Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Må en ha sex i ett forhold??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg var tidlig i 20 kunne jeg gripe fatt i samboer da hun var på vei ut av dusjen. Ta en runde bakfra og så løfte henne opp på vaskemaskina og avslutte der. Så fikk hun det travelt med å skylle "dåsa" og  komme seg på jobb, men det var stort sett takknemkmelighet for initiativ  og innsats. År senere er ikke den lysten der. Det er ikke uten lyst, men ikke til å ha seg 5+ ganger i døgnet.

Når det gjelder pliktsex er det  kanskje ikke det, men det er stort sett på helg at man har tid i en hektisk hverdag. Noe action er det i alle fall.

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

For de fleste fungerer det vel best å ha sex i ett forhold.

Det er ofte når man begynner å ha sex i flere forhold at ting går skeis.

• Liker 3
Skrevet (endret)
7 minutes ago, 1Dr.E said:

For de fleste fungerer det vel best å ha sex i ett forhold.

Det er ofte når man begynner å ha sex i flere forhold at ting går skeis.

Mennesker er ikke gjort for multitasking. At man gjør det bra i et tilfelle betyr ikke at man burde ekspandere.

Så kan man delegere ansvar, men det dekker neppe seksuelle relasjoner.

Endret av BadCat
Skrevet
Colin. skrev (13 timer siden):

Å verdsette noen er ikke det samme som simping. Simping er å ikke ha egne meninger, men bare si det man tror skal gjøre at man får en bedre sjanse...

Hva tror du disse thai damene som chatter med sjovonister fra ett rikere land som kan ta de ut av fattigdom gjør da,  egentlig ?  

• Liker 1
  • Innsiktsfullt 2
Skrevet (endret)
Colin. skrev (13 timer siden):

Å verdsette noen er ikke det samme som simping. Simping er å ikke ha egne meninger, men bare si det man tror skal gjøre at man får en bedre sjanse...

Det hadde noe for seg tidligere, nå er det bare en ideologi for venstrepolitiske spørsmål som jobber for privilegier. Hadde det vært reell likestilling hadde jeg hatt ung ufør-tillegg nå.

Hadde jo vært bedre om man gikk i seg selv og valgte bedre også, ikke sant? Alle må gå i seg selv.

Hadde vært interessant å følge med på erfaringene til de som er i slike forhold. 😆

Artig at du hiver "simp" mot meg med den definisjonen. På et anonymt diskusjonsforum, hvor ca 1% av brukerne bor i samme kommune som meg, og majoriteten av debattantene er menn. Det er INGENTING noen skriver her inne som gjør at personen som skriver noe plutselig får masse datingforespørsler fra kvinnelige brukere.

Dessuten sier jeg ikke engang "kvinner gjør alt rett", jeg sier "den som opplever masse interesse fra det kjønnet de ønsker date, gjør åpenbart mye rett". Og vice versa. Men så viser det seg at kvinner på gruppenivå er vesentlig bedre til å få menn interessert i dem enn motsatt vei, og da bør en jo prøve å få disse som henger seg opp i "kravstorhet" til å slutte å sutre over ting de ikke får gjort en dritt med.

Simping er det du gjør om du reiser til Asia og sier hvor flotte du syns de er, når du egentlig foretrekker nordisk utseende på dem du dater. Ikke minst fordi du er i en posisjon hvor slik smisking faktisk kan sikre deg et utbytte.

Endret av knopflerbruce
  • Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
mad.cat skrev (24 minutter siden):

Hva tror du disse thai damene som chatter med sjovonister fra ett rikere land som kan ta de ut av fattigdom gjør da,  egentlig ?  

Du kan si det sånn: snakker du med 17-åringer i helgene når de trenger alkohol til festen, får du fort mye komplimenter du ikke ser andre dager i uken 🤣 Det kalles sunn skepsis, og at noen som knapt har noe til felles med en annen person fra første kontakt plutselig ser så enormt mye som utmerker seg positivt gir bare ingen mening.

