Gå til innhold

Skjermkortguide - Info og tips.


Dux ducis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg har klokka mitt radeon 9600xt ultimate edition til corespeed på 529,20 og memory til 313.20

 

standar lå disse på hendholdsvis 499.50 og 299

 

satt opp AA til 2x og AF til 2x, merka forskjell i brothers in arms fra tidligere da ja, litt mer lagg, ikke mye ass.

 

noe mer?

Endret av Master Casemod
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Et annet kort som ligger i denne klassen er Geforce 6800 LE. Det yter ikke like bra som Geforce 6600 GT til vanlig, men det kan modifiseres slik at det blir mye bedre enn Geforce 6800 LE. (Guide til det her.)

 

Skulle det ikke stått ".... slik at det blir mye bedre enn Geforce 6600 GT". Er vel ikke noe overraskelse at et modifisert kort er bedre enn ett umodifisert, så fremt ingenting går galt med mod'en.

 

Har ikke sjekket alle tidligere poster om dette er påpekt før, hvis ja så er det bare å ignorere denne lille posten c",

Lenke til kommentar

Hvis du titter nederst så ser du når jeg har oppdatert den, det er egentlig alt for lenge siden nå, men det kommer av at jeg jobber med en helt ny utgave.

 

Anisotropisk filtering og pixel pipelines er det samme, selv om guiden hadde vært eldgammel :)

 

Og crowly: Skrevet feil der ja.. Skal stå "Det yter ikke like bra som Geforce 6600 GT til vanlig, men det kan modifiseres slik at det blir mye bedre enn Geforce 6600 GT. "

Lenke til kommentar

Utrolig bra. Jeg skal ha meg et PCI-e kort nå. Pris 2000-3000. Dette skal for det meste brukes til spilling, men også litt redigering ol. Kortet bør ikke bråke noe særlig. Noen som har noen forslag av dem på listen? Var så mange jeg ikke klarte bestemme meg :D

Lenke til kommentar
Utrolig bra. Jeg skal ha meg et PCI-e kort nå. Pris 2000-3000. Dette skal for det meste brukes til spilling, men også litt redigering ol. Kortet bør ikke bråke noe særlig. Noen som har noen forslag av dem på listen? Var så mange jeg ikke klarte bestemme meg :D

X800XL eller 6800GT

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
6600 uten tvil

Er det muligheter for å spille brukbare spill på Radeon 9700 også? Eller er det for dårlig?

Spørs hva du mener hva som er brukbare spill? 9700 er nok istand til å spille en god del av de nyere spillene også, men da må du jo finne deg i å slå av alt såkalt "eyecandy" - dvs. du får ikke spilt med høyt detaljnivå. Men mange av de nyere spillene vil klart ikke være mulig å spille med 9700 - et eksempel er f.eks. Battlefield 2.

Lenke til kommentar
6600 uten tvil

Er det muligheter for å spille brukbare spill på Radeon 9700 også? Eller er det for dårlig?

Spørs hva du mener hva som er brukbare spill? 9700 er nok istand til å spille en god del av de nyere spillene også, men da må du jo finne deg i å slå av alt såkalt "eyecandy" - dvs. du får ikke spilt med høyt detaljnivå. Men mange av de nyere spillene vil klart ikke være mulig å spille med 9700 - et eksempel er f.eks. Battlefield 2.

Det spørs vel hvilken oppløsning du skal spille i da... og ja... det er mulig å spille BF2 med et 9700 kort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...