Gå til innhold

Prosjekt Snekkerboden. Sammendrag s 80


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
VFD er sykt dyrt her i Norge, men i Storbritannia eller over dammen er prisene noe helt annet. Det 128x64 displayet kostet vel snaut 700 da testen ble kjørt, og 128x32 mener jeg å huske var vesentlig lavere. Google litt eller stikk innom noen kjente nettsjapper der borte så finner du sikkert noe lurt.

Mulig noen har svart på dette før, men vendur.no selger et billig VFD-display. http://www.vendur.no/catalog/index.php?cPa...d8dfe7461ed8578

Lenke til kommentar

I påvente av mere lakk holder jeg nå på å legge kabelbruer på veggene under skrivepulten , den er selvlagd og er ca 2 m lang ene veien og 3 m lang andre veien (altså i vinkel) og ca 80 cm dyp.

Under der blir det et sabla rot med kabler,men så fikk jeg noen lengder (ca 30 meter) med nye kabelbroer av den typen som brukes på kontorbygg , disse er ca 13 x 8 cm og vil da skjule alt av kabler.

Skal bli kjekt å få fjernet noe rot.

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar
I påvente av mere lakk holder jeg nå på å legge kabelbruer på veggene under skrivepulten , den er selvlagd og er ca 2 m lang ene veien og 3 m lang andre veien (altså i vinkel) og ca 80 cm dyp.

Under der blir det et sabla rot med kabler,men så fikk jeg noen lengder (ca 30 meter) med nye kabelbroer av den typen som brukes på kontorbygg , disse er ca 13 x 8 cm og vil da skjule alt av kabler.

Skal bli kjekt å få fjernet noe rot.

Tror også det blir kjekt å få fjernet alt rotet, så slipper man å nevne de ordene som kan komme ut når en plages med kablene. Dette er hvis dem er i veien eller noe annet, alltid noe slikt..

Lenke til kommentar
I påvente av mere lakk holder jeg nå på å legge kabelbruer på veggene under skrivepulten , den er selvlagd og er ca 2 m lang ene veien og 3 m lang andre veien (altså i vinkel) og ca 80 cm dyp.

Under der blir det et sabla rot med kabler,men så fikk jeg noen lengder (ca 30 meter) med nye kabelbroer av den typen som brukes på kontorbygg , disse er ca 13 x 8 cm og vil da skjule alt av kabler.

Skal bli kjekt å få fjernet noe rot.

Tror også det blir kjekt å få fjernet alt rotet, så slipper man å nevne de ordene som kan komme ut når en plages med kablene. Dette er hvis dem er i veien eller noe annet, alltid noe slikt..

jeg og ;)

Lenke til kommentar

Gleder meg til å se det ferdige resultatet :yes:

 

Takker også for at du minnet meg på dette

 

AluMidiRev3-3_thumb.JPG

 

:green:

 

Btw slangeklemmer? hva er det? ;)

 

Jeg bruker kabelstrømper og krympestrømper jeg :)

 

Er ett par buntebånd der også da men men, det kommer av en knekt plast nippel på Hydor pumpen og en bøyd utgang på radiatoren.

 

Edit: da gjenstår det bare å resleave PSU.... (synd de strømpene ikke kommer i mindre enn 6mm....).

Endret av AveMORphine
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...