Gå til innhold

Anmeldelse: High on Life 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det første spillet hadde flere full-lengde B-filmer du kunne se på TVen "hjemme".

Ekte filmer du kan slå opp på IMDB. Elendige filmer, men allikevel fantastiske på sine måter.

Har oppfølgerspillet gjort dette igjen? :D

Skrevet
3 minutes ago, Feenyx said:

Det første spillet hadde flere full-lengde B-filmer du kunne se på TVen "hjemme".

Ekte filmer du kan slå opp på IMDB. Elendige filmer, men allikevel fantastiske på sine måter.

Har oppfølgerspillet gjort dette igjen? :D

TV-en til Gene står på hele tiden også her, ja 😄

Skrevet
Jeg likte humoren til selskapet i Accounting+ og mesteparten av Trover Saves the Universe, men cirka halvveis inn i sistnevnte begynte jeg å få nok. Det blir utrolig masete i lengden, og det er hovedårsaken til at jeg ikke engang har startet på High on Life 1. Bør jeg revurdere, eller er humoren like masete som jeg innbiller meg?
Skrevet
Gringorilla skrev:
Jeg likte humoren til selskapet i Accounting+ og mesteparten av Trover Saves the Universe, men cirka halvveis inn i sistnevnte begynte jeg å få nok. Det blir utrolig masete i lengden, og det er hovedårsaken til at jeg ikke engang har startet på High on Life 1. Bør jeg revurdere, eller er humoren like masete som jeg innbiller meg?
Humoren er relativt lik som i eneren. Jeg liker det, men synes du det ble masete, synes du nok det samme her.
Skrevet

Jeg forsøkte å spille enern, men etter den 3 gangen hvor savegame bare forsvant, så ga jeg opp. Hvis denne oppfølgeren er mindre buggy så er det kanskje verdt å sjekke det ut, jeg likte forøvrig det første spillet, det lille jeg fikk spilt 😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...