Gå til innhold

Brettene som fanget vinterstemningen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ei av dei mest minneverdige vinterområdene i eit spel for min del er Frigid Outskirts i Dark Souls 2, men diverre av heilt andre årsaker enn dei i artikkelen.

• Liker 1
Skrevet
Zeph skrev:

Ei av dei mest minneverdige vinterområdene i eit spel for min del er Frigid Outskirts i Dark Souls 2, men diverre av heilt andre årsaker enn dei i artikkelen.

Haha, henger meg på denne. Maken til møkkaplass!
  • Liker 1
Skrevet

Det skal vel være Phendrana, og ikke Phendara :)

Jeg synes det er noe ekstra hjemmekoselig med snø og is-baner i spill, eller hele kart for den saks skyld. Snowrunner er et flott eksempel.

Synes også man godt kunne hatt med SSX og/eller Steep her, eller blir det litt juks?

Skrevet
8 minutes ago, Feenyx said:

Jeg synes det er noe ekstra hjemmekoselig med snø og is-baner i spill, eller hele kart for den saks skyld. Snowrunner er et flott eksempel.

Synes også man godt kunne hatt med SSX og/eller Steep her, eller blir det litt juks?

Få bedre vinterspill enn SSX3 spør du meg!

Skrevet (endret)

Det tok sin tid før jeg begynte å like Crysis' "Paradise Lost" og Warheads "Frozen Paradise".

Enkelt når man kjenner kartene, men det ble noen feilsteg og noen fall utfor kantene før jeg skjønte hvor jeg skulle gå i Paradise Lost.
Og den hemmelige frosken i Frozen Paradise tok det sin tid før jeg klarte å finne, selv med en videoveiledning.

"Fastholme" i SpellForce 1: Breath of Winter er også et vinterkart som blir mer morsomt etter at man er blitt kjent med det.
Er noen high-level monstre der som satte en skikkelig skrekk i meg første gangen. Man kan lage seg en Dverg armé på opptil 80 soldater (hvis man tar seg så god tid), og så når jeg da angrep, antok jeg at jeg var overlegen. Så jeg tok jeg en slurk fra vannflasken...og så så tallene gå 80...67...54...32...22...11...2 på under ett minutt. Da skjønte jeg at jeg måtte gjøre noe galt.

Monstrene er på en mye høyere level enn meg på det kartet - og det viste seg at hensikten er å sperre dem inne, og så ignorere dem ved å gå rundt og angripe fra en annen kant.

Endret av PaladinNO
  • Liker 1
Skrevet
Feenyx skrev (1 time siden):

Takk for korrektur, du har helt rett. SSX, Steep og Amped fra dagene til den første Xboxen var egentlig med i vurderingen.

Jeg valgte å spare de rene vintersport-spillene i tilfelle man vil lage en egen liste med sånne spill en annen gang. 😉

Skrevet

Ingen som er gamle nok til å huske første Counter Stike brett som hadde snø, hvor man hørte "kram snø lyd" når man gikk i snøen. Utrolig hva vi fant revolusjonerende i gamle dager.

• Liker 1
Skrevet
Iki skrev (2 timer siden):

For meg må man ha med Celebration hotel i the division 2

Kan med det samme nevne hele The Division 1 ;) 
Får håpe det blir snø i The division 3 når det forhåpentligvis kommer ut. Snø gjør noe med spill.

Skrevet
Chaos_Niddhogg skrev (4 timer siden):

At REVillage ikke er med er en skam 🤪

Hmmm. Narshe i FF6 må jo ig nevnes.

Men Village!!!!!

Tja, man kan ikke ta med alle spillene i verden heller? De du nevner trenger ikke å nevnes 🤷🤭

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...