The_evil_blue_toad Skrevet 18. mars 2004 Skrevet 18. mars 2004 (endret) Ok. Nå har det seg slik at penger ikke vokser på trær, men det gjør tydeligvis Vietnamspill. Det er altså BF: Vietnam, Joint operations og Shellshock Nam 67 det er snakk om. Jeg har nettopp kjøpt gitar så jeg må nok la det holde med ett av disse i første omgang. Er klar over at bare ett av de er ute, men de andre er ikke langt unna tror jeg. Så hva synes dere. Skal jeg løpe som et hjulbeint pinnsvin ned på elkjøp å skaffe battlefield eller vente på alternativ 2 eller 3? Ender nok opp med å kjøpe alle tre til slutt, men det kan bli en tid til. Så si din mening her. Hvilket spill skal padda slakte vietnamesere i? Også amerikanere da så klart Endret 18. mars 2004 av The_evil_blue_toad
Gunfreak Skrevet 18. mars 2004 Skrevet 18. mars 2004 (endret) Joint operations er ikke et vietnam spill. og Shellshock Nam 67 tror jeg bare er til ps2. men hvis Shellshock Nam 67 kommer til pc, så tror jeg det blir kult Endret 18. mars 2004 av gunfreak19
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 18. mars 2004 Skrevet 18. mars 2004 vel, er du interessert i single player spill så kan du egentlig bare glemme battlefield vietnam.
tor_erik Skrevet 18. mars 2004 Skrevet 18. mars 2004 vel, er du interessert i single player spill så kan du egentlig bare glemme battlefield vietnam. Nettopp, skal du spille SP eller MP?
ttt Skrevet 18. mars 2004 Skrevet 18. mars 2004 Ok. Nå har det seg slik at penger ikke vokser på trær, men det gjør tydeligvis Vietnamspill. si ikkje det. penger er laga av papir og papir er laga av tre. så penger vokser på tre men eg vil anbefale deg og kjøpe bf vietnam. eg har ikkje prøvd det, men det har blitt godt mottat. dessutan er det så lenge til dei andre spela kjem ut at du kanskje har fått pengar til den tid. ( Joint Operations, ShellShock: Nam '67 som kommer på pc)
The_evil_blue_toad Skrevet 18. mars 2004 Forfatter Skrevet 18. mars 2004 joint operations er altså i Indonesia. Aha. Men det går jo forsåvidt for det samme. Tror nok det blir mest SP, men da skal det også sies at jeg av en eller annen grunn har funnet mange timers moro i BF1942, så jeg skal nok ikke avskrive BF. Når kommer J.O? Det ser en smule koselig ut.
Gunfreak Skrevet 18. mars 2004 Skrevet 18. mars 2004 J.o er et rent MP spill, sp delen er egentlig bare for å øve seg til mp. det er i Indonesia som ikke er så alt for langt unna Vietnam, men det kommer til å være satt i nær fremtid, 2007 eller noe sånt så det er ikke et vietnam spill siden det blir morderne våpen og utstyr
ttt Skrevet 18. mars 2004 Skrevet 18. mars 2004 . Når kommer J.O? Det ser en smule koselig ut. trykk på navnet i posten min over. der er det linker til både joint op og shellshock
Windoge Skrevet 18. mars 2004 Skrevet 18. mars 2004 vel, er du interessert i single player spill så kan du egentlig bare glemme battlefield vietnam. Jupp, der er Unreal Tourmanent 2004 mye mer aktuell. Battlefield har den værste AI`en på LANGT jeg har sett..
Wooho Skrevet 18. mars 2004 Skrevet 18. mars 2004 Vent til Far Cry kommer ut. MEn har spilt BFV og kan konstantere at SP er grei den, kan ikke klage. Ellers så finnes det billigutgave av Vietcong spillet, det er bra skal jeg si deg så lenge du har maskin til det.
Windoge Skrevet 18. mars 2004 Skrevet 18. mars 2004 Vent til Far Cry kommer ut. MEn har spilt BFV og kan konstantere at SP er grei den, kan ikke klage. Ellers så finnes det billigutgave av Vietcong spillet, det er bra skal jeg si deg så lenge du har maskin til det. Er ikke det testene sier om single player i BF.. Botene er jo totalt latterlige..
Sheel Skrevet 18. mars 2004 Skrevet 18. mars 2004 Vietnam spill, hmm ja jeg vet nå ikke jeg, BF1942 Vietnam er vel noe. Sånn generelt sett ville jeg gått for UT2004 eller Hidden & Dangerous 2
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 18. mars 2004 Skrevet 18. mars 2004 single player i bfv er ingenting annet enn "training mode". liker du single player så er det bare å styre helt klar unna bfv, så enkelt er det, det er ingenting annet enn et mp spill.
Jon@s Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Ok. Nå har det seg slik at penger ikke vokser på trær, men det gjør tydeligvis Vietnamspill. si ikkje det. penger er laga av papir og papir er laga av tre. så penger vokser på tre Pengesedler er faktisk laget av bomull.
arkhanien Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Kan anbefale Vietcong ja. Er jo kommet ut, og fås sikkert til en rimelig peng nå.
Trancton Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Dersom MP, helt klart BF Vietnam! SP, velg Far Cry. Geialt spill, spiller det hver dag (ja, final versjon) og til dere anti-piracy patrioter der ute, spar dere for kommentarer og sikle heller på screens :-) Menne igjen faller jo ikke FC akkurat under vietnam spill... VietCong er jo ganske artig, både MP og SP!
Jørgen Sørheim Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Pengesedler er faktisk laget av bomull. Nemlig. Jeg håpet ingen skulle skrive det, så kunne jeg briljere med mitt enestående vidd.
Gunfreak Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 det er også sølv tråd, pluss at det brukes en spesiel farge som brukes, så det er nok ingen trær involvert
ttt Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Pengesedler er faktisk laget av bomull. dei pengeseddlane som kjem ut av printeren min er ivertfall av papir
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå