Gå til innhold

nytt mystisk fps skyte spill

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

jeg leste på gamespot at monolith kommer med et nytt fps,som vi ikke vet navnet på,men etter og ha sett på screenshots fra spillet virker det ganske bra.

jeg vet at monolith holder også på med matrix online i tilegg til dette mystiske skyte spillet som blir vist mere fram på e3.deres siste spill tron 2.0 synes jeg faktisk var ganske bra,så jeg har god tro på dette spillet.

http://www.shacknews.com/screens.x/e3_2004...704_chicken.jpg

Endret av graks
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde håpet på en NOLF3 etterhvert - 1'ern og 2'ern er blant de beste spillene noensinne synes jeg.

De fikk jo (spesielt 2'ern) MASSE skryt i de fleste omtaler men solgte vissnok ikke så veldig bra alikevel. For lett å kopiere kanskje?

Skrevet

det såg veldig imponerande ut på skjermbilde.

håper at dei held på å lage nolf3 og. men dette spelet kan sikkert vere med på å korte ned vente tida litt.

Skrevet

Ganske detaljerte hansker på spilleren, og det ser ut som det er avansert grafikk i sving der. Om de karene som hopper opp i bakgrunnen faktisk gjør det slik det ser ut som, begynner jeg nesten å sikle ved tanke på animasjonene..

Men om det bare er et nytt Max Payne, gidder jeg ikke å tenke på det. Me får sjå.

Det er ikke verdt noen hype ennå uansett, for lite informasjon. Og jeg har gått på blemma når det gjelder hype før, så jeg lar det ikke ta meg lengre.

Skrevet
Hadde håpet på en NOLF3 etterhvert - 1'ern og 2'ern er blant de beste spillene noensinne synes jeg.

De fikk jo (spesielt 2'ern) MASSE skryt i de fleste omtaler men solgte vissnok ikke så veldig bra alikevel. For lett å kopiere kanskje?

NOLF2 var jo genialt :thumbup:

Og ja, har orginalen.

Skrevet

Vel, det ser greit NOK ut...

han fienden som du skyter ned ser ut til å falle på AKKURATsamme måte som de gjør på NOLF 1 og 2...lurer på om det blir løse animasjoner som på Max Payne2, Far cry, DOOM III osv...

Grafikken er ikke noen far cry grafikk heller, men den ser grei nok ut...

Men om det bare er et nytt Max Payne, gidder jeg ikke å tenke på det. Me får sjå.

Hva faen mener du med det? :mad:

Skrevet

så unektelig lovende ut det derre...

men jeg savner fremdeles at betong vegger og søyler og slikt sprekker når man skyter på dem...jeg tenker sånn skikkelig matrix lobby effekt :) (hmm, max payne hadde vel sånn effekt på flisene på subway'en når jeg tenker meg om...)

uansett, alle de effektene som gjør skikkelige gunfights på film bra...

Skrevet

Red Faction hadde en slik effekt.. ganske kul også.. :D

Jeg har bare testet demoen til NOLF2, og da ble jeg skuffet..

Får løpe litt rundt i butikkene og se etter spillet

Skrevet

tja, mener å huske at red faction sin effekt ikke var spes. grafisk imponerende..jeg tenker ikke sånn "sprenge hull i alt" effekt, men mer sånn skyte hull (skikkelige hull) i alt, med støv og småbiter som fyker over alt...som lobby scenen i 3d mark, bare oppdatert til å ha bedre grafikk i tråd med dagens kort...(dvs. MYE mer detaljer...morfende utsende på sprekker/skuddskader alt etter hvor langt du er ifra, vinkel o.l.

Skrevet

det så da isåfall ganske så futuristisk ut i forhold til 60's feelen i NOLF...kanskje de tok en austin powers og la ms. Archer på is i 50-60år?

Skrevet
Jeg håper det egentlig er NOLF3 bildet er fra.

Legg merke til hendene som holder våpenet. Små, nette kvinnehender ser det ut som - jeg håper ihvertfall det :)

eg syns det såg for voldeleg ut til å vere nolf3. det var ikkje nolf stemning over det bildet. men eg håper sjølvsagt på eit nytt nolf spel.

Skrevet

Njaaa.. nå var ikke NOLF-spillene de minst voldlige spillene jeg vet om, heller.

Likte det bildet der, så virklig pent ut. :)

(Nå får vi håpe at de klarer å bevare den stilige stemningen som de hadde i to forrige kapitelene, den herlige, herlige new-wave 60's flower-greia :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...