Gå til innhold

Den internasjonale tråden om Jeffrey Epstein

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Etter å ha sett at selv om Jeffrey Epstein har hatt klørne sine i Norge også så blir det rart å poste bilder/videoer/kronikker i tråden som kun handler om norske politikere/embetsmenn, og deres relasjoner til Epstein. Jeg oppretter dermed denne tråden der alt som ikke har med Epsteins relasjoner til Norge å gjøre, men som likevel er av betydning internasjonalt kan bli debattert her.

PS: om en slik tråd allerede eksisterer så ber jeg moderatorene om å slette denne.

Endret av Boing 4EVER
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Morromann skrev (53 minutter siden):

Det er en god ide, men hvorfor poste i Media-forumet og ikke i Politikk-forumet?

Tja, ser ut som den ble feilpostet. Ja ja, ikke noe å gjøre med.

Endret av Boing 4EVER
Skrevet

Ghislaine Maxwell must answer questions, but GOP Rep. James Comer’s performative theater today doesn’t get us there. Katie Phang with the latest on Maxwell’s deposition, Congress being able to view selective Epstein Files at DOJ, and Pamela Jo’s upcoming deposition.

• Liker 1
Skrevet

Members of Congress began reviewing unredacted versions of the Jeffrey Epstein files that are in the Justice Department’s possession.

At DOJ løy er det ingen tvil om. Det er bare det at det virker ikke som at amerikanere bryr seg noe særlig om det. Eller så er norske medier elendige til å skrive noe om det.

Skrevet
3 minutes ago, Morromann said:

Er nå ganske trist da at etternavnet til The Beatles sin manager nå muligens er besudlet for all fremtid.

Tja, man har da alltid omtalt ham som Brian Epstein, om man fortsetter slik burde det være temmelig åpenbart at man snakker om manageren, ikke pedonettverksbyggeren, verken Breivik, eller Clinton er besudlet forbi all bruk?
Det er jo liksom en kjensgjerning at flere deler samme etternavn uten å dele karakteristikker.

Skrevet
Atib Azzad skrev (2 minutter siden):

Tja, man har da alltid omtalt ham som Brian Epstein, om man fortsetter slik burde det være temmelig åpenbart at man snakker om manageren, ikke pedonettverksbyggeren, verken Breivik, eller Clinton er besudlet forbi all bruk?
Det er jo liksom en kjensgjerning at flere deler samme etternavn uten å dele karakteristikker.

Aldri godt å si, men nå er det jo sånn at Quisling og Hitler for alltid ble belastende etternavn etter 2.verdenskrig. Nå var Vidkun(som ingen heller vil hete selvfølgelig)den siste Quisling til å dø i Norge, men i USA finnes det visst en håndfull Quislinger i midtvesten som er etterkommere etter hans slektninger som emigrerte. Men man får jo se da.

Skrevet

Har ikke fulgt denne saken så nøye. Men det hadde ikke helt gått opp for meg at det var faktiske pedofile som drev på!!

Mitt inntrykk var at det var unge jenter i 18ish årene og gamle rike menn/kvinner?

Men hvis det stemmer at det var barn med i 8-10 års alderen... Shiiit! Det er jo langt mer alvorlig!!

Ble først klar over det i denne videoen som vanligvis tar for seg helt abdre temaer, men så var det en ganske forstyrrende avstikker til Epstein filene i siste episode: Screenshot_20260213_131026_Firefox.thumb.jpg.f2ebcdaa11fbfbf3bda6db68265aefa8.jpg

Hopp til 24:52 for innslaget. Det blir linket til filmen med fotobevisene i videoen.

For det første, er det sant? Jeg har gjort null reasrch akkurat nå, så vet ikke riktig hva jeg skal tro enda. Hvor omfattende har dette vært? Hvor mange slike beviser på pedofili i Epstein filene finnes det?

Slik jeg har forstått det så er det fortsatt mange filer som ikke er sluppet. Hvor mye mer er det der vi ikke vet? Dette kan bli veldig alvorlig for mange mektige mennesker om alt kommer for dagen!

Skrevet
Boing 4EVER skrev (På 9.2.2026 den 21.25):

Ghislaine Maxwell must answer questions, but GOP Rep. James Comer’s performative theater today doesn’t get us there. Katie Phang with the latest on Maxwell’s deposition, Congress being able to view selective Epstein Files at DOJ, and Pamela Jo’s upcoming deposition.

My juridisk språk som gjør at jeg må konsentrere meg her og så er det jo også det med min manglende kunnskap om amerikansk rettspraksis, men det som er klart er at bare det at forhørene av Maxwell treneres viser at dette er en sakl som vil ta laaaaang tid å rulle opp; og det er jo nettopp det eksperter peker på i Norge; INGEN kommer til å bli dømt i Norge i år; det er også tvilsomt om rettsprosedyrene kommer i gang i løpet av året også siden dette er en stor sak som tar tid og man fortsatt venter på flere dokumenter og mer opprulling. Og sabotasje og trenering i systemet. Men noe å tenke på for politkertro skribenter og lignende i Norge som Dagsavisens redaktør som til og med prøver seg på en konspirasjonsteori om at dette bare er et forsøk fra Trump om å ødelegge det norske demokratiet: det var Demokratene i USA som presset på for å få frigitt dokumentene. Ellers vil jeg si at Katie Phang er en heltinne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...