Gå til innhold

Trafikalsk klagemur


Opus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selvfølgelig kjører han ikke 5cm unna, det sier seg selv... han kjørte nærme nok yil at jeg ikke så frontlyktene eller i det hele tatt fronten på bilen. Ja, hvis du kaller meg trafikkbølle er jeg nok det, har fint lite å si for meg hva du eller eventuelt andre synes om meg. Gjort er gjort og jeg synes vedkommende burde blitt, og ble satt på plass.

Lenke til kommentar

Her om dagen kjørte jeg i sentrum, mange biler og mange gangfelt. Kjørte Tesla foran meg, hun slapp noen over gangfeltet og kjørte sakte igjen, og så plutselig sykler en fyr over i FULL fart og hun bremser i siste øyeblikk. Farten var maks 10kmt (på bilen) men forsatt... idioten på sykkelen står så på gangfeltet og blokkerer hele veien og står og skriker på kvinnen, selv om han ville hatt (mest sannsynlig) feil i en ulykkessituasjon. Etter 30sek med unødvendige greier tuter jeg 2-3 ganger med korte støt på et halvt sekund, og fyren sykler videre, stopper, og gir meg et dødsblikk haha. Jeg vifter med henda på måten at jeg påpekee "idiot" til han, og låser dørene just in case. Kjører videre og han sykler videre etter han stod og skrek og kjeftet på meg.

 

(Jaaaada, kom med kjeftinga at det ikke er lov å tute med mindre det er fare osvosv :))

Endret av Poopadoop
Lenke til kommentar

 

 

Jeg vifter med henda på måten at jeg påpekee "idiot" til han, og låser dørene just in case.

 

Så tøff du er.

 

Hva skal man gjøre. Vet aldri hva slags ustabile mennesker man kan møte på nå til dags. Poopadoop kunne blitt drept.

 

 

Ingenting er jo umulig, men man kan vel argumentere for at om man er så redd for det så kan man jo kutte ut gestene i første omgang.

 

Og når var sist noen med overlegg drepte noen ved å angripe de pga trafikk-irritasjon her til lands? Har ikke hørt om noen tilfeller som jeg kan huske, ihvertfall ikke der kjøretøyet ikke har blitt benyttet.

 

AtW

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sinker! Det er jo så jævla fokus på folk som kjører for fort. Men svært sjeldent hører jeg om folk som blir tatt for å kjøre for sakte!! Siden fartsgrensen her på Vestlandet er så lav så liker jeg faktisk å holde 70 på de strekningene som har det. Ikke ragge rundt i 60,og ja jeg vet at det ikke er stor forskjell men det er forsatt irriterende!!

 

Den forbanna Knappetunnellen. For en idiotisk grunn vegvesenet kom med for at de ikke har justert opp farten til 80 km. "vi har planer om å jobbe i den gjennom høsten". Men hva med å justere den ned når de faktisk jobber. De er jo digital inni tunnellen.!! Det å kjøre igjennom der i 60km!!!!! er faen meg helt idiotisk!!!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kjørte i går fra Beloit i Wisconsin til Chicago for å treffe en kamerat, og som jeg frykta eier ikke amerikanere forbikjøringskultur på firefeltsveier. "Slower traffic keep right"-skilta hjelper ikke stort.... Irriterer meg over alle de jævla stoppskilta også - skjønner at automatgir hadde vært ønskelig :p

Endret av Alecs
Lenke til kommentar

Irriterer meg over alle de jævla stoppskilta også - skjønner at automatgir hadde vært ønskelig :p

De er sykt irriterende ofte ja. Men regelen om at den som kommer først til krysset kan kjøre først er ok innimellom.

 

På den annen side tror jeg kanskje det er like greit med stoppskilt der borte, om man tar rettssystemet deres med i beregningen.

Lenke til kommentar

Hehe, du har et veldig godt poeng med den siste kommentaren din der. Det legges jo likevel veldig opp til at folk skal bryte loven, da, for det er ytterst få som stopper helt opp, og da har du jo Politiet like rundt svingen som venter. Er snuten i dårlig humør en dag, så blir det dyrt.

Det er en annen ting som jeg nesten gikk i fella på også, for etter hvert så leste jeg jo ikke "speed limit"-teksta over fartsgrensa, så da maksvektsskilta på bruene begynte å komme, lurte jeg litt på hvorfor vi brått skulle gå fra 55 mph til 20 mph.

 

http://www.marcellus-shale.us/images/Weight-Limit_10-Tons.jpg
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/82/Speed_Limit_10_sign.svg

 

Ikke et irritasjonsmoment i seg selv - heller en liten smule misvisende.

Lenke til kommentar

Hehe, du har et veldig godt poeng med den siste kommentaren din der. Det legges jo likevel veldig opp til at folk skal bryte loven, da, for det er ytterst få som stopper helt opp, og da har du jo Politiet like rundt svingen som venter. Er snuten i dårlig humør en dag, så blir det dyrt

 

Tenkte mer på hvilket helvete det hadde blitt i retten med diskusjon av vikeplikt.

Lenke til kommentar

Her om dagen ... og så plutselig sykler en fyr over i FULL fart og hun bremser i siste øyeblikk. .. idioten på sykkelen står så på gangfeltet og blokkerer hele veien og står og skriker på kvinnen, selv om han ville hatt (mest sannsynlig) feil i en ulykkessituasjon. Etter 30sek med unødvendige greier tuter jeg 2-3 ganger med korte støt på et halvt sekund, og fyren sykler videre, stopper, og gir meg et dødsblikk haha. Jeg vifter med henda på måten at jeg påpekee "idiot" til han, og låser dørene just in case. Kjører videre og han sykler videre etter han stod og skrek og kjeftet på meg.

 

Var helt klart stor fare her! Det har hendt jeg har tutet i samme situasjon selv, når sykkel-anarkistene tar seg til rette. Best er det å tute som bil nummer to unna gangfeltet trollface.png. En gang klikket feigingen* i bilen foran i vinkel og viste fingeren. Made my day! :fun:

 

*Mann som viker unødvendig i svært god tid for syklister som sykler over gangfelt og lager av den grunn kø og dårlig flyt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...