Gå til innhold

hardware.no t-skjorte?


Anbefalte innlegg

Men jeg regner med at det koster både tid og penger å få på pllass et skikkelig salgs- og distrubusjonssystem for noe slikt. Greit at kostnadene ved produksjon ikke er så store, men det er resten av organiseringen som er pes - spesielt når det ikke faller inn under en bedrifts vanlige arbeidsoppgaver.

Tipper flere web shopper kunne tatt på seg og solgt dem for hw.no med noen kr i fortjeste pr t-skjorte.

 

Kunne alltids kjøpt en hw t-skjorte, men gikk inn på en link i tidligere innlegg her og kjøpte denne . Synes den var fin jeg!

Endret av Cyprez
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men jeg regner med at det koster både tid og penger å få på pllass et skikkelig salgs- og distrubusjonssystem for noe slikt. Greit at kostnadene ved produksjon ikke er så store, men det er resten av organiseringen som er pes - spesielt når det ikke faller inn under en bedrifts vanlige arbeidsoppgaver.

Tipper flere web shopper kunne tatt på seg og solgt dem for hw.no med noen kr i fortjeste pr t-skjorte.

 

Kunne alltids kjøpt en hw t-skjorte, men gikk inn på en link i tidligere innlegg her og kjøpte heller denne var finere enn det hw.no t-skjorte er jeg!

grei den der.. Vil tro at HW tesjkjorten blir ganske nais... De burde ha en konkurangse om og lage den feteste t-Skjorta....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...