Gå til innhold

enden kommet inn som moderator


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg skjønner ikke dette...det kan jo virke som om moderator is the way to go in life når man leser hva folk skriver i denne tråden. Hva er fordelene med å være moderator? Jeg har fått inntrykk av at de til tider får mye kjeft bare for at de gjør jobben sin og så er det vel null betalt for jobben i tillegg. Eller?

Lenke til kommentar
jeg skjønner ikke dette...det kan jo virke som om moderator is the way to go in life når man leser hva folk skriver i denne tråden. Hva er fordelene med å være moderator? Jeg har fått inntrykk av at de til tider får mye kjeft bare for at de gjør jobben sin og så er det vel null betalt for jobben i tillegg. Eller?

R-E-S-P-E-C-T! :w00t:

 

Å være moderator er, vel, utrolig lærerikt. Du lærer så utrolig mye, som å se gjennom ting, tenke gjennom de, behandle alle saker ulikt, forstå andre og enda bare mye mer. Det er utrolig flott for oss som liker å holde orden på ting så vi nå slipper å måtte rapportere alt mulig, men kan istedenfor bare fikse det selv. Det gir iallefall meg en følelse av at folk trenger en og at en er ønsket (Heh, hørtes ut som om jeg er den ensomste fyren i verden off-forum der jo :p) og som jeg nevnte først: Credz! Å kunne si at en er moderator på et forum av HW.nos størrelse og kvalitet gir mye respekt :p

 

Ja, vi får noen sure tilbakemeldinger, men hver gang vi får en positiv beskjed om at noen synes vi gjorde en bra jobb så slettes alt det onde fra hjernen og du får bare en følelse av å gjøre ting bra.

 

Samt - å være i kontroll over et så enormt stort og viktig forum og samlested er HERLIG. POWAH! :w00t:

 

Men, dønn seriøst så henger jeg så enormt mye her på forumet og irriterer meg så mye over feilposter og slikt at jeg virkelig liker å kunne rydde opp her også så det blir en bedre opplevelse for meg og andre. Å være maktesløs er ikke noe jeg liker :p

Lenke til kommentar

Blib summerte det nydelig opp. En salig blanding av MAKT og mulighet til å ryde litt selv, ikke bare syte om at alle bare er dumme :)

Akurat som Blib henger jeg her 24/7 så jeg ser på forumet som litt mitt, og hva ikke mer naturlig enn å rydde litt hjemme?

 

Takker til alle som mener jeg fortjener dette. Koselig å høre at det er folk som setter pris på meg :love:

Endret av enden
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...