Gå til innhold

Lanserer PlayStation TV-stativ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Denne må jeg bare ha. Øker nok også i pris med årene med så få eksemplarer, så kan det sure ekspertpanelet i kommentarfeltet ta seg en bolle mens de spiller playstation på det som de mener er så mye bedre.  Det er lov å la vær å kjøbe om dere ikke vil ha? Som det står, dette er eksklusivt(samme hvordan det ser ut) og ikke ment å selge til den vanlige casual gamer i gaten. Dette er laget for oss som er lidenskapelige fans. 

Endret av Vikingfinger
Skrevet
Bjoolz skrev (3 timer siden):

Så stilen som er valgt er 90-talls billig kontormøbler? 

Kanskje ikke så rart, med tanke på Playstation sin lansering på 90 tallet?

turbo_fever skrev (29 minutter siden):

Ser ut som et lite tralle bord du kunne funnet på et sjukehus langt tilbake i tid.. Så PS logoen er da værdt 7000kr

Trallebord. Sykehus. Verdt. Punktum. 

Skrevet

Gir meg vibber fra de gangene lærerne rulla inn tv i undervisningen tilbake på 90-tallet. Ser jo helt ut som noe man finner på sykehus eller andre institusjoner.

Sikkert ment for mennesker som er så lettlurte at de kjøper ikea-bag for flerfoldige tusen kroner fordi det står balenciaga på den. Folk med mye penger og lite vett elsker nok denne. 

• Liker 2
Skrevet
Vikingfinger skrev:
Bjoolz skrev (3 timer siden):

Så stilen som er valgt er 90-talls billig kontormøbler? 

Kanskje ikke så rart, med tanke på Playstation sin lansering på 90 tallet?

turbo_fever skrev (29 minutter siden):

Ser ut som et lite tralle bord du kunne funnet på et sjukehus langt tilbake i tid.. Så PS logoen er da værdt 7000kr

Trallebord. Sykehus. Verdt. Punktum. 

Vokste greit opp på 90-tallet jeg..... kan ikke huske ett eneste møbel som liknet noe i nærheten av det der. Om jeg streeeeeeeeeekker den litt så kanskje det var noe greier på hjul inne på kontoret til farsan, men....... PRISEN DA MANN! Hahaha. Sikkert noen nedsnødde der ute med for mye penger som kjøper
Skrevet
Vikingfinger skrev:

Denne må jeg bare ha. Øker nok også i pris med årene med så få eksemplarer, så kan det sure ekspertpanelet i kommentarfeltet ta seg en bolle mens de spiller playstation på det som de mener er så mye bedre.  Det er lov å la vær å kjøbe om dere ikke vil ha? Som det står, dette er eksklusivt(samme hvordan det ser ut) og ikke ment å selge til den vanlige casual gamer i gaten. Dette er laget for oss som er lidenskapelige fans. 

Alternativt så sitter det noen dansker og ler seg fillete fordi den siste idioten enda ikke er født. Det er hverken bordet eller prisen som er hovedproblemet her..... det er kjøperen desverre.......
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Skal levere ett kunstverk til Nasjonalgalleriet. Det er så perfekt! Du kan ikke se det!

Spoiler

Det er usunelig

Endret av Serum

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...