Gå til innhold

Spons/sponsing?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hetsing av cs-klaner og slike ting kan folk kutte ut med en eneste gang.

In5ErT kommer med en henvennelse til hardware.no og da bør han også få et svar uten å bli hetset av folk som ikke har noe spessielt til overs for cs-claner og det miljøet.

Og rettskriving kan man også slutte å kritisere for også. Er en uting at dere gjør det.

Lenke til kommentar
Hetsing av cs-klaner og slike ting kan folk kutte ut med en eneste gang.

In5ErT kommer med en henvennelse til hardware.no og da bør han også få et svar uten å bli hetset av folk som ikke har noe spessielt til overs for cs-claner og det miljøet.

Og rettskriving kan man også slutte å kritisere for også. Er en uting at dere gjør det.

Greit nok, de bør gi seriøse svar, men andremann som postet var da på ingen måte slem og kritiserte skrivingen. Han spurte om noen skjønte hva han mente.

Lenke til kommentar

Sant. Jeg får en DRØSS med mailer der folk ber om støtte til ditt og data. Noen er meget godt formulerte og gir meg en følelse av seriøsitet. Andre bærer preg av at det er snakk om en gjeng kompiser som har stooore planer - men mangler struktur nok til å gjennomføre det luftslottet de bygger opp.

Det ALLER verste jeg vet, er mailer hvor det er tydelig at avsender har rablet ned noe, antagelig på en innskytelse. Det er ikke struktur, det er rævva skrevet og jeg sitter igjen med følelsen "stakkars unge - synd å måtte skuffe ham slik".

 

Skal man søke om sponsing, må det for det første være godt formulert. Dernest må det være en strukturert plan i det hele, ikke en vag hentydning. "Vi lurte på om dere vil sponse oss" - okay, greit nok. MEN MED HVA? Moralsk støtte får hele gjengen, men når det ikke er noe konkret er det lite interessant for oss. For å si det slik: Skal vi gi bort penger eller annen støtte til noe, ønsker vi å ha litt kontroll med hva midlene går til. Jeg ville bli MEGET rasende dersom det skulle vise seg at vi gav bort mye støtte som i virkeligheten gikk rett til en eller anna godfjott sin personlige PC.

I den sammenheng - hva skal en CS-klan med katoder? :blink: Musmatter - det kunne jeg forstått. Men KATODER???

 

Vel vel. For alle de som evt. ønsker å sende meg en mail med forespørsel om sponsing: svaret er nei. Vi har ikke budsjettert med det, og dersom vi ikke kan møte opp personlig for å få litt igjen i form av markedsføring - da er vi ikke interessert. Sorry! (Og det mener jeg faktisk.)

 

Sånn. Dette var noen tanker fra en som får i gjennomsnitt 10-20 mailer pr. måned om akkurat dette. Håper framtidige som tar kontakt leser dette, så slipper jeg å kaste bort unødig tid.

 

En ting though - jeg svarer ALLTID på slike mailer. Av ren, skjær høflighet. For det verste JEG vet er folk som ikke svarer på mailer fra meg...

Lenke til kommentar

Respect Yummy. Jeg forstår hvordan det er, jeg jobbet en liten stund i et "konfidensielt" nettfirma og slike mailer kom ofte, alt fra 13åringer til dønn seriøse "20-år gamle linux haxxorer".

 

Det er vanskelig å sponse en gjeng med gutter som har lyst på litt gratis stash pga de selv føler de er gode i et spill. Fotball-lag sponsing kan jeg forstå, det er tross alt en internasjonal sport som direktesendes for millioner av folk, men synes de fleste skal tenke seg om :

 

Hvorfor skal vi bli sponset / på hvilket grunnlag?

Hva gjør oss så spesielle så vi fortjener sponsing?

 

Det er som når jeg driver med 3D jobber, et firma vil jo ikke ansette meg hvis ikke jeg har noe å bidra / stille opp med.

 

En ting though - jeg svarer ALLTID på slike mailer. Av ren, skjær høflighet. For det verste JEG vet er folk som ikke svarer på mailer fra meg...

 

Veldig bra og helt enig.

Lenke til kommentar

:laugh::roll::no:

 

De er forresten veldig glad i alt som har med sponsing å gjøre. Fra siden deres:

HP spons [ 01.02.2004 ]

Som dere sikkert har hørt sponser vi i noS med hjemmesider... Her tilbyr vi: Design, gratis domene(moo.no), og gratis FTP server plass... Eneste kravene er at minst 5 fra klanen din idler oss KONSTANT(BNC lr no), ellers kan vi alltids ta imot noen BNC eller noe annet fristende..

Endret av gspr
Lenke til kommentar

Skjønner egentlig ingenting jeg, det er ikke skrivingen hans jeg tenker på men det faktum at han spør hardware nettverket om sponsing til en klan side, hva i all verden skulle hardware "tjene" på det da? Hardware tjener på å ha reklame for nettbutikker og slike ting, de gjør så og si alt frivilig og henter ikke akkurat inn et lass med penger av den grunn. Hvorfor skulle hardware sponse (i mine øyner) en "fjortiss" cs klan? :thumbdown: , jeg tror ikke en gang gamer.no ville ha gjort det, og som yummy sier, de har heller ikke rå til det!

Lenke til kommentar

Flere artigheter fra sidene deres:

::: Clan history :::

The clan was started by to 14-15 year's old boy's in Norway/Stavanger November-December..(ze0^ and Rillanon).. They started with getting 2 players into the clan, Pure and Substance. Later on IncoroNato, StArWaY and Chaos joined up for noS since the old clan(RetiNue) was inactive because of that the CL(In5ErT) was in a motorcyckle crash 19 December. When In5ErT returned from the hospital he wanted to continue playing with his buddies from the old clan (IncoroNato,StArWaY and Chaos) so he allso signed up for noS. Later on in 2004 ze0^ and Rillanon parted noS and joined a bigger clan named xGames...(haha!) ... When the clan leader and vice clan leader have parted the clan IncoroNato became CL and In5ErT CL2. The clan diden't play much, so they tryed to get some more members on the team. Then Lyne and aLex showed up. Lyne and aLex had played allot with In5ErT and IncoroNato on the Internet servers and LAN. The clan started to drill taccs with the new line up. And so the story goes on................................................

::: The clan today :::

Today the clan is very active, at 1.5 and 1.5, soon it will only be playing 1.6 since 1.5 is dieing out... (R.I.P. 1.5) ... The clan is sponsing with HP's to big, seriuos clan's that idle for a deal. We got our own VT room thanks to #ha.no @ quakenet, we are in search of a War Server, if we don't find a sponsor that will spons us for free, then we'll just buy us our own WS... Thats all folks ;)

 

:laugh::laugh:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...