Gå til innhold

Ipod 3. generasjon 10gb


cwerner

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fin test

 

Trenger ny MP3 spiller snart, da min Jazpiper Ubit er på reperasjon, og min gamle Jazpiper MVR64 bruker paralell port, noe jeg ikke har på hovedkortet :p

 

Ubit'n er den værste mp3 spilleren jeg har hatt. Kjøpte sammen med noen venner, og alle har gått i stykker (4 stk).

 

Så nå venter jeg på Mini I-Pod utgaven kommer, for jeg vil ikke bruke over 3000 på en mp3 spiller.

Lenke til kommentar

Hmm, så mini-ipoden får clickwheel?! Det er en skam, touchwheel er jo noe av det som er best med ipoden... Hadde store planer om å kjøpe miniipod når den kom ut (noen som vet når forresten) men nå må jeg nesten revurdere litt.

 

Vanlig Ipod vil vel synke litt i pris når den nye kommer?

Lenke til kommentar
er ipod mini verdt pengene da? i forhold til en vanlig ipod?

Vanlig ipod med 10gb koster 300 dollar i USA, mens en Ipod mini med 4 gb koster 250dollar?

hei . Jeg har 15gb selv. men ville heller kjøpt iPod mini vist jeg var deg. Man trenger absolutt ikke 15GB med musikk- 4GB er mere nok

 

ps. ser at du skriver positivt om øreproppene. Det og batteriet er det eneste problemet med iPod. alt annet er perfekt.

 

itunes, hva er bra med det? bruker ephpod

Lenke til kommentar

apropo bra program til ipod.

de medfølgende programmene er dritdårlige, de er faktisk patetiske, helt jævlige.

og program som audiable manager eller hvafaen er program som er til å grine av.

jeg har en anbefaling til andre som er irritert på alle drittprogrammene til ipod:

_ :thumbs: __Xplay_ :thumbs: ___ HALELUJA!

 

det er et genialt program fordi : du sier fra til programmet hvor musikken du har ligger (eller lager en ny mappe som jeg, ved navn ipod) og så sier spesifiserer du hvor du har musikken din til programmet. og ipoden kopierer automatisk alle nye filer fra denne mappen og dens undermapper på ipoden hver gang du kobler den til pcn. (jeg har for mye musikk i forhold til ipod størelsen, og har derfor laget en ny mappe ved navn "IPOD" der jeg har alle favoritene mine, og nye nedlastede (på lovlig vis seff) sanger kommer inn på ipoden hver gang jeg plugger'n i)

 

ble langt og dårlig formulert.. men klokka er halv 2.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg er veldig sikker på at så lenge du bruker "Apple" ipoden på en "apple" maskin, så slepper du driverene:)

Jeg mener gunnen til at du trenger drivere er pga. windows' regisster..

 

(etter å ha lest div. retnigsslinjer så vil jeg ikke virke bastant og bombesikker på noen ting :p )

 

Ipod er jo en skikkelig mp3-spiller så jeg syns ikke det er noe negativt med å installere drivere... Tenkte på det siden du har satt det på minus-siden i testen.

Endret av w3p
Lenke til kommentar
Radio kan kjøpes til for ett par hundre lapper, men ryktene sier at iTrip (radio pluggen) skal bli ulovlig, og man kan straffes opp til 6 år i fengsel ved bruk :scared:, siden det kan forstyrre radio signaler til div. viktige ting

Den kan vel ikke forstyrre noe mer enn en vanlig radiostasjon? Og jeg ville da ikke tro at denne har alverdens med rekkevidde?

Prøv å sett opp en vanlig radiostasjon uten lisens og se hva som skjer. Myndighetene vil gjerne ha kontroll på fm-bpndet slik at folk kan høre på radion sin i fred istedet for å få inn ole ivars fra noens ipod? Dumt? Kanksje, men det er ihvertfall forståelig, 6 måneder er jo bare strafferammen på forbrytelsen, du får neppe forelegg engang for å bruke ipoden sin sender, må nok adskilleig mer organisert piratradio til for å få 6 måneder.

 

AtW

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Må si jeg begynner å bli lei iPODen nå, batteriet holder ikke til en hel arbeidsdag en gang mer, den holder kun i ca 5 timer.

 

Selv om den har meget bra lyd, så er batteriet nesten like viktig. Har hatt den under 1 år.

iPods dirty secret

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...