Gå til innhold

hardware.no t-skjorte?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er egentlig bare for HW folka, og kjøpe inn en haug med Jack & Jones t-skjorter. Kommer i svart eller hvit og s,m,l og sikkert XL. Slimfit om du vil. Koster vel 99,-for parret eller no. Deretter levere dem til et trykkeri å få dem trykket og klare.

 

Så heve prisen med noen hundre prosent. (Trykking koster faktisk litt)

 

Og selge dem ut.

 

(Nei jeg jobber ikke for J&J, med de t-skjortene er faktisk ganske fine) :thumbup:

Lenke til kommentar

tar gjerne en tskjorte hvis den har god passform (altså størrelser fra S->XXXL) fra f.eks Tracker hvor en M faktisk sitter godt på meg pluss at den må være tøff, ikke KJEMPE stor hw logo. kanskje bare hardware.no over brystet eller noe i grått på en svart skjorte?

 

gjør det enkelt og stilig så kjøper fler "mindre nerde" bevisste skjorten, men det er kanskje ikke hensikten heller :)

 

jeg vil ha noe jeg kan bruke daglig, og da må den være litt mer diskre enn overklokkings skjorta f.eks er (i mitt syn.)

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Men jeg regner med at det koster både tid og penger å få på pllass et skikkelig salgs- og distrubusjonssystem for noe slikt. Greit at kostnadene ved produksjon ikke er så store, men det er resten av organiseringen som er pes - spesielt når det ikke faller inn under en bedrifts vanlige arbeidsoppgaver.

Lenke til kommentar
Men jeg regner med at det koster både tid og penger å få på pllass et skikkelig salgs- og distrubusjonssystem for noe slikt. Greit at kostnadene ved produksjon ikke er så store, men det er resten av organiseringen som er pes - spesielt når det ikke faller inn under en bedrifts vanlige arbeidsoppgaver.

Men siden hardware har et ganske bra overskudd går vel det greit?? :innocent:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...