Du har den NRK-serien(?) med noen menn som har flyttet til Thailand for å bo med sine koner. Vet ikke om de har en eneste samtale som har noe som helst reelt innhold som indikerer at det er en personlig tilknytning imellom dem. Som du f.eks. kunne funnet om to personer som elsker pokemonkort datet hverandre og satt og nerdet sammen over det. Strengt tatt kan man vel knapt kalle kommunikasjonen en "samtale" i de fleste tilfeller. Det er en setning med et spørsmål etterfulgt av et kort svar, og stillhet.

• Liker 3
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet
12 hours ago, leticia said:

Og hvorfor sier du / gjør du ikke likedan når du snakker med norske kvinner? Du endrer altså oppførsel ut fra hvem du snakker med. 

Min oppførsel / holdninger er presist like uavhengig av hvem jeg snakker med. Faktum er at sjansen til å lære noen her på berget å kjenne, er ikke eksisterende for noen som meg, uavhengig av hvor mye jeg gjør selv. Du sier det jo selv, som den erke feministen som liksom skal være så progressiv, at du ikke ville vurdert verken uføretrygdede eller lavere enn en gitt høyde. Så å da tro at de som ikke er så "progressive" (alle skjønner det handler om å være progressiv på de områder som gagner en selv, som sagt, privilegier), skal vurdere eller initiere kontakt med noen som ikke oppfyller disse kriteriene, er naivt. Hadde statistikken vært annerledes, så kunne jeg godt gått med at det var meg og mine holdninger som var nøkkelen til fravær av kontakt, men jeg har forstått, hvordan det velges. Og med den innsikten, er jeg også mer enn kapabel til å lett snuse ut de individer som ikke oppfyller mine kriterier i hva et forhold bør dreie seg om, når jeg vender snuten utover.

Ung uføretillegget ditt som du ikke får har ingenting med feminisme å gjøre. Dette er ikke et tillegg som kun gis til kvinner, det gis ut fra alvorlighetsgrad av sykdommen man har. Hvor langt i systemet har du tatt ung uføretillegg- saken? Har den vært oppe i trygderetten? Lagmannsretten? (Genuint interessert, mener ikke være frekk).

Feil. Har alt med feminisme og feminister å gjøre. Kjenner igjen en feminist på lang avstand, og hvordan jeg har blitt behandlet er intet annet enn hårreisende. Bruk av skjønn for å forskjellsbehandle deluxe. Når et individ som kan jobbe deltid går å håver inn dette tillegget, mens jeg som er alvorlig skadet ikke får det, nei. 100% feminisme i praksis.

Har ikke råd til å ta det til lagmannsrett. Og nei, får ingenting garantert om å bli dekket.

Enig i at alle først og fremst må gå i seg selv. Men det har vel ingenting å si for deg om noen har valgt feil? Da er det bare å ta et nytt valg. Livet gir folk heldigvis normalt mer enn en sjanse.

Det har noe å si for meg når slike som har valgt feil, prøver å sette meg, eller andre som søker utover, i samme bås med de bedritne valgene de selv tok. Hvis de velger feil og tier, så hvem bryr seg.

54 minutes ago, mad.cat said:

Jeg snakker ikke med noen som ønsker seg bort ifra verken egen kultur eller egen familie på jakt etter materialistiske goder. Du vet, bruker man litt tid til å lære noen å kjenne før man sprer beina, så slipper man å drite seg ut med feil valg. 🙌

37 minutes ago, knopflerbruce said:

Artig at du hiver "simp" mot meg med den definisjonen. På et anonymt diskusjonsforum, hvor ca 1% av brukerne bor i samme kommune som meg, og majoriteten av debattantene er menn. Det er INGENTING noen skriver her inne som gjør at personen som skriver noe plutselig får masse datingforespørsler fra kvinnelige brukere.

