Gå til innhold

The Gathering 2004: Dag 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvem i helvetes psyko folk tar med al-1000 cerwin vega på tg ? (de store sølv høytalerne) de ved siden av ser ut som vs-150 eller?)

har de tenkt og blåse naboen vekk ? de spiller 126 db med en bra forsterker. :scared:

Er ikke al-1000 det der din wannabe høytalerfreak!

Det er Cerwin vega v 15 f :dribble:

Lenke til kommentar
Hvem i helvetes psyko folk tar med  al-1000 cerwin vega på tg ? (de store sølv høytalerne) de ved siden av ser ut som vs-150 eller?)

har de tenkt og blåse naboen vekk ? de spiller 126 db med en bra forsterker. :scared:

Er ikke al-1000 det der din wannabe høytalerfreak!

Det er Cerwin vega v 15 f :dribble:

Er man wannabe fordi han ikke kunne navnet på en høytlaertype? Gå og legg deg....

Lenke til kommentar

Vell.. En update her også da =)

 

Sitter på #hw.no rekka.. Den heter f... meg ikke hardware.no rekka. Jeg vil ikke ha noe med hw.no og gjøre ,men IRC kanalen var jeg med på siden starten og har bare god ord om den kanalen. (okda.. er noen folk som ikke er bra for stemningen ,men generelt sett da)

 

TG er utrolig.. Nettet er 100% stabilt for oss som sitter her og alt funker 100%. Nettet er ikke så raskt ,men mange driver og swapper Eksterne disker.. Har fylt over 500gig til forskjellige folk og fått omtrent det samme tilbake.. Firewire er genialt :D 30MB hastighet og 1.2% CPUbruk =) Driver og spiller samtidig og greier =)

 

Vi var også ute på byen igår og tok et par pils. Hyggelig og snakke med folk osv og selvom det kanskje ble litt mange halvlitere og drinker så var det utrolig morsomt.

 

6halvlitere og 1drink.. jaja.. Jeg kom da inn på TG igjen.

PS: Hørte der en fløyte var det meg =)

Endret av CFD
Lenke til kommentar
Hvem i helvetes psyko folk tar med  al-1000 cerwin vega på tg ? (de store sølv høytalerne) de ved siden av ser ut som vs-150 eller?)

har de tenkt og blåse naboen vekk ? de spiller 126 db med en bra forsterker. :scared:

Er ikke al-1000 det der din wannabe høytalerfreak!

Det er Cerwin vega v 15 f :dribble:

Er man wannabe fordi han ikke kunne navnet på en høytlaertype? Gå og legg deg....

*slap*

Lenke til kommentar
TG er dataparty!

Enig. Derfor bør de ha en standard på nettverket. Og ikke kom med noe sånt "det er ikke deres skyld" bullshit. Det er deres skyld helt ut. Dårlig utstyr + dårlige nettverksansatte = et nettverk som ikke fungerer slik det skal. Kan ikke si det er akseptabelt å betale i dyre dommer for å komme og sitte UTEN nett i mange timer, så komme på nett med en fart som er under dobbel isdn. Og når filer sendes fra maskin til maskin, gå r det raskere å sende det via en kamerat som ikke er på tg, altså via nettet. Jeg stiier på DC med gjenomsnittlig fart på 2 kb/s. Det er mindre enn hjemme.

Var det ikke snakk om at alle skulle ha 15mb/s her på tG04 a?

Ikke sett noe til.

 

Nei, tG04, dette er det verste lan partyet jeg noengang har vært på.

Endret av Fragletrollet
Lenke til kommentar
Nei, tG04, dette er det verste lan partyet jeg noengang har vært på.

Vell.. Rart du synes noe annet enn de fleste andre da.. Vi på rekka her koser oss og laster kanskje ikke ned så raskt ,men vi har det utrolig morsomt. Musikken er jo stemning! Den dårlige luften og stanken er jo også stemning.. Dog.. Alle burde ta seg en dusj.. Folk trenger det =)

 

Men.. ligger med 2MB/s ut på nettet. Dette er peak. Ligger på 7-8Mbs når jeg er på samme switsjen og det er jo greit nok..

Lenke til kommentar

Seff er det hyggelig, men ikke så morsomt å vite at du har betalt masse penger for å spelle hl singleplayer om og om igjen. Har vært uten nett i mange timer av gangen. Og når jeg faktisk har internett, så er den utrolig treg. Mye mye tregere enn hjemme.

 

Og det er fatkisk crewet sin skyld. Om det er switchene som ikke takler det, så har de gjort en bragd vet å investere i de switchene.

 

Og når jeg spør pent om de kanskje kunne gjøre noe med farten, eller iallefall prøve så får jeg slengt i trynet:

"Nei det går ikke. Du skal være glad du har nett"

 

Nei?? Jeg har vel faktisk visse rettigheter som kunde? Jeg skal ikke være glad for at noe er bare litt herpa og ikke helt herpa?

 

Det blir for dumt.

 

 

Hmm... føler meg heeelt dopet pga. mangel på søvn nå... Er det normalt? Er ikke trett, men føles som om jeg er halveis full og halveis inne i en drøm.... jaja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...