Gå til innhold

The Gathering 2004: Dag 3


Anbefalte innlegg

Hovedgrunnen til det trege/ustabile nettet var at HP procurve switchene ikke taklet det store presset, altså en maskinvare feil og ikke noe crewet kunne noe for. De satt ned hastigheten så vi kunne få ett stabilt nett i det minste selv om det er noe tregt, men det går :)

Det er en stor forskjell på hva som går og på hva som er akseptabelt og forventet.

 

Det går ann å bruke denne linja til chat.

 

Det er ikke akseptabelt å ha fått 5GB mindre plass på disken når du drar, hvis du hadde forventet å hatt den nærmere full.

 

Og jeg er ikke en av de med 1TB.

 

Blir nok litt sånn at de som er hjemme skulle ønske de var her.

Og de som er her skulle ønske de hadde blitt hjemme.

 

Er heller ikke stolt av å være her i år.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har slitt mye med nettverket. Koblet faktisk opp eget nettverk på raden 27-28 via kabel til naboraden (fyfy), men dette ble fjernet da en crewmann kom. Dette systemet funket utrolig bra, og alle hadde gode hastigheter. Men vi fikk switchen vi opprinnelig hadde tilbake, og nå er hastighetene helt greie..:)

Lenke til kommentar

Har misunt folk som skulle på TG i år, men ser hvist ikke ut som hw.no rekken som jeg mest misunner har hatt et kjempe LAN til nå. Får håpe det blir bedre til neste år så får jeg se om ikke jeg også drar meg opp til hamar.

 

Er det forresten noen aldersgrense på TG?

Lenke til kommentar

Crewet på TG gjør INGENTING!

 

Klagde på at switchen var dårlig, så ba de meg om å restarte den... etter å ha gjort det, klagde jeg igjen på at det ikke funka, så sier desken: "ja, da kommer det en fyr snart" Og det gjorde det... Så gjorde han det samme som jeg hadde gjort og dro. Så klagde jeg IGJEN, og de sa: "ja, da kommer det en bort" noe de ikke gjorde!, jeg klagde igjen... de sa det samme og ingen har kommet enda...

 

SITTER MED ISDN HASTIGHET PÅ TG!!!!

Lenke til kommentar
Siden nettverket er så skralt i år, så lærer de sikkert av feilene og skaffer robust hw til tg05 når jeg har tenkt å reise. Alltid greit å skippe barnesykdommene og heller vente til kvaliteten har stabilisert seg.

The Gathering (or "TG" for short) as been arranged since 1991 ...

 

Barnesykdommer burde i teorien ha vært glattet ut på 13 år.

 

(Resten er såpass morsomt at jeg bare må ta det med også..

 

[...] has always been a hub for young creative people to battle it out in many types of competitions; demo-coding, music, graphics, animation, game and hardware-modification, to name a few.)

 

HA HA!

Lenke til kommentar

Har noe av dei samme erfaringene jeg å, har klagd 5 ganger. De har sendt tech crew hit å konstantert at nettet uvandlig treigt, men gjør de noe??? NEEEI.

Den eine typenen trudde det var på denne rekke som lastet ned veldig mye..

 

Er første gangen jeg er her.

Vil si at jeg er ganske skuffa.

Lenke til kommentar
Ingen aldersgrense, men de anbefaler at de under 16 ikke reiser alene til TG (hvert fall ikke for første gang)...

 

edit: tg-leif

er 16 til neste tg da ;)

 

Er vel ikke helt alene da, kommer nokk til å sitte sammen med hw.no gjengen men transporten blir nok uheldigvis alene :(

Lenke til kommentar

Uff. I fjor var TG den største drømmen tenkelig. ENORMT bra nettverk, fullt med strøm og mer musikk. I år er det faktisk utrolig lite musikk, ustabil strøm og ISDN-hastigheter. Greide faktisk å flekke ned 95GB med skitt i går før bare *plutselig* at nettet bestemte seg for å stoppe. Ueland, som sitter til venstre for meg - er jo selvsagt koblet opp til den andre swichen på bordet og har 20Mbit/s nettilkobling

Lenke til kommentar
Har sittet på 10 kb/s i 2 dager. Ikke kult.

 

 

 

HATER TG AROJGA*PIEGN*LIEGLLKÆJBHÅW PFNUEGOPASÅPOÅ :(:(:(:(:(:(:(:(:(

Har sitti på 10kbps hele lanet untatt første dag hvor det ikke var nett i det hele tatt og to timer i på torsdag som det var bra fart. Jeg er beyond klikke-stadiet. Tror det blir til at man ser ferdig cs-compoen og drar hjem i dag.

 

Uff. TG04 er worst ever. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Siden nettverket er så skralt i år, så lærer de sikkert av feilene og skaffer robust hw til tg05 når jeg har tenkt å reise. Alltid greit å skippe barnesykdommene og heller vente til kvaliteten har stabilisert seg.

The Gathering (or "TG" for short) as been arranged since 1991 ...

 

Barnesykdommer burde i teorien ha vært glattet ut på 13 år.

 

(Resten er såpass morsomt at jeg bare må ta det med også..

 

[...] has always been a hub for young creative people to battle it out in many types of competitions; demo-coding, music, graphics, animation, game and hardware-modification, to name a few.)

 

HA HA!

Les innlegget mitt litt lenger opp a. Er lite crewet kan gjøre no med, har en her som er sertifisert for hp sitt nettverksutstyr og sier at det er en feil i hardwaren. Det eneste crewet kan gjøre er å bytte switcher.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...