Gå til innhold

Da har Unreal Tournamen 2004 kommet


Anbefalte innlegg

Synes Onslaught modusen var dårlig.. For mye kjøre over folk.. Blir bare til at laget med flest biler vinner... Innmari irriterende.

 

Derimot likte jeg at de hadde tatt tilbake assault. Assault var jo det mest geniale ved UT. Men likevel må jeg si at UT2k4 er det Ut2k3 skulle ha vært.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har ikke spillet release den 18 da? Har du fått tak i spillet den måten jeg mistenker du har ligger du tynnt at her ihvertfal....

Som allerede nevnt. Spaceworld i Oslo, kjøpt av en kamerat på tirsdag, rett etter at det var kommet med lastebil fra sverige.

Lenke til kommentar

Jeg lasta ned spillet dagen det kom og fy fanken så fett det er :) Har spilt det siden jeg fikk det, er ikke noe å utsette på :) Assault mode og Onslaught er mine favorittmodes uten tvil + level editoren da.. Hehe :)

 

Har selvsagt kjøpt spillet fra Play.com, men har enda ikke motatt det :( Jeg kjøpte DVD versjonen, stress med 6 plater, mye greiere med en DVD ;)

 

Det er en skam å bare laste ned dette uten å kjøpe det, online er jo et must på UT2k4 :thumbup:

Lenke til kommentar
Synes Onslaught modusen var dårlig.. For mye kjøre over folk.. Blir bare til at laget med flest biler vinner... Innmari irriterende.

Ehh...Da kan du ikke ha spilt det så mye :roll:

 

Det er som regel en smal sak å dodge unna mantaer, og har man en shockrifle tilgjengelig er det fort gjort å bli kvitt de. Det eneste er at, særlig på Torlan, de som innehar tank-noden til motstanderen har en tendens til å vinne ganske kjapt, det er dog VEL så mye fordi de fleste ikke har særlig greie på hvordan man skal spille (f.eks er det ikke uvanlig at 9 av 10 spiller forblir i basen istedenfor å prøve å vinne den første node tilbake :no: ). Og en tank skal jo være litt kraftig.

 

Synes de har takla balansen mellom kjøretøy og fotgjengere _sinnsykt_ bra. '

Hail til Epic/ATARI for den beste FPS'en noensinne!

Lenke til kommentar
Dere vet at play.com selger ut2k4 for under 200 lappen  :wow:

Nå er 6 cd versonen utsolgt desverre, men dvd versonen kommer jo den 19.

Det er feil, Spillet koster 17.99 £ som med dagens kronekrus vil tilsi, litt over 224 NOK. Så den kommer nok akkurat over tollgrensen.

Sååå kjipt. Da kommer den sikkert til å bli liggende hos tollsvina et par uker før jeg får lapp i postkasse om at de har det.

Lenke til kommentar

Ålesund: en butikk på Stormoa Syd fikk det i går, men det står ikke i hyllene. En kompis av meg jobber der, så jeg fikk det også i går. De selger i dag om man bare spør etter det.

 

Kan vel ikke si hvilken butikk det er hvis det blir trøbbel. Men det er jo bare 2 butikker på det senteret som selger spill da.

Lenke til kommentar
Ser ingen SE jeg? mulig jeg er blind :x

Gidder du poste link?

De hadde SE for halvannen uke siden. Den er nå fjernet fra sidene.

 

Forbannet kjipt at de ikke kan si ifra når de faktisk annullerer ordren. "Sorry, men vi har gapt over mer enn vi kan svelge.." .. helt ok, bestiller SE fra en annen webshop, før de blir utsolgt.

Fikk samme mail jeg og. CDON møkka drit. Bestille vanlig dvd versjon fra play jeg da kanskje, siden den gir mest for penga.. Trenger jo egentlig ikke headset og tinbox, men det er jo litt stæsjy og.

 

EDIT: Jeg beklager å komme med sånne teite utsagn før jeg har fått gyldig svar fra CDON. Jeg fikk nemlig bare mail om at den ble forsinket, og regnet dermed med at den aldri kom til å komme, men sendte mail og spurte. Fikk dette svaret nå:

Hej,

 

Den skickades från oss 18/3.

 

Med vänlig hälsning

Johan

Kundtjänst CDON

Ordren er også "komplett" i ordrestatus! :thumbup:

 

Da ser det ut til at jeg er en av de heldige utvalgte som får SE allikevel da. :D

Endret av zimen
Lenke til kommentar
Dere vet at play.com selger ut2k4 for under 200 lappen  :wow:

Nå er 6 cd versonen utsolgt desverre, men dvd versonen kommer jo den 19.

Det er feil, Spillet koster 17.99 £ som med dagens kronekrus vil tilsi, litt over 224 NOK. Så den kommer nok akkurat over tollgrensen.

Sååå kjipt. Da kommer den sikkert til å bli liggende hos tollsvina et par uker før jeg får lapp i postkasse om at de har det.

blir fortsatt billigere enn å kjøpe i butikk :yes:

Lenke til kommentar

MÅ kjøpe ut2k4 !!

 

trur det er utrolig knall ..

 

takler forresten geforce TI 4800 den grett ??

 

 

 

 

 

 

 

 

har ikke avatar elr signatur så visitSOM

bandet trenger støtte så skriv i gjesteboka ..så please ikke BAN dette sorry at jeg drev litt pr ..sorry skal ikke gjøre mer :S :thumbup:

Lenke til kommentar
Dere vet at play.com selger ut2k4 for under 200 lappen  :wow:

Nå er 6 cd versonen utsolgt desverre, men dvd versonen kommer jo den 19.

Det er feil, Spillet koster 17.99 £ som med dagens kronekrus vil tilsi, litt over 224 NOK. Så den kommer nok akkurat over tollgrensen.

Sååå kjipt. Da kommer den sikkert til å bli liggende hos tollsvina et par uker før jeg får lapp i postkasse om at de har det.

blir fortsatt billigere enn å kjøpe i butikk :yes:

Bestillt... :cool:

aner ikke når dem får d inn da... men jeg overlever...

sparer cash da!

 

H2H

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...