Gå til innhold

Xbox frister med GDC-avsløring

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er en PC. Men en merke-PC på lik linje som ROG, Omen, Alienware osv. Forstår ikke hvorfor det er så mye spenning knyttet til dette.

Skrevet

Tro om den kommer med samme windows versjon som de håndholdte rog xbox'ene.

Blir spennende å se hvilket prisnivå de legger denne på, spesielt sammenlignet med steam Machine og deretter neste PlayStation.

Skrevet
phraze skrev:

Dette er en PC. Men en merke-PC på lik linje som ROG, Omen, Alienware osv. Forstår ikke hvorfor det er så mye spenning knyttet til dette.

Playstation er også en pc
  • Liker 1
Skrevet
Limbeck skrev (48 minutter siden):
phraze skrev (1 time siden):

Sant nok. Men hvor mange PCer selges i dag med FreeBSD som operativsystem? Xbox får nå fullverdig Windows og er da i samme gruppe som ROG, Omen osv.

Skrevet
phraze skrev:
Limbeck skrev (48 minutter siden):
phraze skrev (1 time siden):

Sant nok. Men hvor mange PCer selges i dag med FreeBSD som operativsystem? Xbox får nå fullverdig Windows og er da i samme gruppe som ROG, Omen osv.

Sant nok. Men om du leser deg opp og installerer litt software så kan du sikkert få en windows som har fokuset på spilling.
Skrevet
Limbeck skrev (14 minutter siden):

Sant nok. Men om du leser deg opp og installerer litt software så kan du sikkert få en windows som har fokuset på spilling.

Personlig har jeg flyktet fra alt Microsoft relatert privat. Solgte min Xbox og installerte Linux på min PC. Kommer aldri til å røre noe fra Microsoft igjen.

Skrevet
phraze skrev:
Limbeck skrev (14 minutter siden):

Personlig har jeg flyktet fra alt Microsoft relatert privat. Solgte min Xbox og installerte Linux på min PC. Kommer aldri til å røre noe fra Microsoft igjen.

Hvis du ikke trives i Windows er det det beste
Skrevet
Vil vi endelig få en Windows uten all bloatware, telemetri og annet piss som reduserer spillytelsen også da? Ser ikke hvorfor dette OSet skal være ekslusivt til denne maskinvaren.
Skrevet

Det mest interessante som har kommet frem er at "Xbox Mode" kommer til Windows. Om det betyr at en kan starte opp i det uten noe form for forstyrrelse av Windows og at det slår av funksjoner som spiser opp resurser så er det jo veldig bra. Spesielt for dem som har lyst å bruke en gaming PC på et TV oppsett som en konsoll.

En kan jo det i dag også men det er en rimelig ræva opplevelse. Vet ikke hvor mange ganger jeg må gå bort til mus & tastaturet for å ordne ting....men ikke få 😆 

Skrevet
phraze skrev (7 timer siden):

Jeg vil tippe Helix vil tilby en "konsoll opplevelse", ihvertfall hvis man holder seg til Xbox store og sertifiserte Helix spill (som jeg antar det vil fungere).

Skrevet

Er ikke Microslop dødt? Anbefaler alle å gå over til Linux. SteamOS og Bazzite 👍

Tenk å mye dritt Microslop har skapt? Med Xbox S og all AI crap og ikke mist total destruksjon av eget operativsystem. 

Skrevet

Prøver å komme valve forkjøpet med denne "konsollen" gjør de. Hvem vet hvilke hardware avtaler Microsoft har inngåt lenge før ram og ssd krisen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...