Gå til innhold

The Gathering 2004: Dag 3


Anbefalte innlegg

Nei, tG04, dette er det verste lan partyet jeg noengang har vært på.

Vell.. Rart du synes noe annet enn de fleste andre da.. Vi på rekka her koser oss og laster kanskje ikke ned så raskt ,men vi har det utrolig morsomt. Musikken er jo stemning! Den dårlige luften og stanken er jo også stemning.. Dog.. Alle burde ta seg en dusj.. Folk trenger det =)

 

Men.. ligger med 2MB/s ut på nettet. Dette er peak. Ligger på 7-8Mbs når jeg er på samme switsjen og det er jo greit nok..

selv om du sitter og koser deg gjør ikke fragletrollet det siden han ikke har samme hastighet på nettverket som deg vanskelig og fatte?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Seff er det hyggelig, men ikke så morsomt å vite at du har betalt masse penger for å spelle hl singleplayer om og om igjen. Har vært uten nett i mange timer av gangen. Og når jeg faktisk har internett, så er den utrolig treg. Mye mye tregere enn hjemme.

 

Og det er fatkisk crewet sin skyld. Om det er switchene som ikke takler det, så har de gjort en bragd vet å investere i de switchene.

 

Og når jeg spør pent om de kanskje kunne gjøre noe med farten, eller iallefall prøve så får jeg slengt i trynet:

"Nei det går ikke. Du skal være glad du har nett"

 

Nei?? Jeg har vel faktisk visse rettigheter som kunde? Jeg skal ikke være glad for at noe er bare litt herpa og ikke helt herpa?

 

Det blir for dumt.

 

 

Hmm... føler meg heeelt dopet pga. mangel på søvn nå... Er det normalt? Er ikke trett, men føles som om jeg er halveis full og halveis inne i en drøm.... jaja.

Merker det :roll:

 

Kanskje lurt å sova litt også? TG blir mye bedre av det.

Lenke til kommentar
En ting jeg ikke skjønner med TG, er det at crew burde ha ihvertfall VURDERT høytaler-forbud, for jeg ser jo hvor mange som irriterer seg på små fjortisser som tar meg seg gigahøytalere. Personlig skjønner jeg ikke vitsen med å dra med 15" høytalere på et LAN. På et LAN skal man spille eller laste ned (min mening) og IKKE DRA PÅ ET LAN FOR Å PLAGE ANDRE!

 

Ellers så skal jeg til TG til neste år for å sjekke ut hvordan det er (var det i fjor)

 

ahpadt

Høytalere er kult så lenge det blir spilt bra musikk :D Ikke noe rosa helikopter faenskap. Se på Syztech hylla du ;)

Lenke til kommentar

Lite søvn og data ja :yes:

Var litt sen i bilett bestillingen i år, men i fjor på OsloLAN hadde jeg en artig liten sak - Drempels. Man starter programmet, kjører det litt, kan muligens oppnå følelsen av å fly :thumbs: hihihi Så fort man stopper programmet, BANG er man tilbake på fast jord. Opplever man noe liknende, er det på tide å få litt søvn!

 

Misunner dere noe enormt folkens, skulle så GJERNE vært der :dribble:

Det vil alltid være problemer uansett party (andre ting enn LAN, f.eks. noe så obligatorisk som toaletter), og de fleste pleier å være behjelpelige med nett deling dersom man spør litt rundt!

Lenke til kommentar
Var det ikke snakk om at alle skulle ha 15mb/s her på tG04 a?

Ikke sett noe til.

 

Nei, tG04, dette er det verste lan partyet jeg noengang har vært på.

Mener du 15Mbit/s eller 15MByte/s? Om sistnevnte (at det vises 15MB/s i DC++) må du ha 150MBits nettverkskort. 100MBit tilsvarer omtrent 12.5MB/s.

 

[Håper jeg ikke tar feil mellom bits og bytes nå :blush: ]

 

Du har ikke muligheten for å sette opp et WLAN, slik som noen andre tidligere i tråden sa [og hadde fått til med suksess]?

 

Ser frem til TG05 jeg, da skal jeg opp! Kanskje snike meg inn på #HW.no rekka også :) Om det er mulig? Forstår det slik at den som vil kan sitte på den :ermm:

Lenke til kommentar

For å være ærlig Neorag, så har jeg troligvis så lite peil på nettverk osv som mulig. Det jeg vet, er at jeg kan ikke laste ned raskere enn 50 kb/s i DC, og at internet sider tar lang tid å loade, samt at Itavisens Speedometer viser en ussel nedlastning.

