Gå til innhold

The Gathering 2004: Dag 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En ting jeg ikke skjønner med TG, er det at crew burde ha ihvertfall VURDERT høytaler-forbud, for jeg ser jo hvor mange som irriterer seg på små fjortisser som tar meg seg gigahøytalere. Personlig skjønner jeg ikke vitsen med å dra med 15" høytalere på et LAN. På et LAN skal man spille eller laste ned (min mening) og IKKE DRA PÅ ET LAN FOR Å PLAGE ANDRE!

 

Ellers så skal jeg til TG til neste år for å sjekke ut hvordan det er (var det i fjor)

 

ahpadt

Lenke til kommentar

Er alle plassene på TG tatt?

Er det billigere å komme inn på TG senere? (eks. dag 3)

 

spør bare, i år blir det uansett ikke aktuellt, men hvis det skulle vise seg å bli bra neste år er dette kanskje en mulighet for noen=?

 

etter hva jeg leser er det hele elendig. og svært kostbart (tid/penger/krefter), særlig for folk som bor langt vekke.

 

kanskje folk i fremtiden vil vente og se om lanet utvikler seg til å bli bra, og heller bruke de første dagene på noe "fornuftig".

Lenke til kommentar
Hvem i helvetes psyko folk tar med  al-1000 cerwin vega på tg ? (de store sølv høytalerne) de ved siden av ser ut som vs-150 eller?)

har de tenkt og blåse naboen vekk ? de spiller 126 db med en bra forsterker. :scared:

Da hadde jeg dratt hjem, eller bedt om og få byttet plass...

Hater høy lyd :no:

Endret av Nikkor
Lenke til kommentar

TG er kjempegøy, de som kommer for å leeche og spille kan egentlig ha det så godt for min del. Gjerne greit hvis dere som bare kommer for nettverket og cs blir hjemme neste år hvis dere ikke liker TG, så får vi som nyter det enda kosligere. Musikk er bare en del av morroa.

Lenke til kommentar
Jeg ble provosert når jeg fant ut at hele "nett-crew" består av rundt 30 personer...

Du skulle kommet på foredrager som skulle handle om hvordan lage kompliserte nettverk som fungere, men som ble til "hva gikk galt og hvorfor". Tech:net består faktisk av 5 personer om jeg ikke husker feil.

 

Problemene med nettet kan egentlig oppsumeres veldig enkelt, HP og båndbredde. De 3 hp coreswitchene døde, så nå tar ciscoen seg av hele nettet. Så legger man på 2 gbit mellom coreswitchene og 100mbit til bord så sier det seg selv at alt går til helvete.

 

Det er iallefall mitt inntrykk at folka både i tech:server og tech:core er dyktige mennesker som vet stort sett hva de driver med.

 

.smen

Lenke til kommentar
Hvem i helvetes psyko folk tar med  al-1000 cerwin vega på tg ? (de store sølv høytalerne) de ved siden av ser ut som vs-150 eller?)

har de tenkt og blåse naboen vekk ? de spiller 126 db med en bra forsterker. :scared:

Da hadde jeg dratt hjem, eller bedt om og få byttet plass...

Hater høy lyd :no:

Noob!

 

 

Elsker høy lyd... :) Så lenge det ikke spilles RnB og hiphop/rap så.

Lenke til kommentar
Elsker høy lyd... :) Så lenge det ikke spilles RnB og hiphop/rap så.

Hadde eg vært der og noen idioter begynte å spille høyt metall så hadde eg hoppet i strupen på de. Ikke fan om de skal ødlegge for meg med dritt musikken deres. Dette gjelder andre musikk stiler også.

Er jo snakk om hvem som har best anlegg da... :)

 

 

 

 

Edit: Fu*k morality, bazz powah!

Endret av Fragletrollet
Lenke til kommentar
Hvem i helvetes psyko folk tar med  al-1000 cerwin vega på tg ? (de store sølv høytalerne) de ved siden av ser ut som vs-150 eller?)

har de tenkt og blåse naboen vekk ? de spiller 126 db med en bra forsterker. :scared:

Da hadde jeg dratt hjem, eller bedt om og få byttet plass...

Hater høy lyd :no:

Noob!

 

 

Elsker høy lyd... :) Så lenge det ikke spilles RnB og hiphop/rap så.

Nå er det faktisk sånn at jeg sitter rett ved siden av de høytalerne på bildet (kan faktisk se meg et sted i bakgrunnen :thumbs: ), og de er faktisk de som irriterer meg minst her. Spiller bare høyt noen minutter av gangen en gang i blandt, og da som regel ganske bra musikk.

 

De bak derimot er irriterende.. sitter og ser på serier og spiller med volumet på maks, og det er irriterende nok selv om de ikke har "monster" høytalere. :angry:

Lenke til kommentar
Elsker høy lyd... :) Så lenge det ikke spilles RnB og hiphop/rap så.

Hadde eg vært der og noen idioter begynte å spille høyt metall så hadde eg hoppet i strupen på de. Ikke fan om de skal ødlegge for meg med dritt musikken deres. Dette gjelder andre musikk stiler også.

Hehe, jeg ser ironien.. ;) Håper jeg...? :ermm:

 

Alle har hver sin smak, så hvis man ikke takler å høre på annen musikk enn det man selv liker så har man ingen ting på tg å gjøre..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...