Man kan fint komme i kontakt med andre, til og med her inne. Du håper vel på en melding. 😂

39 minutes ago, knopflerbruce said:

Dessuten sier jeg ikke engang "kvinner gjør alt rett", jeg sier "den som opplever masse interesse fra det kjønnet de ønsker date, gjør åpenbart mye rett". Og vice versa. Men så viser det seg at kvinner på gruppenivå er vesentlig bedre til å få menn interessert i dem enn motsatt vei, og da bør en jo prøve å få disse som henger seg opp i "kravstorhet" til å slutte å sutre over ting de ikke får gjort en dritt med.

Tror det nok er flere enn meg her inne som leser imellom linjene at du skryter mer av det ene kjønn enn det andre. Noe man ser eksempel på i siteringen rett over her. 

Men åpenbart gjør jeg mye rett i utlandet da. 😉

41 minutes ago, knopflerbruce said:

Simping er det du gjør om du reiser til Asia og sier hvor flotte du syns de er, når du egentlig foretrekker nordisk utseende på dem du dater. Ikke minst fordi du er i en posisjon hvor slik smisking faktisk kan sikre deg et utbytte.

Rart du vet å kjenne hva slags utseende jeg foretrekker. 😂👍 Sikker på du ikke projiserer nok en gang? 🤣

Skrevet

Artig at det er så mange som skriver,  tyder på at det er ett litt ømt tema.

Vi må aldri glemme at vi er forskjellig. Noen vil ha ofte sex, andre mindre og noen aldri. Viktig å finne den like så en kan ha ett godt liv. 

Ser noen har kommet inn på utroskap.  Damer er ikke bedre enn menn. Hvorfor er vi utro?? Har en ett godt sexliv, hvorfor skal en da være utro. En del reiser på klubber, har åpent forhold. Tviler på at de er utro. De har ett forhold de tjener ikke noe på utroskap.

Skrevet
52 minutes ago, Colin. said:

Feil. Har alt med feminisme og feminister å gjøre. Kjenner igjen en feminist på lang avstand, og hvordan jeg har blitt behandlet er intet annet enn hårreisende. Bruk av skjønn for å forskjellsbehandle deluxe. Når et individ som kan jobbe deltid går å håver inn dette tillegget, mens jeg som er alvorlig skadet ikke får det, nei. 100% feminisme i praksis.

For det første ødelegger du eiga truverdighet med oppførselen din; det er alle andre sin feil, inkludert en fuckings politisk ideologi som omhandler likestilling. Det er så teit å skylde på feminisme som årsak til feil at du mister all truverdighet hos meg.

For det andre babler du om at alle andre skal gå i seg sjøl, men du har aldri gjort feil, er perfekt og ettertrakta... bare at du syter over at du ikkje er det. Bitterheta di er kanskje forståelig, men om du nekter å ta tak i den så forblir du bitter gammal gubbe, enten du er tjue eller sytti. 

• Liker 2
  • Innsiktsfullt 2
  • Hjerte 1
Skrevet
19 minutes ago, barfoo said:

For det andre babler du om at alle andre skal gå i seg sjøl, men du har aldri gjort feil, er perfekt og ettertrakta... bare at du syter over at du ikkje er det. Bitterheta di er kanskje forståelig, men om du nekter å ta tak i den så forblir du bitter gammal gubbe, enten du er tjue eller sytti. 

Inn med teskje. Kan være ettertraktet et sted, men ikke et annet. De jeg har kontakt med er meget fornøyd med mine holdninger og min personlighet, og det er det viktigste.

Jeg har tatt tak. Derfor sprer jeg det gode budskap til alle som blir oversett her på berget. Trenger ikke være Chads reserve. Finnes nok av fantastiske individer ute i den store verden. Verre med de som har sløst bort sin viktige tid, hvordan de skal håndtere bitterheten, vet ikke jeg. Kanskje dere vise kunne sitere dem også en gang i blant og forklare hvordan ting fungerer.

