Ulvestad Skrevet 2. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2004 Må mase litt på deg nå EC da det har stått stille her ei god stund nå. Er vi snart i mål og evt. kor mykje mangles av midler? Lenke til kommentar
Gammal Sokk Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 EC! EC! EC! hmm... hva skjer'a bagera? Hvor mye er komt inn nå da? Er det lenge til det blir noe av prosjektet? *utolmodig som fyyy...* Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 7. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2004 etter sommerferien kan jeg sikkert sende inne en tohundrelapp... digger prosjektene på overklokking.no.. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 8. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2004 Hallo, vi venter på en opp-da-ter-ing! Hvor mye har dere fått inn, hvor mye mangler før dere setter igang? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 8. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2004 Lenge siden jeg har sett EC rundt om kring.. kanskje han har skiftet nick? Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 8. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2004 Lenge siden jeg har sett EC rundt om kring.. kanskje han har skiftet nick? igjen? Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 8. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2004 Har ikkje fulgt så mykje med her. Men det er vel på tide å gi svar frå seg? Og kanskje oppgi totalsummen for det som er komt inn, og eit hint om kva prosjektet går ut på? Lenke til kommentar
EC Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. juni 2004 Tar dette i slutten av juli - har et bryllup å planlegge, skal flytte inn i ny bolig, jobber fulltid samt har masse annet som må ordnes. Så dette har ikke akkurat høy prioritet nå... Men "sånn røffli" mener jeg vi er kommet opp i rundt 2000 - 2500 kroner til nå. Altså fortsatt alt for lite til at vi skal kunne gjøre noe VIRKELIG moro... Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 8. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2004 Gratulere og lykke til med det EC. Tenker ikkje på at du kanskje har andre ting å styre med. P.S Dersom alle poster ka dei har betalt her så rekner vi fort over det. 500 kroner + fra meg. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 8. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2004 kan nok hende jeg sender inn en hundrelapp eller to snart.. overklokkingsprosjekter er bare geniale ps: hva med å kjøpe en drittprosessor som dere prøver å klokke med ekstremkjøling?? Lenke til kommentar
Wayshot Skrevet 11. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2004 ps: hva med å kjøpe en drittprosessor som dere prøver å klokke med ekstremkjøling?? Jeg donerer gjerne bort min gamle Celeron 800 m/slocket til Overklokking.no. Jeg kjørte den på 1136 MHz med 1.95 V og luftkjøling. Dersom den kombineres med Vapochill eller tilsvarende, Slot1- eller Socket370-hovedkort med høye busshastigheter, kjapp SDRAM og et grafikkort og en disk som takler høye PCI/AGP-hastigheter, kan det bli moro. Kanskje den klarer 1.3-1.4 GHz... :-) Lenke til kommentar
tbend Skrevet 11. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2004 Kan åsså donere min celly 2,4 på S478...... Finn den opp i 3,35 med luft..... Meget pen cpu.... Lenke til kommentar
Vandahl Skrevet 15. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2004 hehe... det er nestn litt morsomt å se på alle som sier de gir masse penger og ikke gjør det hvis alle som hadde sagt at de skulle gi penger hadde gjort det, ville sammenlagtsummen av alt dette være mye høyere enn 2000-3000kr (mener ikke å være kritisk til noen med den posten her, bare at det er et lite faktum) Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 25. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2004 (endret) hehe... det er nestn litt morsomt å se på alle som sier de gir masse penger og ikke gjør det hvis alle som hadde sagt at de skulle gi penger hadde gjort det, ville sammenlagtsummen av alt dette være mye høyere enn 2000-3000kr (mener ikke å være kritisk til noen med den posten her, bare at det er et lite faktum) enig der.. men jeg LOVER at får vær 2000 lapp jeg tjener i sommer går 200 til overklokking.. kanskje jeg kjøper meg en av overklokking t-skjorter og... Endret 28. juni 2004 av Natrium Lenke til kommentar
Erltot Skrevet 15. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2004 får se om jeg kan slenge på noen lapper.. skal på russetur til høsten så det blir litt trangt om pengene, men hadde du kommet med en oppdatering med hvor masse som er kommet in så får vi se om jeg kan spe på litt Lenke til kommentar
Makofoed Skrevet 1. august 2004 Rapporter Del Skrevet 1. august 2004 Hei, Hei! HAr du noe beløp til oss EC? Er Agust nå vettu! Personlig har jeg ikke råd, men hvis jeg får så kommer det noe inn ja! OT: Hvordan får jeg gitt dere penger hvis jeg ikke har konto?? Mvh Magnus Kofoed Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 1. august 2004 Rapporter Del Skrevet 1. august 2004 (endret) Hei, Hei!HAr du noe beløp til oss EC? Er Agust nå vettu! Personlig har jeg ikke råd, men hvis jeg får så kommer det noe inn ja! OT: Hvordan får jeg gitt dere penger hvis jeg ikke har konto?? Mvh Magnus Kofoed du er gammal nok til å skaffe deg en konto.. intro heter den.. Endret 1. august 2004 av Natrium Lenke til kommentar
Makofoed Skrevet 1. august 2004 Rapporter Del Skrevet 1. august 2004 Hei natrium! Viste ikke det jeg... Hvordan? Ta det over pm er du snill så slipper vi å drive tråden ot. Mvh Magnus Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 13. august 2004 Rapporter Del Skrevet 13. august 2004 Hadde lite penger på konto, men ville så gjerne sponse overklokking.no, så ikke ta dere nær av mitt bidrag på 10kr . Lenke til kommentar
Gammal Sokk Skrevet 13. august 2004 Rapporter Del Skrevet 13. august 2004 Hadde lite penger på konto, men ville så gjerne sponse overklokking.no, så ikke ta dere nær av mitt bidrag på 10kr . Lite? bah! alle monner drar... Hvis 100 stk. hadde satt inn 10,- hadde det jo blitt 1000,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå