Gå til innhold

Når blir lcd skjerm testen offentligjort?


morara

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
siden det ikke er så lenge til den blir publisert kan jeg jo offentliggjøre et bilde fra testingen:

 

Her testes HP skjermen:

 

*Bilde kuttet bort*

 

Legg merke til den muskuløse overkroppen til testeren der. Noter dere også tastaturet og musa.

 

+ poeng til den som gjetter spillet som spilles

Hmm, kan det være UT2k3, mon tro? :p

Og tro hvem den staute karen kan være, kremt.. ehm.. Øivind.. ;)

Endret av bamsefar
Lenke til kommentar

Øivind Dahle: Av nysgjerrighet har jeg følgende spørsmål:

 

Etter testen, har du vurdert å bytte ut din nåværende skjerm? Hvilkem skjerm benytter du nå og hvem ville du evnt bytta til?

 

Ved å svare på dette vil det kanskje slukke tørsten litt frem til testen når public.. :yes:

Lenke til kommentar

sitter med en q17s nå

 

Og skulle jeg bytte til en annen 17" hadde valget mitt vært meget enkelt.

 

Men jeg sitter å vurderer en 20" eller 21" for øyelikket. Er litt usikker på hvem jeg skal gå for da det er et prisspørsmål også på så store skjermer. (der er ikke forskjellen på 1000 kroner bare).

 

 

men husk at mitt behov sikkert er helt annet enn ditt behov ;)

Lenke til kommentar
"sitter med en q17s nå

 

Og skulle jeg bytte til en annen 17" hadde valget mitt vært meget enkelt"

 

Men ikke enkelt nok til å svare :p

 

He he, ingen fakta slipp før release med andre ord.

 

Nei nei, verdt et forsøk. Sjelden har vel en test blitt prisgitt så mye før den nesten i det hele tatt har startet så fallhøyden kan jo sies å være meget høy. Men regner med at den svarer til forventningene :thumbup:

Lenke til kommentar
"Webshopper, produsenter, butikker, faktisk har computercity sandvika tatt inn testvinneren slik at dere kan se på den der, de som bor i nærheten"

 

Hvorfor aner det meg at testvinneren er av en type som er dyr og lite tilgjengelig...

 

Da får vi håpe at folkelige skjermer ikke er for langt unna vinneren da.. :no:

Lenke til kommentar

nevner at det vi kårer til testvinner ikke nødvendigvis er det som passer til deg Dekata. Men det står det selvfølgelig litt om der. Du har sikkert andre behov enn det jeg/vi har. (ser nå at testvinneren er inne på "alle" webshops)

 

 

For noen er spillskjermer mer viktig en film / fotoskjermer. Andre vil kanskje ha noe som fungerer bra på begge områder.

Lenke til kommentar
"nevner at det vi kårer til testvinner ikke nødvendigvis er det som passer til deg Dekata. Men det står det selvfølgelig litt om der."

 

"For noen er spillskjermer mer viktig en film / fotoskjermer. Andre vil kanskje ha noe som fungerer bra på begge områder."

 

OK, hørtes bare ut som dere hadde funnet skjermen over alle skjermer og kåret denne til den beste, uansett kategori!

 

At det er forskjellige kategorier er jo selvsagt, med hver sin vinner.

 

Regner med at testen er så komplett at man nesten kan velge skjerm etter ønske og bruksområder. Det hørtes jo også veldig behagelig ut :thumbup:

Lenke til kommentar
Nei nei, verdt et forsøk. Sjelden har vel en test blitt prisgitt så mye før den nesten i det hele tatt har startet så fallhøyden kan jo sies å være meget høy.

Etter å ha lest sisteutkastet før Howard fikk den kan jeg garantere at den ikke tryner ;)

 

Edit; tror nok hver og en av testerne har blinket seg ut den skjermen de mener er best, og her er vi rimelig enige :)

Endret av enden
Lenke til kommentar

OK, hørtes bare ut som dere hadde funnet skjermen over alle skjermer og kåret denne til den beste, uansett kategori!

 

det har vi seff også gjort.

 

kan ikke ha en test uten testvinner all over:P

 

EDIT:

 

Ikke vent dere for mye da....

 

Dette er ikke testen over alle tester. Og husk det er første gang vi gjør noe slikt.

Heldigvis har vi Howard som retter opp alt rotet vi leverte fra oss

Endret av oivind_dahle
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...