Gå til innhold

Offisielt bilde av Geforce 6800 Ultra fra Nvidia


Merlin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den første benchmark testen som ble kjørt viste 12500 i 3Dmark03 ;)

Er bare rykter foreløpig :)

Troverdige kilder vil jeg si, men det representerer overhodet ikke det ferdige resultatet :roll:

Enten er det jeg som surrer, eller så er det du som er lettlurt. Dette var årets aprilspøk på The Inquirer, var det ikke? :ermm:

Lenke til kommentar
Nice.. 2 Molex strømkontakter er påkrevd.

 

Jaja, gleder meg til NV50, da får vi vel 3 Molex kontakter på kortet.

Til slutt må du koble til alle molexene du har til skjermkortet ditt, slik at du ikke har igjen noen til harddiskene eller CD/DVD-drevene dine. :p

det er jo en grunn til at s-ata har andre strømkontakter :p

 

btw så tar SB Audigy 2 ZS også opp en molex kontakt, så når audigy3 kommer må vi nok ha to der og :laugh:

Lenke til kommentar
Nice.. 2 Molex strømkontakter er påkrevd.

 

Jaja, gleder meg til NV50, da får vi vel 3 Molex kontakter på kortet.

Til slutt må du koble til alle molexene du har til skjermkortet ditt, slik at du ikke har igjen noen til harddiskene eller CD/DVD-drevene dine. :p

NV40 for PCI-Xpress får nok all strøm fra slotten. NV40 som vi ser på det bildet er sannsynligvis AGP 8X...

Lenke til kommentar
Nice.. 2 Molex strømkontakter er påkrevd.

 

Jaja, gleder meg til NV50, da får vi vel 3 Molex kontakter på kortet.

Til slutt må du koble til alle molexene du har til skjermkortet ditt, slik at du ikke har igjen noen til harddiskene eller CD/DVD-drevene dine.  :p

NV40 for PCI-Xpress får nok all strøm fra slotten. NV40 som vi ser på det bildet er sannsynligvis AGP 8X...

Da må nok molex-kontaktene kobles til hovedkortet og da :(

 

Men det blir spennende å se hvordan disse kortene yter, jeg håper at nvidia vinner denne runden :w00t:

Lenke til kommentar
Nice.. 2 Molex strømkontakter er påkrevd.

 

Jaja, gleder meg til NV50, da får vi vel 3 Molex kontakter på kortet.

Til slutt må du koble til alle molexene du har til skjermkortet ditt, slik at du ikke har igjen noen til harddiskene eller CD/DVD-drevene dine.  :p

NV40 for PCI-Xpress får nok all strøm fra slotten. NV40 som vi ser på det bildet er sannsynligvis AGP 8X...

har hørt at PCIe versjonen får 1 molex mest sannsynlig..tviler litt på at PCIe klarer å levere like mye strøm som agp+2molex..

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
Den første benchmark testen som ble kjørt viste 12500 i 3Dmark03 ;)

Er bare rykter foreløpig :)

Troverdige kilder vil jeg si, men det representerer overhodet ikke det ferdige resultatet :roll:

Enten er det jeg som surrer, eller så er det du som er lettlurt. Dette var årets aprilspøk på The Inquirer, var det ikke? :ermm:

Isåfall kjører de en utvida aprilspøk ;)

Link

(10 april)

Lenke til kommentar

Var det ikke NV40 som tok opp to slotplasser også?

Egenlig gjør det ikke så mye for meg, men alikevel et minus hvis det er fakta.

 

150-160W? Da ryker nokk strømforsyninga mi hvis jeg skal montere et slikt kort i pc-en min en vakker dag.Får håpe det ikke bråker så inni hampen mye.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...