Gå til innhold

Når blir lcd skjerm testen offentligjort?


morara

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
kose meg i bakken

 

Med appelsin, Kvikk-lunch, brødskive med nøkkelost og kakao..........? :dribble:

:yes:

 

Men kommer fortsatt til å delta på forumet for å besvare eventuelle spørsmål som dukker opp, som hvorfor jeg satte testvinnern Fujitsu-Siemens foran Eizo, samsung og nec og slike spørsmål. Og hvordan en skjerm med responstid på 50 ms kunne være best til spill etc. (hypotetiske spørsmål. NB!! Ikke løp å kjøp F-S nå).''

Lenke til kommentar

Så flott at den er på vei.. :) Kjempegreier at du bruker så mye tid på å gjøre ting grunndig.

 

PS. Kan jeg få komme med et lite ønske? Ok, det er en oppsummerings-tabell på slutten. En matrise med f.eks de forskjellige skjermene i kolonner og egenskaper/krakter innen forskjellige bruksområder i radene nedenfor. Omentrent slik:

 

Egner seg for| Skjerm1 - Skjerm2 -Skjerm3 - etc.
Spill:                  Ja            Ja           Nei
Film:                  Ja            Nei          Litt
Design:              Nei           Ja           Nei
kontrast:            300:1       400:1      200:1
Lysstyrke:          300          250          250
responstid:         16ms       20ms        20ms

Lar det seg ordne? Please!

Endret av Simen1
Lenke til kommentar
jeg tror du blir kjempe fornøyd med en 19" jeg. Overgangen fra crt til lcd er bare fantastisk uansett hvilken lcd du velger;)

Jeg hadde først en 17" i tankene når jeg skulle bestille, pga. piksel avstanden og at 19" ikke kjørte større oppløsning. Tenkte at siden jeg kjører 1280x1024 på desktoppen nå, ville det bli bra med en 17". Men de som jeg skulle bestille fra hadde ikke 17", så jeg bestilte en 19" istedenfor.

 

_

johanf

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...