Gå til innhold

Da har Unreal Tournamen 2004 kommet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
nei.

 

Du har en 6 CD versjon.

+ En utgave med spillet på 1 DVD

+ En SE utgave med 2 DVD discer i tinnboks,+ headset

Jeg bstilte SE verjonen, men jeg fikk mail fra cdon, at de ikke hadde fått det antallet som de selv hadde bestilt. Så da fikk jeg et tilbud på dvd versjonen.

Endret av bigbom
Lenke til kommentar
Hurra. Nå fikk jeg mail om at "det var feil i systemet og beklager så mye og pakken med SE blir sendt ganske fort". :)

Morsomt å se at det ordner seg for flesteparten. ;)

 

Noen som har et bilde av det headsettet som følger med? Eller en oversikt i det hele tatt? Jeg bare bestilte jeg fordi jeg digger navn som "limited edition", "special edition" osv..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579
Har ikke spillet release den 18 da? Har du fått tak i spillet den måten jeg mistenker du har ligger du tynnt at her ihvertfal....

Det står at han fikk _originalen_.

 

*jeez* :roll:

Lenke til kommentar
Ah, idag er en god dag, fikk både Unreal Tournament SE og Rainbow Six Athena Sword :D headsettet var bra, komfortabelt, men litt lite :)

Er det sånn "bak nakken headset"?

 

Hvis ikke tror jeg aldri i livet at det passer meg.. Alt er ikke bare fryd og gammen med hår.

Lenke til kommentar
må cdon brenne i ebighet!!! ikke fått SE pakka mi!!! de kunne ikke vært så smarte at de sendte det ut på onsdag istedenfor igår slik at jeg hadde fått det idag!! møkk!!

 

/dC

Ro deg ned, litt tålmodighet har aldri skadet noen...

eier ikke tålmodighet .. ihvertfall ikke nå lenger siden posten IKKE har greid å levere SE pakka mi til postkontoret så nå må jeg vente te mandag! :(

 

bynner snart å grine ^^ .. neida, men det er irriterende ;)

 

/dC

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...