Gå til innhold

Ipod 3. generasjon 10gb


cwerner

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

vel, ipoden min er kjøpt i usa, så det er hjemme jeg må bruke adapter, også sitter jeg på en bærbar pc som ikke gir ipoden strøm :hrm:

 

Gleder meg til å se den nye ipoden, selv om jeg ikke syntes den var en god oppgradering utseendemessig, men 12 timers batteritid var jo på tide da.

Lenke til kommentar
vel, ipoden min er kjøpt i usa, så det er hjemme jeg må bruke adapter, også sitter jeg på en bærbar pc som ikke gir ipoden strøm :hrm:

 

Gleder meg til å se den nye ipoden, selv om jeg ikke syntes den var en god oppgradering utseendemessig, men 12 timers batteritid var jo på tide da.

Jeg synes også at det gamle designet til Ipoden er best ;)

Lenke til kommentar
3G IPoden ser mye bedre ut enn den nye, men den nye er billigere og du får mer plass for samme penge, det er vel der de har satset.

Hvorfor ser 3G mye bedre ut? Vurderer en ny en, men trodde utseendet var omtrent det samme...

 

 

Hva er fordelene med å ha en Powerbook kombinert med en IPOD kontra en PC?

Lenke til kommentar

De eneste fordelene såvidt jeg vet med å ha en mac er at du ikke behøver å innstalere drivere (tror jeg) du kan syncronisere kalenderen og adresseboken din,

 

På pc tror jeg ikke du kan gjøre noe med kalenderen, men hvis du skal ha kontakter så må du lage dine egne v-card's og legge de inn på ipoden.

Men det er ikke så mye forskjell mellom en Powerbook on en vanlig pc når det gjelder ipoden.

 

Hvis jeg skulle kjøpt en ny ipod nå så ville jeg jo kjøpt en 4G, fordi den har bedre batterilevetid og noen andre nyttige funksjoner. Og at du får en 20 gb 4G til samme prisen som en 3G 15gb.

Som jeg sa er jo ikke 4G'en stygg, men jeg bare synes at 3G'en har bedre design.

Lenke til kommentar
3G IPoden ser mye bedre ut enn den nye, men den nye er billigere og du får mer plass for samme penge, det er vel der de har satset.

Hvorfor ser 3G mye bedre ut? Vurderer en ny en, men trodde utseendet var omtrent det samme...

 

 

Hva er fordelene med å ha en Powerbook kombinert med en IPOD kontra en PC?

Helt ærlig. Du kjøper ikke en PowerBook pga. en IPod? :roll:

Endret av VeXx
Lenke til kommentar
3G IPoden ser mye bedre ut enn den nye, men den nye er billigere og du får mer plass for samme penge, det er vel der de har satset.

Hvorfor ser 3G mye bedre ut? Vurderer en ny en, men trodde utseendet var omtrent det samme...

 

 

Hva er fordelene med å ha en Powerbook kombinert med en IPOD kontra en PC?

Helt ærlig. Du kjøper ikke en PowerBook pga. en IPod? :roll:

Har jeg sagt det? :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...