Gå til innhold

The Gathering 2004: Dag 3


Anbefalte innlegg

Grunnen til at noe har mer plass er fordi de har betalt for det. Og hvis du greier å se 1000kbit i det hele tatt er du HELDIG og det er ikke rart at du er fornøyd. Musikk er en del av TG og den dagen det blir forbudt stopper jeg å komme. På TG neste år er det så absolutt garantert at jeg skal - det kan jo uansett ikke bli stort værre enn dette ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det er forskjell på høy- og lav- musikk.

 

Burde kanskje vært to deler, men skillevegg i mellom.

En hvor man kan spille (musikk) øra av seg selv og andre.

Og en hvor man har det gøy. :p

 

 

De som har erfaringer med tidligere TGèr. Blir det foretatt undersøkelse i slutten, av arangsjørene (kan det skrives slik?) ? Tenkes det i baner av at forandring kan være bra?

 

Og noe helt annet. Hva er temperaturen i luften? (tenker på nedkjøling av maskinen)

 

edit_

leif +add

Endret av genesis
Lenke til kommentar

jeg har veldigt lyst til og fere på TG neste år, MEN da forventer jeg også at crewet får seg noen siklige switcher (<skrivefeil) som greier belastnigen,

 

men det er noe jeg lurer fryktligt på, vist nettverket var feilfritt i fjor, så hvorfor kjøpte dei nytt utstyr??

Lenke til kommentar

det er helt katastrofe. switch 33-2 har vært nede for telling LENGE nå. man ser ALDRI over 250kbit på itavisen.no . vi har klaget overalt, og får bare blablablablabla tilbake. SKIKKELIG useriøst dette.

 

bare første dagen var nettverket helt straight, så begynte en eller annen idiot å kødde (gud vet hvem).

 

til h e l v e t e med TG!

Endret av upside
Lenke til kommentar

Jeg har aldri vært på TG, og har heller ingen planer om å reise på TG, men jeg lurer på 2 ting:

 

1. Hvis nettverket fungerte fint forrige gang, hvorfor er det hardware problem/for mye belastning i år da? Jeg antar at de ikke kjøper nye switcher for hvert år!? :wow:

 

2. Hvordan kan noen mene at det ikke er crewet sin feil at nettverket ikke fungerer? Selvsagt er det arrangøren sin feil hvis HP switchene ikke klarer belastningen! De må jo finne ut på forhånd hva utstyret tåler, og er beregnet til. Det finnes jo selvsagt andre nettverk rundt i verden med over 5000 tilkoblet. Muligens i Norge også?

Lenke til kommentar
Jeg har aldri vært på TG, og har heller ingen planer om å reise på TG, men jeg lurer på 2 ting:

 

1. Hvis nettverket fungerte fint forrige gang, hvorfor er det hardware problem/for mye belastning i år da? Jeg antar at de ikke kjøper nye switcher for hvert år!? :wow:

 

2. Hvordan kan noen mene at det ikke er crewet sin feil at nettverket ikke fungerer? Selvsagt er det arrangøren sin feil hvis HP switchene ikke klarer belastningen! De må jo finne ut på forhånd hva utstyret tåler, og er beregnet til. Det finnes jo selvsagt andre nettverk rundt i verden med over 5000 tilkoblet. Muligens i Norge også?

Skal jeg fortelle deg en ting? De ble _LOVET_ av HP at switchene ville tåle det store presset, derfor stolte de på HP (noe de ikke burde ha gjort).

Lenke til kommentar
Det finnes jo selvsagt andre nettverk rundt i verden med over 5000 tilkoblet. Muligens i Norge også?

Det er f.eks. over 6000 ansatte på Telenor på Fornebu.

Tipper at flesteparten av disse har nettilgang uten store problemer! :D

 

Har aldri vært på TG selv, og skal heller aldri dit, men uttaler meg likevel.

Synes det er utrolig useriøst av en arrangør å ikke stille med bedre utstyr/kunnskap enn dette.

Her betaler tross alt over 5000 personer kr. 600,- hver, og det eneste de får er et nett som nesten ikke fungerer. :hmm:

Lenke til kommentar
Solaris, dette blir sponset... les det innlegget mitt er par hakk over :)

Jeg så det etter at jeg postet.

Men det er da ingen unnskyldning for at de har et ustabilt nettverk, er det vel?

OK, TG fikk ikke hva de ble lovet, men det burde da la seg fikse av HP i løpet av noen timer..

 

Bare billettinntektene gir dem ett budsjett på over 3 mill. De burde da kunne skaffe tilveie skikkelig utstyr/personell for deler av den summen. ;)

Endret av Solaris
Lenke til kommentar

Det koster en god del for 1 GBIT internet....er ikke hvem som helst som tilbyr det..

 

På det lille seminaret/info om nettverket og hva som gikk galt... kommer det klart fram at crewet ikke har skylden men Hp som ikke leverte i tide...var noen moduler som ikke kom fra Tyskland og dette fikk de vite dagen før TG så de måtte skaffe seg best mulig utstyr på kortest mulig tid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...