Spillredaksjonen Skrevet i går, 15:34 Skrevet i går, 15:34 Xbox frister med GDC-avsløring Microsoft har sluppet hint om en kommende forsmak av «Project Helix» – den neste Xboxen – men bildene skaper forvirring. Les hele saken på Gamer.no»
vidor Skrevet i går, 16:33 Skrevet i går, 16:33 Dette er ca det tillitsnivået Xbox har akkurat nå ...
phraze Skrevet i går, 17:38 Skrevet i går, 17:38 Dette er en PC. Men en merke-PC på lik linje som ROG, Omen, Alienware osv. Forstår ikke hvorfor det er så mye spenning knyttet til dette.
Iki Skrevet i går, 18:02 Skrevet i går, 18:02 Tro om den kommer med samme windows versjon som de håndholdte rog xbox'ene. Blir spennende å se hvilket prisnivå de legger denne på, spesielt sammenlignet med steam Machine og deretter neste PlayStation.
Limbeck Skrevet i går, 18:22 Skrevet i går, 18:22 phraze skrev: Dette er en PC. Men en merke-PC på lik linje som ROG, Omen, Alienware osv. Forstår ikke hvorfor det er så mye spenning knyttet til dette. Playstation er også en pc 1
phraze Skrevet i går, 19:11 Skrevet i går, 19:11 Limbeck skrev (48 minutter siden): phraze skrev (1 time siden): Dette er en PC. Men en merke-PC på lik linje som ROG, Omen, Alienware osv. Forstår ikke hvorfor det er så mye spenning knyttet til dette. Playstation er også en pc Sant nok. Men hvor mange PCer selges i dag med FreeBSD som operativsystem? Xbox får nå fullverdig Windows og er da i samme gruppe som ROG, Omen osv.
Limbeck Skrevet i går, 19:23 Skrevet i går, 19:23 phraze skrev: Limbeck skrev (48 minutter siden): phraze skrev (1 time siden): Dette er en PC. Men en merke-PC på lik linje som ROG, Omen, Alienware osv. Forstår ikke hvorfor det er så mye spenning knyttet til dette. Playstation er også en pc Sant nok. Men hvor mange PCer selges i dag med FreeBSD som operativsystem? Xbox får nå fullverdig Windows og er da i samme gruppe som ROG, Omen osv. Sant nok. Men om du leser deg opp og installerer litt software så kan du sikkert få en windows som har fokuset på spilling.
phraze Skrevet i går, 19:38 Skrevet i går, 19:38 Limbeck skrev (14 minutter siden): Sant nok. Men om du leser deg opp og installerer litt software så kan du sikkert få en windows som har fokuset på spilling. Personlig har jeg flyktet fra alt Microsoft relatert privat. Solgte min Xbox og installerte Linux på min PC. Kommer aldri til å røre noe fra Microsoft igjen.
Limbeck Skrevet i går, 19:42 Skrevet i går, 19:42 phraze skrev: Limbeck skrev (14 minutter siden): Sant nok. Men om du leser deg opp og installerer litt software så kan du sikkert få en windows som har fokuset på spilling. Personlig har jeg flyktet fra alt Microsoft relatert privat. Solgte min Xbox og installerte Linux på min PC. Kommer aldri til å røre noe fra Microsoft igjen. Hvis du ikke trives i Windows er det det beste
Allostasis Skrevet i går, 20:51 Skrevet i går, 20:51 Vil vi endelig få en Windows uten all bloatware, telemetri og annet piss som reduserer spillytelsen også da? Ser ikke hvorfor dette OSet skal være ekslusivt til denne maskinvaren.
LarZen Skrevet i går, 21:55 Skrevet i går, 21:55 Det mest interessante som har kommet frem er at "Xbox Mode" kommer til Windows. Om det betyr at en kan starte opp i det uten noe form for forstyrrelse av Windows og at det slår av funksjoner som spiser opp resurser så er det jo veldig bra. Spesielt for dem som har lyst å bruke en gaming PC på et TV oppsett som en konsoll. En kan jo det i dag også men det er en rimelig ræva opplevelse. Vet ikke hvor mange ganger jeg må gå bort til mus & tastaturet for å ordne ting....men ikke få 😆
Chaos_Niddhogg Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden Frister og frister, fru blom! Virker ikke som aksjene dems reagerte på dette noe heller. Men uansetta rtig hva enn det blir til, om noe.
MistaPi Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden phraze skrev (7 timer siden): Dette er en PC. Men en merke-PC på lik linje som ROG, Omen, Alienware osv. Forstår ikke hvorfor det er så mye spenning knyttet til dette. Jeg vil tippe Helix vil tilby en "konsoll opplevelse", ihvertfall hvis man holder seg til Xbox store og sertifiserte Helix spill (som jeg antar det vil fungere).
Mumitrollet1337 Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Er ikke Microslop dødt? Anbefaler alle å gå over til Linux. SteamOS og Bazzite 👍 Tenk å mye dritt Microslop har skapt? Med Xbox S og all AI crap og ikke mist total destruksjon av eget operativsystem.
vortex Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Prøver å komme valve forkjøpet med denne "konsollen" gjør de. Hvem vet hvilke hardware avtaler Microsoft har inngåt lenge før ram og ssd krisen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå