på pllass et skikkelig salgs- og distrubusjonssystem for noe slikt. Greit at kostnadene ved produksjon ikke er så store, men det er resten av organiseringen som er pes - spesielt når det ikke faller inn under en bedrifts vanlige arbeidsoppgaver.

Men siden hardware har et ganske bra overskudd går vel det greit?? :innocent:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...