Skrevet
6 minutes ago, Colin. said:

Verre med de som har sløst bort sin viktige tid, hvordan de skal håndtere bitterheten, vet ikke jeg. Kanskje dere vise kunne sitere dem også en gang i blant og forklare hvordan ting fungerer.

Det framstår som om du er besatt av å konstantere at andre har gjort feil og er bitre. Det er fristande å tenke at det er snev av projisering her...

• Liker 3
Skrevet
5 minutes ago, barfoo said:

Det framstår som om du er besatt av å konstantere at andre har gjort feil og er bitre. Det er fristande å tenke at det er snev av projisering her...

Har enda tid på meg til å få min visjon oppfylt. Uten det håpet hadde nok bitterheten blitt overveldende. Klarer ikke tenke meg hvordan det er for de som vet de ikke får ønsket sitt oppfylt, fordi de tok feil valg og tiden gikk av sted. Men det nytter ikke å sutre over de som søker utover, bare fordi man selv feilet.

Skrevet
Colin. skrev (1 time siden):

Min oppførsel / holdninger er presist like uavhengig av hvem jeg snakker med. Faktum er at sjansen til å lære noen her på berget å kjenne, er ikke eksisterende for noen som meg, uavhengig av hvor mye jeg gjør selv. Du sier det jo selv, som den erke feministen som liksom skal være så progressiv, at du ikke ville vurdert verken uføretrygdede eller lavere enn en gitt høyde. Så å da tro at de som ikke er så "progressive" (alle skjønner det handler om å være progressiv på de områder som gagner en selv, som sagt, privilegier), skal vurdere eller initiere kontakt med noen som ikke oppfyller disse kriteriene, er naivt. Hadde statistikken vært annerledes, så kunne jeg godt gått med at det var meg og mine holdninger som var nøkkelen til fravær av kontakt, men jeg har forstått, hvordan det velges. Og med den innsikten, er jeg også mer enn kapabel til å lett snuse ut de individer som ikke oppfyller mine kriterier i hva et forhold bør dreie seg om, når jeg vender snuten utover.

Har ikke råd til å ta det til lagmannsrett. Og nei, får ingenting garantert om å bli dekket.

Det har noe å si for meg når slike som har valgt feil, prøver å sette meg, eller andre som søker utover, i samme bås med de bedritne valgene de selv tok. Hvis de velger feil og tier, så hvem bryr seg.

Jeg snakker ikke med noen som ønsker seg bort ifra verken egen kultur eller egen familie på jakt etter materialistiske goder. Du vet, bruker man litt tid til å lære noen å kjenne før man sprer beina, så slipper man å drite seg ut med feil valg. 🙌

Man kan fint komme i kontakt med andre, til og med her inne. Du håper vel på en melding. 😂

Tror det nok er flere enn meg her inne som leser imellom linjene at du skryter mer av det ene kjønn enn det andre. Noe man ser eksempel på i siteringen rett over her. 

Rart du vet å kjenne hva slags utseende jeg foretrekker. 😂👍 Sikker på du ikke projiserer nok en gang? 🤣

Ja, jeg håper på en melding fra randoms som ikke engang vet hvor jeg bor i håp om at det er i nærheten 🤣 Du har like stor mangel på logisk sans som mangel på dametekke "her på berget". Men når hele argumentasjonsrekken din bare er smilefjes og "simp simp feminist" så har du vel ikke noe annet valg enn å fortsette med den, selv om den er avkledd.

Hadde du foretrukket asiatiske kvinner hadde du ikke brukt en eneste kalori på at de norske "er fasadiske" og har valgt deg bort. Du har ønsket deg norsk kjæreste fra du var tenåring til du bikket 40, åpenbart, siden det er deres valg du bitcher om hele tiden. Ser du meg bruke masse tid på å prate skit om demografier jeg ikke bryr meg om er interessert eller ei? Nei. Fordi det har ingenting å si om de er "fasadiske" overfor meg når jeg uansett ville avvist dem om de prøvde.

