Gå til innhold

The Gathering 2004: Dag 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skylder på crewet! Hp har ikke gjort noe galt og CREWET har IKKE fulgt HP sine anbefalinger og de kjørte software logging.. Så alt er crewet sin feil.. Har selv kilder i crewet som sier at alle i Net crew sitter og downer ifra dc++ mens vi har problemer..

 

Her går det perfekt da

Lenke til kommentar
Satt på HW rekka, hadde ikke internett den første dagen pluss 12 timer av den andre dagen. men etter det så hadde jeg 50% av 100 mbit.. altså 5-6 mb/s .. fikk lasta ned 80-90 GB mens kameraten min fylte opp 400 GB

dette må være det mest sosiale(red_amn*) lanet jeg har vært på..

 

*: sosial: å gjøre utenompc aktiviteter ;)

Lenke til kommentar

Syte syte syte.....

 

Selv med billettinntekter på godt over 3 millioner (antatt), så er ikke Vikingskipet heeelt gratis å leie, for å ikke snakke om strømregninga.

 

Kan tenkte meg at de som klager mest og roper høyest er de som ville knekt sammen i krampe-grining dersom de var Crew og fikk samme verbale behandlingen.

Lenke til kommentar
så har vi konkludert med at nettverks problemene kommer pga. hp ikke klarte å levere riktig utstyr til riktig tid så crewet måtte kjøpe switcher selv og pga. dette ble kapasiteten ikke fullt så bra?

Er det altså slik at de bare leier utstyret? Siden de plutselig måtte bytte ut fungerende utstyr med noe HP tilbydde?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...