 

 

Gjerne fortell meg hva jeg bør gjøre. :)

Endret av Fragletrollet
Lenke til kommentar
og fragletrollet, det er ikke et "lan party"

Hva er det for noe, da?

dataparty

Ok. Lan-party = folk som er koblet opp i nettverk, som spiller spill sammen, og kopierer gamez, appz, mp3z og pr0n fra hverandre.

 

Hvordan skiller det radikalt annerledes "datapartyet" TG seg ut fra den overnevnte beskrivelsen? Se bort i fra den lille promillen av scenen som faktisk er tilstede..

Lenke til kommentar
For å være ærlig Neorag, så har jeg troligvis så lite peil på nettverk osv som mulig. Det jeg vet, er at jeg kan ikke laste ned raskere enn 50 kb/s i DC, og at internet sider tar lang tid å loade, samt at Itavisens Speedometer viser en ussel nedlastning.

 

 

Gjerne fortell meg hva jeg bør gjøre. :)

Du er på TG, er omtrent 5200 personer rundt deg! Bør være noen som har muligheten til å hjelpe deg! Spør seigmann f.eks som sa dette:

 

Rekka vår hadde heller ikke internett en god stund, så vi måtte fikse opp alt selv på en måte. For wlan nettet funka fint, så da satt vi enkelt og greit opp en "server" som delte wlan nettet til enkelte folk.. Funka greit nok. Men det er teit at deltakerne må rydde opp i rotet til crew'et

 

 

Men det er sant som du sier, du skal ha mer enn 50kB/s i DC++ og alt annet når du er på TG. :yes:

Endret av -NeoRag-
Lenke til kommentar
Hvem i helvetes psyko folk tar med  al-1000 cerwin vega på tg ? (de store sølv høytalerne) de ved siden av ser ut som vs-150 eller?)

har de tenkt og blåse naboen vekk ? de spiller 126 db med en bra forsterker. :scared:

Er ikke al-1000 det der din wannabe høytalerfreak!

Det er Cerwin vega v 15 f :dribble:

hehe.. beklager..

Godt vi har deg her da ? :yes:

Lenke til kommentar

nettverket er extremt elendig internt.... jeg finner bare datamaskinene som er koblet på switchen jeg er på og i tilleg til d så stinker farten og stabiliteten på DC.... jeg tror jeg kunne ha såttet opp et bedre nettverk sjøl... neida... så lett er d nok ikke. men et så stort dataparty som dette her bør ha en enda større backup plan enn dette her og jeg kan ikke fatte hvorfor den jævla lampa ikke viser røtt det er jo enda feil i nettværket!

Lenke til kommentar
Nå sitter kompisen min ved siden av med MYE bedre nedlastning... hva er galt da? Maskinen min?

 

Om noen hadde giddet å komme bort hadde de blitt helten min,......

 

rad 44 sete 25

Ta deg heller en tur i riktig kategori å klag over sakene :shrug:

 

For min del så har dag 3 vært kjempebra. Har hygget meg utrolig og jeg SKAL dra på TG neste år. Er ikke snakk om noe annet.

Lenke til kommentar
ridgea Skrevet: 10/04/2004 : 17:14 

Kjipt at det er så ustabilt i år, føler med dere

Har selv aldri vært på TG før, har aldri fått ut fingern...og all snakket om det som skjer i år gjør det ikke bedre, men men håper og tror at jeg tar meg en tur neste år 

 

det høres veldig likt ut meg selv. litt planlegging er nok hva som må til.

når crewet legger bedre planer(backup planer osv.), og når høytalerforbud blir gjeldende, da kommer jeg. :thumbup:

 

 

Hvordan har det seg at noen har lov til å oppta 6(plasser)*40cm (om ikke bokstavelig, noe i den duren) imens andre sitter ÿberComprimert?

 

sikter da til bla. "høytalerBildet"

Lenke til kommentar

Det jeg liker mindre enn dårlig hastighet på nettverket er folk som bare klager og klager i ett sett, blir ikke noe stemning av sånt!! Jeg sitter selv og laster ned mellom 50kb\s og 1000kb\s og greier meg fint. God stemning og venner er det som er viktigst med TG (for meg anyways)

 

Dessuten, musikk må vi ha. Det skaper stemning og musikk er jo kult i seg selv ikkesant?

 

PS: Spiller cs selv og syntes det er alt for mange som tar dette spillet alt for seriøst

Endret av Azper
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...