Jeg skryter ikke direkte mer av noe kjønn, at du innbiller deg det er fordi du vet like godt som meg at kvinner på gruppenivå ER bedre til å tiltrekke seg menn enn motsatt, og følgelig - på gruppenivå - gjør mer riktig. Men det er altså det å sørge for at man er attraktiv som er parameteren jeg definerer for å si at noen "har gjort noe rett", ikke kjønn.

Du og han Nowayback kan danne deres egen sutreforening. Eller hva med "Colins gneldreprat-tråd for menn som er avvist av feminister hele livet"?

• Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet
Colin. skrev (4 minutter siden):

Har enda tid på meg til å få min visjon oppfylt. Uten det håpet hadde nok bitterheten blitt overveldende. Klarer ikke tenke meg hvordan det er for de som vet de ikke får ønsket sitt oppfylt, fordi de tok feil valg og tiden gikk av sted. Men det nytter ikke å sutre over de som søker utover, bare fordi man selv feilet.

Ka du sa?

• Liker 3
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet
19 minutes ago, Colin. said:

Du har ikkje faktisk vurdert å ta tak i bitterheta, og faktisk jobbe med å bearbeide ting, framfor å konstantere at du er offeret for ein konspirasjon som omhandler at Colin skal være singel resten av livet?

• Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet
10 minutes ago, knopflerbruce said:

Ja, jeg håper på en melding fra randoms som ikke engang vet hvor jeg bor i håp om at det er i nærheten 🤣 Du har like stor mangel på logisk sans som mangel på dametekke "her på berget". Men når hele argumentasjonsrekken din bare er smilefjes og "simp simp feminist" så har du vel ikke noe annet valg enn å fortsette med den, selv om den er avkledd.

Da blir det vanskelig for deg, hvis du ikke er åpen for å bli kjent med andre som ikke er i ditt nærmiljø.

15 minutes ago, knopflerbruce said:

Hadde du foretrukket asiatiske kvinner hadde du ikke brukt en eneste kalori på at de norske "er fasadiske" og har valgt deg bort. Du har ønsket deg norsk kjæreste fra du var tenåring til du bikket 40, åpenbart, siden det er deres valg du bitcher om hele tiden. Ser du meg bruke masse tid på å prate skit om demografier jeg ikke bryr meg om er interessert eller ei? Nei. Fordi det har ingenting å si om de er "fasadiske" overfor meg når jeg uansett ville avvist dem om de prøvde.

Jeg foretrekker de som gir meg en sjanse og har gode verdier, uavhengig av hvor dem måtte komme ifra. Gode verdier, selvrespekt og livssyn er mye viktigere.

19 minutes ago, knopflerbruce said:

Jeg skryter ikke direkte mer av noe kjønn, at du innbiller deg det er fordi du vet like godt som meg at kvinner på gruppenivå ER bedre til å tiltrekke seg menn enn motsatt, og følgelig - på gruppenivå - gjør mer riktig. Men det er altså det å sørge for at man er attraktiv som er parameteren jeg definerer for å si at noen "har gjort noe rett", ikke kjønn.

Best, ingen protest - vibes. 🤣

Da har jeg sørget for at jeg er attraktiv i utlandet, ifølge din egen logikk. Mange muligheter der til å finne den riktige. Ta seg god tid å lære noen å kjenne først, så skal det godt gjøres å drite seg ut i valget.

21 minutes ago, knopflerbruce said:

Eller hva med "Colins gneldreprat-tråd for menn som er avvist av feminister hele livet"?

Jeg velger å fokusere på det positive når jeg oppretter tråder. Hvor blir det av den positive feminist-tråden du ønsket å lage? Lag heller din egen koseprat-tråd istedenfor å være misunnelig på min koseprat-tråd. 😉

6 minutes ago, barfoo said:

Du har ikkje faktisk vurdert å ta tak i bitterheta, og faktisk jobbe med å bearbeide ting, framfor å konstantere at du er offeret for ein konspirasjon som omhandler at Colin skal være singel resten av livet?

