Gå til innhold

Norge vinner VM 2026!

ozone

Anbefalte innlegg

Skrevet
engavif skrev (2 timer siden):

Alle land som er kvalifisert kan vinne. Mener at alle land starter med 0 poeng. Men noen land har vel større sannsynlighet for å vinne. 

Takk for avklaring.

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har en sjanse til å vinne, men da skal vi ha litt flaks og ikke minst unngå skader på Ødegaard, Haaland og Nusa. Jeg har mer tro på andre lag enn oss da. 

Skrevet (endret)

Forsvaret vårt er absolutt ikke godt nok til å vinne VM, men i noen tilfeller så er angrep det beste forsvar, og med Nusa, Bobb og Haaland på topp, flankert med en god Sørloth så skal mange land få slite med angrepet vårt (hadde jeg aldri trodd jeg skulle skrive!) Pakker du inn Haaland, så kan du ikke doble på kantene, og med Nusa og Bobb der...

Legg til en Ødegaard som gjør hele midtbanen god (legg merke til hvor mye dårligere Berg er til å holde på ball og spille av press på midten), så er vår eneste store svakhet forsvaret! Få orden på det så snakker vi!

England, Brasil, Tyskland, Frankrike og Spania skal være mye bedre enn oss, men Danmark vant EM i 1992 uten å være kvalifisert og Hellas vant EM i 2004 (kjedeligste mesterskapet noensinne!) så mirakler skjer!

Endret av RookieNO
Skrevet
jjkoggan skrev (På 16.11.2025 den 22.02):

Nei, det blir ren fantasi, selv om det finnes mer talent på dette laget enn alle andre tidligere amerikanske lag òg Pochettino er treneren Kanskje i 2048 har vi en sjanse hvis MLS klarer å utkonkurrere MLB, NFL og NBA for topp talent.  Vi håper faktumet at VM er i usa øker interessen slik som skjedde i 1994. 

Dere utklasset hvertfall Uruguay 5 - 1 i natt. privat kamp, men likevel. Er ikke så mange som klarer det. 

Skrevet

Blir gøy med VM, hadde vært gøy å trekke Canada eller USA fra pot 1. Mexico er ikke noen god trekning etter mitt syn, de er steingode og man må møte de borte i ekstremvarmen som de er vant til.

Gleder meg som en unge :D Skål

Skrevet (endret)

Mexico ville vært det desidert kuleste, men sportslig sett det vanskeligste. Tenk åpningskamp på Azteca i Mexico City...

Trekker vi USA blir det også trolig ekstremvarme i California.

Får vi en av vertsnasjonene ville gruppe B med Canada sportslig sett vært best, kampene i den gruppa går i Vancouver, Toronto og Seattle, men også et par i California.

Så gruppe B, E, G, I eller L vil være de beste sånn klimatisk sett mest sannsynlig.

Legger vi til hva som er bra tidsforskjellmessig for norske tv-seere vil I og L være det beste. I tillegg vil Norge da også få litt lengre tid til forberedelser, og plass til en treningskamp ekstra siden kampene i de gruppene ikke starter før 16 og 17. juni.

Ekstremt spennende trekning!

Endret av Snikpellik
Skrevet
DukeNukem3d skrev (5 timer siden):

Blir gøy med VM, hadde vært gøy å trekke Canada eller USA fra pot 1. Mexico er ikke noen god trekning etter mitt syn, de er steingode og man må møte de borte i ekstremvarmen som de er vant til.

Gleder meg som en unge :D Skål

USA er likegode eller bedre enn Mexico akkurat nå

Siste resultater:

Mexico  0 Uruguay 0

USA 5  Uruguay 1

Dette gjorde USA uten flere toppspillere som

Pulisic (Milan)

Mckennie (Juventus)

Richards (Crystal Palace)

Adams (Bournemouth)

4 av 5 som scoret mål igår mot Uruguay er MLS spillere

Jeg var nettopp i Mexico by som ikke er særlig varmt, selv i sommeren pga høyden som er en større utfordring enn temperaturen.  Det blir mye verre andre steder i usa som Dallas, Houston, Miami,, Atlanta   

Skrevet
jjkoggan skrev (2 timer siden):

USA er likegode eller bedre enn Mexico akkurat nå

Siste resultater:

Mexico  0 Uruguay 0

USA 5  Uruguay 1

Dette gjorde USA uten flere toppspillere som

Pulisic (Milan)

Mckennie (Juventus)

Richards (Crystal Palace)

Adams (Bournemouth)

4 av 5 som scoret mål igår mot Uruguay er MLS spillere

Jeg var nettopp i Mexico by som ikke er særlig varmt, selv i sommeren pga høyden som er en større utfordring enn temperaturen.  Det blir mye verre andre steder i usa som Dallas, Houston, Miami,, Atlanta   

Så om Blackburn hadde spilt mot Liverpool og slått de, og Manchester City hadde spilt uavgjort mot Liverpool.

Er da Blackburn bedre enn eller like gode som Manchester City ?

Det er logikken din.

• Innsiktsfullt 1
Skrevet
Tycho Urke skrev (6 minutter siden):

Så om Blackburn hadde spilt mot Liverpool og slått de, og Manchester City hadde spilt uavgjort mot Liverpool.

Er da Blackburn bedre enn eller like gode som Manchester City ?

Det er logikken din.

Godt poeng.

Her er bedre bevis.  Mexico vs. USA Head to head resultater.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...