Ingen vet hva tiden vil bringe, men jeg har håpet. 😉

Skrevet

Da blir det vanskelig for deg, hvis du ikke er åpen for å bli kjent med andre som ikke er i ditt nærmiljø.

Det er ikkje det han skriv. Det han skriv er at datingmetodikken ikkje er å vente på at tilfeldige forumbrukere som tilfeldigvis er i området tar kontakt. 

Jeg foretrekker de som gir meg en sjanse og har gode verdier, uavhengig av hvor dem måtte komme ifra. Gode verdier, selvrespekt og livssyn er mye viktigere.

Tingen er at du gir jo mange andre ikkje ein sjanse; du avviser dei fordi du ser på dei som feminister og whatnot. Sjølvrespekt og gode verdier er heller ikkje merkelapper eg hadde satt på deg...

7 minutes ago, Colin. said:

Jeg velger å fokusere på det positive når jeg oppretter tråder. Hvor blir det av den positive feminist-tråden du ønsket å lage? Lag heller din egen koseprat-tråd istedenfor å være misunnelig på min koseprat-tråd. 😉

Eg - og sikkert @knopflerbruce har ikkje spesielt behov for det, fordi vi er robuste nok til å tåle kritikken som måtte komme, uten å måtte danne ekkokammere fri for kritikk. Det er litt tilbake til at du har skapt ei eventyrfortelling om deg som offeret, og du vil ha ekkokammer der den fortellinga ikkje blir utfordra...

Eg kunne for all del hatt sympati med deg; det framstår ikkje som om du er på ein spesielt god plass, hverken økonomisk, praktisk eller emosjonelt. Men måten du forsøker å handtere det på gjer at all tenkelig sympati fordamper ganske kjapt. Det er trist, mest av alt for deg.

• Liker 4
Skrevet
Colin. skrev (3 timer siden):

Vet du, nå tenkte jeg egentlig at jeg skulle gi deg et langt og utgreiende svar her, men jeg ser at @barfoo har gitt deg et såpass godt svar at jeg heller trykker tommel opp der. 

Skrevet
9 minutes ago, barfoo said:

Det er ikkje det han skriv. Det han skriv er at datingmetodikken ikkje er å vente på at tilfeldige forumbrukere som tilfeldigvis er i området tar kontakt. 

Datingmetodikken. Lol. Kan vel opprettes kontakt med et annet individ selv om man ikke er i nærområdet i det kontakten opprettes.

12 minutes ago, barfoo said:

Sjølvrespekt og gode verdier er heller ikkje merkelapper eg hadde satt på deg...

Hva en venstresosialist mener om hva som er gode verdier, kunne ikke brydd meg mindre.

14 minutes ago, barfoo said:

Eg - og sikkert @knopflerbruce har ikkje spesielt behov for det, fordi vi er robuste nok til å tåle kritikken som måtte komme, uten å måtte danne ekkokammere fri for kritikk. Det er litt tilbake til at du har skapt ei eventyrfortelling om deg som offeret, og du vil ha ekkokammer der den fortellinga ikkje blir utfordra...

Jo, han sa han hadde lyst til det, helt iorden for min del. Tviler på om den hadde vært så aktiv, men det er en annen sak. 😂

17 minutes ago, barfoo said:

Eg kunne for all del hatt sympati med deg; det framstår ikkje som om du er på ein spesielt god plass, hverken økonomisk, praktisk eller emosjonelt. Men måten du forsøker å handtere det på gjer at all tenkelig sympati fordamper ganske kjapt. Det er trist, mest av alt for deg.

Greit nok det, men som sagt, håpet har jeg om at min visjon blir virkelig. Tenk om det håpet ikke var der, uff. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...